Capitolul 3

234 10 0
                                    

Nu imi puteam lua privirea de la el. Continuam sa ma uit fix in ochii lui, desi stiam ca isi putea da seama cat de speriata sunt. Simteam cum ochii lui ma parjolesc, simteam ca nu mai pot respira.


-Christina... - a soptit din nou, punandu-si mana pe spatele meu, mangaindu-l usor.


La naiba! La naiba! Opreste-te!


-Ce s-a intamplat, fetito? - a spus, odihnindu-si mana pe mijlocul meu la doar cativa centimetri distanta de pistol.


Vai doamne! O sa mor daca nu plec dracului odata de-aici.


-Nimic! - pfiuu, macar puteam sa vorbesc normal acum.


-Hmmm... Nu-mi place sa fiu mintit, fetito! - a spus tragandu-ma dintr-o data si lipindu-ma de el.


I-am zambit sperand sa ramana cu mana pe mijlocul meu si sa nu o lase mai in jos pentru ca daca dadea de pistolul ala eram terminata.


-Nu va mint! De ce ati crede una ca asta? - am spus, privindu-l in ochi.


A inceput sa rada, un ras frumos, cristalin, dar puternic in acelasi timp.


-Christina, Christina, Christina! Chiar atat de prost ma crezi? - a spus, fetele noastre fiind acum la doar cativa centimetri distanta. Ii puteam simti respiratia mentolata cum imi gadila obrajii.


-De ce ati crede una ca asta? - vai doamne, nu mai scap odata de-aici.


-Lasa politeturile, fetito. Si pe cat de prost ma crezi tu, te-as putea distruge mai repede decat iti poti imagina.


Am inghitit in sec, pierindu-mi zambetul de pe fata. Tipul asta sigur banuieste ceva.


-Acum, fii o fata cuminte si ascultatoare si spune-mi ce ai patit, pentru ca erai speriata ca naiba mai devreme. - a spus mangaindu-ma pe obraz si aplecandu-se usor, fetele noastre fiind din ce in ce mai aproape. Daca unul din noi s-ar misca buzele noastre s-ar atinge.


Am inghitit in sec.


-Aaa..am.. am primit o veste proasta de .. de la un prieten. Aa.. are niste probleme si mi-a .. mi-a zis ca a cam dat de dracu.


A inceput sa rada din nou.


-Crede-ma fetito, nu e nici macar pe aproape de dracu.


Mda... Cred si eu ca nu e aproape de dracu, ca doar stau eu fix in bratele lui, unde ar mai avea loc si Michael la cum ma tii tu?!

Burning LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum