Capitolul 5

215 11 4
                                    

Am intrat in curtea casei sale si ne-am dat jos din masina. Din toate partile au aparut agenti de paza cu armele scoase si indreptate spre mine. Rahat!


-Lasati armele jos!


-Domnule Gastelier, aceasta tanara a impuscat doi dintre oamenii dumneavoastra si l-a lasat pe unul inconstient. - a spus unul dintre agentii de paza.


-Stiu foarte bine ce a facut aceasta tanara. Acum lasati armele jos. Daca vreunul dintre voi indrazneste sa se atinga de ea, va avea de-a face cu mine. M-am facut inteles?


-Da, domnule! - au spus toti la unison, lasand armele jos.


Am intrat in casa si m-am asezat pe canapeaua din living, asteptand sa mi se aduca niste haine de schimb. In sfarsit scapam de camasa nemernicului asta. Nu pot sa cred ca a trebuit sa stau doar intr-o camasa in fata lui pentru mai bine de jumatate de ora. Si asa era el destul de enervant, ca replica mi-a spus "Nu e nicio problema, Christina. In caz ca ai uitat, am dormit o noapte intreaga langa tine si erai imbracata doar cu lenjeria intima". Cat ma mai putea enerva tipul asta!


A venit inapoi cu o pereche de blugi scurti si un tricou pe care scria "Try me tonight!". Pff... Ar vrea el.


Dupa ce m-am imbracat m-am dus cu el pana la bucatarie si am asteptat in prag, asa cum mi-a spus sa fac.


-Printesico! Printesico, esti aici? - il puteam auzi cum sopteste prin bucatarie. - Haide, nu te mai ascunde. Stii doar ca o sa te gasesc. - a spus aplecandu-se sub masa si ridicand fata de masa pentru a vedea cine e acolo.


-Aaaa! - am auzit vocea cristalina a unei fetite care a inceput imediat sa rada. Era Emily!


-Haha. Te-am gasit printesico! - a spus, luand-o pe Emily in brate si invartind-o prin camera, tinand-o apoi pe unul din bratele sale de parca ar fi fost un bebelus. ¬- Stiu ca ti-am promis ca ma joc cu tine si am plecat, dar acum sunt aici si putem face ce vrei tu. - a spus zambind ca un copil.


Doamne! Ce se intampla aici? Nu pot sa cred ce imi vad ochii. Tipul asta i-a promis surorii mele ca o sa se joace cu ea si acum o tine in brate si rade si o invarte. Vai! Eu clar m-am lovit la cap azi de dimineata cand am cazut de pe canapea.


-Ai promis ca ne jucam de-a v-ati ascunselea si ai plecat. - a spus Emily, imbufnata. - Trebuie sa iti ceri scuze! - a spus imbufnandu-se si mai tare.


Doamne cat de scumpa era. De cand nu o vazusem! Parca trecuse o vesnicie.


-Imi pare rau, printesico! Promit ca nu o sa mai fac! - a spus el, impletindu-si degetul mic cu al ei, semn ca i-a facut o promisiune. - Si ca sa vezi cat de rau imi pare, am adus pe cineva foarte drag tie aici ca sa te inveseleasca.

Burning LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum