Stiu ca a trecut foarte mult timp de cand nu am mai scris la aceasta carte, dar chiar nu am avut timp. Uitati aici un alt capitol. Sper sa va placa :D :D :D
______________________________________________
A doua zi, dimineata, am sarit din pat ca arsa din cauza tipetelor care se auzeau prin casa.
-Aaahhhh!
-Taci din gura! Te omor! Te omor, curva dracului ce esti! Te calc in picioare! Te omor!
-Aaahh! Ajutor! Ajutooor! Va rog! Sa ma ajute cineva!
Am iesit din camera fara sa imi pese ca sunt imbracata doar intr-o camasa de noapte. Alergam ca o nebuna pe hol, indreptandu-ma spre camera de unde se auzeau tipetele.
-Ti-am spus sa taci!
-Lasa-ma! Ajutooorr! Sa ma ajute cineva! Ajutooor!
Am coborat la parter si am ramas impietrita de spaima. In mijlocul livingului o femeie era lovita, de un barbat, cu picioarele in burta, in spate, in fata, iar in jurul lor se formase un cerc de oameni care pur si simplu stateau si se uitau cum femeia este batuta.
Mi-am facut drum cu coatele printre persoane, ajungand cu greu in interiorul cercului. L-am tras pe barbat de camasa si l-am lovit cu piciorul in spatele genunchiului, dar nu l-am putut imobiliza in momentul in care a cazut pentru ca am fost apucata de brate de garzile din casa.
-Ce credeti ca faceti, idiotilor? - am tipat la ei exasperata si plina de nervi - Lasati-ma in pace! Nu vedeti ca nenorocitul asta o omoara pe saraca femeie in bataie?
Barbatul care mai devreme o lovea pe femeie, s-a oprit si a venit in fata mea.
-Ai vreo problema cu asta, fetito? Vrei sa ajungi cumva in locul ei?
-Da, am o problema cu maimutoii care se cred barbati pentru ca lovesc o femeie. Tu vrei cumva sa te las fara mostenitori? Zi-mi, te rog! Se poate rezolva foarte usor.
Tipul a ramas cu gura cascata, holbandu-se la mine.
-Auzi, frumusico, ai vreo idee cu cine stai de vorba?
-Cu un maimutoi obosit si plictisit care a ramas fara neuroni, dar de ce ma intrebi?
Tipul m-a pocnit si am avut noroc ca eram inca tinuta de garzile de corp, altfel as fi cazut pe jos. Mi-am intors fata spre el, acum fiind pregatita de o alta lovitura.
-Doar atat poti? Te credeam mai puternic.
Un alt pumn. Tipul respira greu din cauza nervilor, deja. E bine, macar stiu cum sa ma joc cu nervii oamenilor.
-Te crezi in stare sa te bati cu mine si cand nu ma tin gorilele lui Gastelier sau tu poti sa lovesti doar atunci cand cealalta persoana nu se poate apara? - am spus ridicand o spranceana.
-Lasati-o! Vreau sa vad ce poate copilita asta.
Oamenii lui Gastelier mi-au dat drumul. Tipul a ridicat pumnul, pregatit sa loveasca, dar m-am ferit lasandu-ma in jos, dupa care l-am lovit in genunchi. M-am pozitionat in mijlocul cercului pentru a avea mai multa libertate de miscare. Tipul asta clar nu avea habar cu cine se bate. L-as putea bate si cu o mana legata la spate.
CITEȘTI
Burning Love
RandomEl este unul dintre cei mai mari traficanți de arme din lume... La fel de periculos precum mafia, cu o privire rece și ucigătoare care ar înspăimânta până și cel mai feroce animal, cu un chip izbitor de frumos și cu un caracter impunător, cu un corp...