Biip. Biip. Biiip.
-Poate ar fi mai bine sa lasam lucrurile asa pentru o vreme. – l-am auzit pe Darius, medicul agentiei, spunand.
-Chiar crezi ca o sa poti sa ascunzi asta de ea? – asta era Michael.
Biip. Biiiip. Biiip.
-Si ce ai vrea sa fac? Vrei sa ii spun totul cand se trezeste? – l-am auzit pe Darius soptind nervos – E prea mult. Nu o sa faca fata. O sa cedeze, Michael.
-Spune-i adevarul, Darius, sau o sa i-l spun eu! – l-am auzit pe Michael spunand pe un ton destul de amenintator.
Biip. Biip. Biiip.
Am auzit usa trantindu-se si am deschis usor ochii sa vad cine a iesit din camera. Ma uitam fix la Darius care statea cu spatele la mine. Cand s-a intors spre mine a pus foile pe care se uita deoparte.
-Te-ai trezit! – a spus cu un zambet timid pe buze.
-Mda... – avand gatul destul de uscat, i-am facut semn lui Darius spre sticla de apa de pe birou, dandu-i de inteles ca am nevoie de apa.
Dupa ce am luat cateva guri de apa am simtit ca sunt in stare sa vorbesc.
-Darius, cat e ceasul? – am spus ingrijorata.
El s-a uitat la mine cu o licarire de tristete, regret si poate si putina furie, in privire. Totusi, nu mi-a raspuns.
-Darius! – am spus, uitandu-ma fix in ochii lui – Cat este ceasul?
-E 10:03 A.M. – a spus fara sa-si ia privirea de la mine.
-Ceeee? Cum adica e 10:03 A.M.? – nu se poate asa ceva, nu se poate.
Darius pur si simplu tacea. De ce tacea?
-La naiba, Darius, zi ceva! – am tipat la el.
Nimic. Din nou.
-Darius, zi-mi ce s-a intamplat! Te rog!
A venit si s-a asezat pe pat langa mine.
-Zi-mi ce iti amintesti. – a spus uitandu-se la mine.
M-am uitat la el incercand sa imi aduc aminte cum am ajuns aici. Fir-ar!
CITEȘTI
Burning Love
RandomEl este unul dintre cei mai mari traficanți de arme din lume... La fel de periculos precum mafia, cu o privire rece și ucigătoare care ar înspăimânta până și cel mai feroce animal, cu un chip izbitor de frumos și cu un caracter impunător, cu un corp...