İlk Kurşun

310 32 18
                                    

"HAY SİKEYİM!
NE OLUYOR LAN ORADA!" Barlasın gür çıkan sesiyle irkildim.

Okan sesi duyduğu gibi benden ayrıldı ve sanırım biraz uzaklaştı, ama eliyle sol el bileğimden tutup beni önüne aldı ve o an göğsünü sırtımda, bıçağını boynumda hissettim.
Ne oluyordu şu an beni öpmüştü, benim dudaklarım onun o pis iğrenç dudaklarına deymişti.

"Okan o bıçağı indir."Barlasın sert çıkan sesi Okanın hızlı nefes alışverişini bile bastırmıştı.
"İndirmiyorum.
Kardelen seni seçtiyse beyni yok demektir. O zaman yaşamasada olur değil mi?"
Okanın göğsü sırtıma yaslıydı hafifçe kasıldığını hissedebiliyordum.

"Okan eğer Kardelene bir şey yaparsan bu beni etkilemez biliyorsun değil mi?" Evet benden adama ne.
Ben kimimki daha yeni tanıştık, hadi bırak beni okan.
"Şu an onu bırakmam için yapıyorsun Barlas ben bunu anlayamayacak kadar aptal değilim." Hah aptal değilmiş diyene bak.
Bence okan sen dünyanın düz olduğuna bile inanıyorsun.

"Okan gerçekten mi? Salak olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklememiştim.
Sence Kardelen benim için önemli mi?" Evet benim kimsenin hayatında bir önemim yok.
Beni öldürerek kimseyi üzemezsin hatta birilerini mutlu bile edebilirsin.
Ben ve annem gibi kavuşmuş oluruz.

"Barlas sen ona değer vermeseydin yanında olmazdı şimdi senin de onunda canını yakıcam." Okan bıçağı boynuma iyice dayadı, hafifçe kesildiğini hissettim.
Ama acıtmadı, yani çok acıtmadı.

"Okan anlamıyorsun, Kardeleni önemli biri mi sanıyorsun? Değil. O da evime gelip giden diğer kızlar gibi, baksana şuna ne kadar güzel bir vücudu var. Sence ben bunu kaçırır mıyım." Bir dakika şu an üzerimden ne gibi iğrenç bir muhabbet geçiyor.
Nolur boğazımın içinden geç Okan.

Okanın eli barlasın bu sözüyle hafiften çekilmeye başlamıştı ki, sağ taraftan yüksek bir bağırma duyuldu.

"Lan yengeyi rehin almışlar olay var."Hay ben senin, bağıran kimse.

Ve dış sesim olmuş gibi Barlas yüksek sesle küfür etti.
"Ne yengesi, hani diğer kızlar gibiydi, siz bana yalan mı söylediniz." Diye sordu Okan.
Yok Okancım biz şaka yaptık.
Mala bak ya.
Eşya seni.
Ben Okanın mallığına söverken Okan bıçağı
dahada çok bastırdı.
Ve eğilerek kulağıma fısıldadı.
"Çok klişe biliyorum ama ya benimsin ya da kara toprağın."dedi.
Ay beni gerçekten öldürüyor galiba.
Bari Barlasın tipini görseydim!

Ve tam düşüncelere dalmışken beni o havuzdan çıkarken bir ses duydum.
"Kardelen eğil." Ve ardından iki el silah sesi.

Eğilemedim.
Kurşun omzumu sıyırdı ve Okana saplandı.
"Ahhh!" Diye inleyerek kendimi yere attım.
Acımıştı!
Tabi acır mal kız seni. Eğilsene.

"Ahh! Omzumm." Diye bağırdım.
Ve birinin ayak seslerini duydum.
Sanırım duyularım açılmıştı biri yanıma eğildi onu bile duydum.
"Kardelen iyi misin?" Diye sordu Barlas. Cevap olarak kafamı sağa sola salladım iyi falan değildim.
Barlas daha öncede yaptığı gibi beni kucağına aldı ve hızlı adımlarla eve götürdü.

Göremediğim için tam nerede olduğumuzu bilmiyordum, ama sanırım ilk katta bir yerlerdeydik. Çünkü merdivenden çıktığını hissetmemiştim.
Canım yanıyordu ama dayanılmayacak gibi değildi.
Sanki açık bir yaraya birisi çakmak yaklaştırmış gibi hissediyordum.
Barlas beni kucağından indirip koltuk veya yatak bilmediğim bir şeye oturturdu.
"Şimdi kazağını çıkartıp yaraya bakacağım tamam mı?" Diye sordu veya sormadı haber verdi.
Ben yinede kafamı aşağı yukarı salladım.
Barlas kazağı çıkarmaya çalıştı ama ben kolumu kaldıramayınca sanırım bir çekmece gibi bir şeyden makas aldı ve kazağı kesti. Tam göbeğimin ordan boynuma kadar kesti.
Donuyorum ulan.
Hava soğuk.
Ama omzum sıcaklıyor, yanıyor

DİKİŞ TUTMAZ YARALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin