Během hodiny a půl všechno vypadalo úplně jinak.
U Nialla s Liamem se tedy nic nezměnilo, zato u stolu nedaleko od toho jejich se atmosféra otočila o sto osmdesát stupňů.
Modrooký brunet už v sobě měl mnohem více než jen tu jednu skleničku a smál se jako pomatený. S tím mladým atraktivním mužem mu bylo tak dobře, že už vlastně úplně zapomněl na to, proč tam do toho podniku původně přišel. Na svého nejlepšího kamaráda s výhodami se už přes hodinu ani neotočil.
„Počkej, a tos mu doopravdy řekl?" zeptal se s pozvednutým obočím.
„No, ano. Já totiž opravdu pracoval v pekárně!"
Tato slova spustila další hlasitý smích.
„To je úžasný..." vypadlo z něj zadýchaně, během toho, co se ještě pořád chechtal.
Dokonce si musel vyndat kapesník, aby si mohl otřít slzy, které se mu objevily na líčkách.
Kde se tam vzaly?
„Myslíš?"
„Jo, myslím... ty jsi úžasný," zadíval se do zelených očí.
Jeho úsměv pomalu ochabl. Myslel to vážně.
Muž, který se mu představil jako Harry, hleděl do jeho tváře a snažil se v ní najít náznak vtipu. Žádný však neviděl.
Byl to silný moment. Jako by si totiž oba dva uvědomili, že z toho všeho může být mnohem víc než jen jeden zábavný večer v restauraci.
„Půjdeme?"
Louis se nad odpovědí nemusel zamýšlet dlouho.
„Jo," řekl okamžitě a prudce vstal.
Krapet se mu zatočila hlava, ale to moc neřešil. Jen se nerozešel hned, protože dělal, že si upravuje vlasy.
Když se oblékl u věšáku vedle vchodových dveří, poprvé za dost dlouhou dobu se zadíval směrem ke svému nejlepšímu kamarádovi a jeho společnosti.
Vůbec nic se nezměnilo. Liam cosi barvitě vykládal, u čehož si Niall podpíral hlavu a díval se na něj jako na obrázek.
Neodpustil si protočení očima.
„Můžeme?"
„Jo, jdeme," přikývl a vydal se s Harrym ven.
Cestu měl celou tak nějak v mlze.
Pořádně začal vnímat, až když se za nimi zavřely dveře a vysoký kudrnáč položil dlaně na jeho tváře.
„Lou..."
„Harry..." vydechl.
Nikdy v životě nic takového necítil. Znal jenom sex s Niallem, který ho sakra ani pořádně nepřitahoval. A tenhle muž vypadal jako zatracený bůh.
„Kde máš ložnici?"
Na tváři vyššího z nich se objevil křivý úsměv, který odhalil ďolíčky v jinak mužných tvářích.
„Nejdřív si sundáme boty... a pak ti ji ukážu."
„Dobře."
Za chvíli se za nimi zavíraly další dveře a on modrookého bruneta shazoval do postele, kam skočil za ním.
Louis byl v sedmém nebi, a to se jen začali vzájemně svlékat.
Zamlouvalo se mu na tom tolik věcí... tak například skutečnost, že si ani nemuseli nic říkat a oběma jim bylo jasné, kdo z nich dvou si zasune. S Niallem se vždycky domlouvali a pravidelně se střídali... a prostě to byla nuda. Nikdy v životě nebyl tak vzrušený, a to se mu právě ten muž jen zblízka díval do očí.
„Co?" vydechl, když v těch zelených smaragdech našel malé otazníky.
„Zajímalo by mě... jak to máš rád," pohladil ho kudrnáč po tváři.
Obě dlaně pak položil na jeho hrudi a začal jimi sjíždět níž.
„Chtěl bych tě uspokojit tak jako ještě niky nikdo..."
To nebude tak těžké, pomyslel si brunet ležící pod ním na zádech.
„No... víš, já..."
Nejprve mu chtěl přiznat, že nemá v podstatě žádné zkušenosti s tím, co ho ve skutečnosti teoreticky vzrušovalo a vždycky to chtěl zkusit.
Nechtěl však vypadat jako nezkušené kuře a už vůbec se mu nechtělo přiznávat, že měl za celý svůj život jen jednoho sexuálního partnera... a ještě ke všemu právě Nialla.
A tak se nakonec rozhodl mu tak trošičku zalhat.
„Mám to rád tvrdě," řekl pevně, „chci, abys mě nešetřil. Bij mě, vezmi si mě jako děvku... chci cítit, jak jsi oproti mně velký a silný a... a dominantní."
Díval se mu sebevědomě do očí, když mu prozrazoval své nejtemnější tužby.
Když to však řekl takhle nahlas, jako by mu v hlavě cinkl zvoneček pochybností.
Nešlo mu o to, jak bude vypadat před Harrym. Věřil, že tenhle dokonalý chlap by mu mohl splnit cokoliv, co by si byl schopen vymyslet.
Zarazilo ho na tom to, jestli to skutečně bylo to, co chtěl. Vždy o tom jen četl nebo se díval na videa a fotky, ale... ale teď to bude opravdu fyzicky cítit...
„Jsi perfektní. Přímo pro mě," zavrněl starší z nich.
V pěsti sevřel jeho vlasy a znehybnil ta jeho hlavu.
„Vyšukám ti mozek z hlavy."
A než se Louis stačil nadát, ten atraktivní muž ho hluboce políbil.
***
!!!
Zítřejší kapitola vyjde později nebo nevyjde vůbec.
Jsem trochu nachcípaná a ještě ke všemu zítra musím jít do práce... to je radost.
Snad se vrátím živá.
Instagram: mia_charlotte__
ČTEŠ
You two are f*ckin'?! (LARRY, NIAM) | CZ
FanfictionLouis s Niallem vždycky měli speciální vztah. Bydleli spolu a všechno dělali společně. Nebyli však pouze nejlepší přátelé, jak se mohlo zdát. Spali spolu. Oba dva však věděli, že se vzájemně zas tak moc nepřitahovali. A tak začali hledat někoho d...