Ne, ani tato kapitola není pro oči dvanáctiletého chlapce vhodná.
Proč vůbec čteš tyhle moje úchlárny? Vždyť tahle se snad dala detekovat už z názvu! Nebo aspoň z popisku! Z Prologu!
Ale vážně, proč si to děláš?
***
Modrooký brunet hlasitě sténal na celý dům toho boha sexu, který do něj zezadu prudce přirážel. Protáčel očima a aniž by si to uvědomil, pevně stiskl v dlaních povlečení polštáře, který měl pod hlavou. Pootevřenými rty lapal po dechu, kdykoliv právě slastně nevzdychal.
Bylo to něco úplně jiného než to, co dosud znal.
Nyní byl neskutečně vzrušený jen z toho, že to všechno dělal s někým, kdo ho doopravdy přitahoval.
A ještě ke všemu to bylo o tolik lepší třeba zrovna proto, že to, co měl právě v sobě, bylo zatraceně velké. V první chvíli měl pocit, že ho kudrnáč roztrhne. Ale nestalo se, jako by jeho tělo bylo stvořené pro to, aby byl schopen tak velký penis přijmout.
Asi to bylo zlé, ale vážně se to nedalo porovnávat. Bylo to nejspíš tím, že byl Niall taky radši bottom, ale mezi nohama měl zkrátka takovou žížalku, zatímco tohle... tohle byla anakonda. Hazzakonda.
„H-Hazz..." vzrušeně zakňučel. „Zbožňuju, jak... jak jsi velkej."
Ani mu nedocházelo, že řekl nahlas, nad čím právě přemýšlel. Vážně si to, jak ho zevnitř roztahoval, neskutečně užíval.
„To mi lichotí, a-ale... co jsem řekl o tvých rukách?"
V tu chvíli mu došlo, že měl dlaně na polštáři vedle hlavy a ne za zády.
Zelenooký se napřáhl a věnoval mu dosud nejsilnější ránu.
„Nezlob. Nevyplácí se to," chytil jeho ruce a sám mu je zakroutil za zády.
Nadrženě zavrčel a více se navážil na svoji ruku, kterou držel ty jeho. Začal ho šukat ještě tvrději než dosud.
Chlapci pod ním se sem tam lámal hlas a jeho steny začaly znít, jako by je vydávalo raněné zvíře.
On jej však nešetřil.
Opět ho několikrát uhodil a ještě zrychlil tempo svých pohybů pánví.
Když si na brunetových ramenech a krku si začal všímat potu, musel se ušklíbnout. Dával mu do těla. Ale ještě nebyl konec.
Volnou rukou zajel do jeho vlasů a chvíli je čechral. Pak je však stiskl v dlani a prudce ho za ně vytáhl nahoru, aby klečel.
Louis byl v sedmém nebi. Nevadilo mu to hrubé zacházení. Naopak, sám si o něj řekl a rajcovalo ho to ještě víc.
Aniž by si to uvědomoval, usmíval se. Konečně cítil to všechno, po čem už tak dlouho toužil...
Harry pustil jeho vlasy. Udělal to však jen kvůli tomu, aby mohl svou ruku využít jinak.
Položil dlaň na modroočkův krček. Chvíli nic nedělal, jelikož na nějakou reakci. Když však nepřišel žádný odpor, spokojeně se ušklíbl.
Tady začínala ta pořádná sranda.
Silně jeho krk stiskl a začal ho škrtit.
Nižší z nich byl znehybněn ještě víc než předtím. Teď už nemohl hýbat... v podstatě celým tělem. Kudrnáč ho měl celého v hrsti. Měl nad ním veškerou moc.
Předtím měl přivřené oči a jen občas je víc otevřel, aby jimi mohl protočit.
Nyní je však přímo vykulil. Zúžily se mu zorničky a jeho srdce vynechalo několik úderů. Jistě by se mu i zadrhl dech, jenže to jaksi nebylo možné, když sakra dýchat nemohl vůbec!
Než se nadál, už byl opět volný. Začal se rychle vydýchávat.
Nejspíš byl skutečně zvrácený, protože...
„Udělej to ještě, prosím..."
Nebylo mu pomoci.
„Bože, ty mě o to ještě prosíš..." zavrněl zelenooký.
Na chvíli jeho krček pustil, aby ho mohl plácnout přes zadeček.
Pak ho ovšem začal znovu škrtit. Přesně tak, jak si jeho milenec přál.
„Zatraceně, ty seš fakt... dokonalej," zavzdychal mu do ouška. „Už budu"
„J-já taky," vydechl Louis, když toho byl schopen, protože mu byl opět zpřístupněn vzduch.
Cítil, že tenhle orgasmus bude jeden z těch skutečně silných.
„Ne dřív než já. Dobře? Vydrž to pro mě. Buď poslušný."
„Tak... tak d-dobře."
Oddaloval to, co jen mohl. Bylo to dost nepříjemné, a tak měl pocit, že snad začne slzet štěstím, když mu kudrnáč konečně dovolil se udělat.
Jeho predikce byly správné. Byl to ten nejlepší orgasmus jeho života.
Cítil, jak se Harry udělal hluboko do něj. Bylo to příjemné.
Bylo hloupé nepoužít ochranu s někým, koho neznal ani den. Jemu však v tu chvíli bylo tak dobře, že rizika zkrátka neřešil.
„Děkuju, Lou."
„Já děkuju, Hazz... děkuju."
***
Instagram: mia_charlotte__
ČTEŠ
You two are f*ckin'?! (LARRY, NIAM) | CZ
FanficLouis s Niallem vždycky měli speciální vztah. Bydleli spolu a všechno dělali společně. Nebyli však pouze nejlepší přátelé, jak se mohlo zdát. Spali spolu. Oba dva však věděli, že se vzájemně zas tak moc nepřitahovali. A tak začali hledat někoho d...