Gece geç yattığım için çok zor uyandım, yumuşacık yatağımdan kalkmak hiç istemiyordum, sadece uyumak istiyordum...
Annem beni zorla kaldırıp bana kızdı sonra ağlaya ağlaya evden çıktım.Aahhhh, Tüh be!! Bugün sınav vardı ve tüm gece oyun oynadığım için çalışmayı unuttum.
Okul için poğaça almaya bakkala gittim, bir adam bakkalcıya bağırarak birşey anlatıyordu, poğaça reyonunda giderken yanlışlıkla kulak misafiri oldum:
-"YAHU 30 YILIMI VERDİM DİYORUM, SEN BANA " Bİ 30 YIL DAHA YAŞARSIN BİRŞEY OLMAZ " DİYORSUN!!!!" diyordu adam
Parayı ödemek için kasaya gittim ve parayı uzattım, tam gidecekken o adam kolumu tuttu ve kendine çekti,
-" Eğer onu bulursan bu numarayı ara" Diyerek bana kartvizitini uzattı.
Hiç istemesemde aldım. "Onu" derken neyi kastetti hiçbir fikrim yok.
Bakkaldan çıktım, oflaya puflaya yürüyorum. Ha vardım, ha varıcam, ha köşeyi döneyim derken karşıma devasa bir iş makinesi çıktı!! Zaten okula geç kalıyordum. Bu yüzden iş makinesinin içine girip sürmeye çalıştım. Gaza basıcam, GAZ YOK!! direksiyonun yanına lüx bir tablet vardı, açtım ve birden ödüm koptu.
- " HOSŞ GUELDINİZ ĞABUZETTİN BEY!!!" Diye cırladı tablet
-"Ben ğabuzettin değilim!! Arabayı nasıl kullanacağım ben? Okula geç kalıyorum! hem, sen kimsin!"
-" bne ğabuszettin beyin assistaniyım, peki ğabuzetiin bey değilseniz adınız nedir?"
-" Benim adım alper, alper."
-"a-alper mi!? Ş-şaka yapıyorsun. çabuk, hemen makinaye kullan!! Gelecek senin için çok önemli!!"
-"aynen öyle! Okul çok önemli ama sınavıma çalışmıuorım💅💅😘"
-" O ANLAMDA DEMEDİK SALAK!"
-" Azcık saygılı ol kız! Hadi neye basıcam öret!!"
-"şu tuşa basman yeterli"
Tuşa bastım, VEEE VEEEE!! hiçbirşey olmadı. Derkennnnn.... Tablet beni içine çekti ve renkli bir evrende hızlıca süzülmeye başladım, midem bulanıyordu, çok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zaman makinesi
Science FictionYolda yürürken bir zaman makinesine rastladınız. Hangi zamana giderdiniz?