Mahallede gezinirken Keremsu dedeyi gördüm. Keremsu dede inşaat müdürüydü ve birsürü iş makineleri vardı. Aklıma ondan bir tane ödünç almak veya pazarlık yapmak vardı.
-"Keremsu dede hayırlı işler"
-" sağol evlat,nereye gidiyorsun böye?"
-" biryere gitmiyorum sana birşey soracaktım da👉👈"
-" buyur evlat ne soracaktın?"
-"benim iş makinesine ihtiyacım var da, sen bana bir tanesini ödünç versen veya satsan kaça satarsın?"
-" evlat bunların tanesi 1milyon, 4.el olarak satarsam 450.000'e satarım. Hem baya eski, az daha indirim yaparsam 350.000 yaparım."
-" KABUL"
-"Hemen şimdi mi alacaksın?"
-"Eve-- dur hayır, alamam. Para biriktirdiksen sonra aldam olur muuuu?"
-" ne zamana alırsın?"
-"o- on iki a-ay"
-" nE?"
-" Abi ya aylık 29.999 tl alıyom ben napiyim şimdi ya!!! A-aaaaa 4ay daha eklememiz lazım diğer parçalar için 😭 16 ay sürer bu 😭😭"
-" tamam evlat ne zaman istersen al"
-" eyvallaha abi hayırlı işler"
Ya bu nasıl olabilir!? Gerçekten ben bir ğabuzettin için bu kadar çalışmam! Olmaz, kabul etmiyorum. Ailemden borç mu alsam? Dedemin emekli maaşını çekme fikri çık aklımdan!!!! Offf ben napıcam ya!!!! Aslında, her ay babamdan, dedelerimden, abimden, amcamdan, dayımdan 5.000tl çaktırmadan çeksem 😊 hesaplamalarıma göre:
•her ay toplam 60.000tl alırım.
•toplam malzeme ihtiyacını 9 ayda karşılarım. 😍🤲
Oldu bu iş ama...... 9 ay bekleyemem. Daha fazla paraya ihtiyacım var!!
Gülmedine şirketine girdim ve model olarak katıldım. Aylık 40.000tl dediler 🤩😱🤲
Hesaplamalarıma göre :
•aylık 100.000tl gelir🤩
• tüm malları toplamak 5 ay 😇
5 ay yeterli bir süreydi, ama makine yapmak ve parçaları birleştirmek extra bir zaman alacaktı. sabır çeke çeke 5 ay sürdürecektim yani yapacak bir şey yoktu.
para işini hallettikten sonra Nicola Tesla'nın daha çok kitabını okumaya başladım yaklaşık şu ana kadar 32 kitabını bitirdim diyebilirim, şimdi ise 3-4 tane daha kitaba başlayabilirim. gerçekten bi ğabuzettin için bunu yaptığıma inanamıyorum benim gençliğimi yiyiyor Allah ıslah etsin inş.
bu sefer eve saat sabah 5.30'da geldim. biraz uyuyup camii ye gittim sabah namazı için. bolbol dua ettim inş Ya Rabb'im kabul eder. DUAMI SÖYLEMİCEM ÇATLAYIN. sonra seda sayan izle- ay pardon makine tasarımı yapmaya başladım. birsürü tasarımım vardı hangisini seçsem bilemedim. mesela, pembe, yeşil, mavi,mor ..... AMA BUNLARDAN HİÇBİRİNİ SEÇMİCEM ÇÜNKÜ EXXTRA MASRAF OLUYOR. çok fakirim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zaman makinesi
Science-FictionYolda yürürken bir zaman makinesine rastladınız. Hangi zamana giderdiniz?