Bölüm 2

8 3 0
                                    

Alarmın sesi ile uyandım, kendimi çok ağır hissettim. Yataktan kalktım ama bu ev benim değildi.

-"Noluy-" bu kalın ses kimin!? Çok kalın..

Yanımdaki telefonum çaldı. Elime telefonu aldım, telefonun yansımasından kendimi gördim, ve korkudan telefonu fırlattım. Bu keltoş kim ya! Tövbestağfirullah!!

Arayan "ğabuzettin" yazıyordu. Hemen aceleyle telefonu açtım

-" ALO!! Kimsin sen ya!! Heryerde ğabuzettin, ne ğabuzettinmiş arkadsş!!" dedim

-" ne demek kimsin sen, Edepsiz!! Evime ne zaman geleceksiniz onu soracaktın, soranda kabahat!!"

-"a-aahhh doğru ya efendim kusura bakmayın, çok özür dilerim.."

Bir anda tüm anılarım yüklendi, BENİM TELEVİSYIN PROGRAMIM VAR!! Ve insanların evini güzelleştiriyorum, ve bugün ise Heryerde adı geçen ğabuzettin beyin evindeyim.. Bu gerçekten çok büyük bir facia...

   Ğabuzettin beyin evine iş makinesi ile gittim, kapısının önünde bekliyordu,ve veni görünce büyük bir şok oldu

-"Bakkalcı haklıymış.. Bi 30 yıl daha yaşarsın birley olmaz dedi idi, gerçekten yaşadım,"

Birlikte göz göze geldik ve duygulandık..

-"ama dur.... DUYGULANDIĞINA GÖRE 30 YIL ÖNCE BAKKALDAKİ POĞAÇA ALAN ÇOCUK SENDİN!!!"

-" Evet abi, çok değişmişim değil mi?"

-" Ne değişmesi lan!! Makinemi çaldın ya makinemi geri ver makinemi kırma!!"

-"A-abi neden bahsediyosun abi!!"

Koşarak iş makinesien atladım,

-" ÇABUK BENİ O ZMANA GERİ GÖNDER!!!"

-"tm"

Tuşa bastım, 10 saniue bekledim ama hala birşey olmadı.. Dışarıdan bana bağırıyordu, galiba bugun ölecektim--

Tablet beni içine çekti yine renkli evrende yavaşça süzülüyordum, arkama yarım yamalak baktım, ARKAMDAN ĞABUZETTİN GELİYOR!!! geçit kapanmadan hızlıca girdim, ve ğabuzettin o renkli evrende gelecej için mahsur kaldı.

Tabletten çıkınca hemen makineden indim ğabuzettini aradım, koşuyorum koşıyorum hemen karşıma çıktı. Ağlayarak:

-" Abi lütfen makinayı al, buldum bak sağa dön ileri dön orda! Lütfen abey lütfen!!"

-" vallaha mı buldun! Helal lan sana alper!!"

-"abi adımı nerden biliyorusn?"

mutlu rolünü bozarak tüm ciddiyetle:

-"beni gelecekte geçiş evrenine kapatacaksın!! Bilmiyoruz sanki!!!"

-" a- abi--"

Yakama yapışarak dibime girdi

-"eğer seni şimdi yok etmez isem, TÜM GELECEĞİM MAHVOLACAK!!"

Tüm korkum bu söz sayesinde sular seller gibi gitti.

-"abijim zekan mı yok? Makineyi sana kendi ellerimle teslim ediyorum, makine olmadan seni nasıl geçişe kitliyim?"

Ağzı açık kaldı, çok şaşırdı. Bu ifadeyi yüzünde ilk defa görmüştüm. ^^ bana teşekkür edip ayağıma kapandı

-"Ne kadar da parlak bir zekan var! Bunu ne kadar takdir etsek, azdır, çok azdır! Bu yüzden sana, kendi ellerimle yaptığım makinemi hediye ediyorum, muck bb"

Bu adamın zekasj gerçekten olağanüstü geri. Allah acil şifalar versin cnm.

         Düşündüğün şey imkansızdır cnm!!!! (telepati denemesi)

zaman makinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin