Bölüm 4

5 2 0
                                    

Aklıma birşey geldi.

KENDİ MAKİNAMI YAPACAKTIM!!!! eh tabii kulağa kolay gelior AMA ÖYLE DEĞİL 😭💅 Hemen kütüphaneye koştum ve nikola tesla'nın kitaplarını okumaya başladım.

Okuyordum, okuyordum ve daha çok okuyordum. Kütüphane kapanana kadar okuyordum, yaklaşık 6-7 saat geçmişti. Yanımdan geçen görevliye sordum:

-" pardon, acaba kütüphaneyi saat kaçta kapatıyorsunuz?"

-" Beyfendi kütüphanemiz 7/24 açıktır."

-" n-nası? Peki saat kaç?"

-" saat şu an 02.00 olarak gösterior"

-" HASSS- Binallah" diye dönüş yapıverdim.

Kitapları hızlıca toparlayarak ossura ossura ağlayarak eve doğru hızlıca koştum. Ağlayarak:

-"VIIĞĞĞĞ AAĞĞAAAAA ALLAH BELANI VEMESİN ĞABUZETTİN AĞAAĞĞĞĞĞH!"

Eve yavaşça kimseye çaktırmadan minik adımlarla girdim. Işıklar kapalıydı, odama hızlıca gittim. Hiç uykum yoktu, daha fazla bilgiye açtım, daha fazla bilgiye çok muhtaçtım. Yatağıma uzandım, ve makinemi nasıl yapacağımı düşündüm. Aklıma pek birşey gelmiyordu, bu yüzden kendimi direk uykuya bıraktım.

Alarm sesi çaldı. AAAHHHHHHH lanet okul >: ( ben bilim adamı olup ğabuzettini bulmak istiyordum, AMA OKUL BUNA ENGEL OLUYORDU!!! Sinirle okula gittim ve sınıfa girdim. Sınıf başkanı:

-"dün neredeydin Alper? Çok önemli konular işledik."

İçimden sanane diye geçirdim. Gerçekten ona ne? Sınıf başkanı olduğundan kendini birşey sanıyor! Büyük bir hışımla kütüphaneye kaçtım. YA OF YA! Okul kütüphanesi çok fakir! Hiç nikola tesla kitabı yok!! Ben ne okucam!?

Aklıma dahiyane bir fikir geldi. Resim dersinden kalma defterimi alıp makinenin tasarımını yapmaya çalıştım. Baya iyi gidiyordu. O kadar odaklanmıştım ki, yanıma gelen sınıf başkanını (egoist) bile duymadım görmedim bilmiyorum.

-"Alper napıyorsun sen burada! Tüm okulda tek başıma seni aradım! Senin yüzünden öğretmen bana kızıyor!"

İçimin yağları eriyor, eriyor, Ohhhh.

-" Alper birşey de! Öyle bakmasana🤕"

Gözü masanın üzerindeki çizdiğim taslağa döndü.

-"bu ne?"

-" HERŞEYE MAYDANOZ OLMASAN MI YA??" Diye haykırdım.

O da bağırmamla bir adım geri gitti. Üzülmüş görünüyordu, tüm ciddiyetimi o gidene kadar korudum. O gittikten sonra sıraya kafamı yaslayıp şekerleme yapmaya çalıştım.

Uyandığımda galiba okul çıkışıydı. Kendimi toparlayıp bakkalın oradaki kütüpaneye yol aldım. Okuldan çıkarken sınıf öğretmenim ile karşılaştım.

-"Alper konuşmamız gerek"

-" Ne oldu hocam?" Gerçekten bu soruyu sordum mu ya?

-" Alper bugün neden sınıf başkanına bağırıp, tüm gün kütüphanede idin? Dün de gelmedin okula, ayrıca sınıf başkanı bugün senin garip birşeyler çizdiğini söyledi. Ne oluyor alper?"

-" hocam.. O kendini beğenmiş yine birşeyler zırvalıyor. Dün hastaydım gelemedim, bugün ise kütüphanede yorgunluktan uyuyakalmışım. Ayrıca o çizdiğim şey ise.... "

-" nedir? "

-" karalama işte"

-" anladım, herşey yolunda yani?"

-" evet"

Bu konuşmayı hızlıca bitirip kütüphaneye kaçtım. YAHU BU ĞABUZETTİN NE ZEKİ ÇIKTI ARKADAŞ!!!! Bir de 30 yılımı verdim diyor kendisi daha 30 yaşında değil- HAKKATEN!! Yalancı ğabuz.

Yavaş yavaş makineleri çözüyordum. Zekam da ilerliyordu. Gün geçtikçe daha çok bilgiler edindim, hatta sınav notlarım bile baya yükselmişti. 37 günlük araştırma sonucunda makinanın tüm yerlerini biliyordum. Ama tek bir sorun vardı, PARA!!!

Para çok önemliydi, para olmazsa;

•Makine parçalarını alamam

•Kontrol merkezi lüx tablet alamam

•İş makinesi alamam (kılıf)

•Önemli materyaller alamam

Gerçekten para çok önemliydi, bu yüzden aile içinden para toplayabileceğim üyeleri araştırmaya başladım. Aklıma dedemin emekli maaşını koparmak geldi ama öğrenirlerse beni evlatlıktan reddederlerdi, böyle olursa makine işi kökten iptal olurdu.

İşe girip çalışmak gibi düşüncelerim de vardı. Bu yüzden mahalke bakkalcısı Ramazan abiye

-"Abi sorması ayıp ama sen aylık kaç alıyon?"

-" Ne ayıbı oğlum olur mu öyle şey? Büyüdün de işe girecen bu yüzden soruyorsun biliyorum."

-" abi nerden bilion? "

-" Meslek sırrı, neyse yegen ben aylık 62.500 alıyorum be yegen, Allah'a şükür zengin bir mahalledeyiz şaşırma"

Ağzım açık kalmıştı,

-"Ramazan abi ben senin yanına işe girsem bana kaç verirsin?"

-" 1.500"

-" abi ayıb edion ya"

-" şaka yegen şaka, 29.999 veririz"

-" abi bu nası fiyat indirimli ürün gibi, neyse ben gireyim mi eleman a ihtiyaç var midur?"

-" soruyonmu lan!"

-" tamam abi eyvallah Allah razı olsun"

Olay yerinden hızla uzaklaştum, ve hemen hesap yapmaya başladım. Hmm benim kaç liraya ihtiyacım var? 92.000? Yok olmaz, 120.000? Yok be Hacca giderim daha iyi! 95.000 tutuyor 😱 hmm o zman 3 buçuk ay çalışsam, yada 4 ay çalışıyım kalan parayı yerim 😍 A bi dakika, iş makinesi de var, YETER YA OF!!!

000 tutuyor 😱 hmm o zman 3 buçuk ay çalışsam, yada 4 ay çalışıyım kalan parayı yerim 😍  A bi dakika, iş makinesi de var, YETER YA OF!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OF YA BU FİYAT NE!!! neyse kargo bedavaymış. YA da mahalleden çalabilirim. Bilmiorum ya of!!!!!

Bu ğabuzettin manyağı beni deli edicek!! Kim bilir şu an ne yapıyor!!!! Ulan beni duyuyorsan bir mesaj ver!!!! Gelmiyor....

zaman makinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin