Bir an arkamı döndüm beni tutan Çınar dı.
-Güneşi kurtarmışsın . Seni tebrik ederim.
Tam ağzımı araladığımda Çınar beni kendine çekip sarıldı . Sıkıca sarılmıştı . Ben de karşılık vermiştim . Tam o sırada odadan alex çıktı bize bakıp sinirle yürümeye başladı.
-Çınar tamam. Hastanede olduğumuzu unutma.
- pardon . Tekrar tebrik ederim
Başımı sallayıp kendi odama doğru yürüdüm . Kafamı alex in odasına doğru çevirdim camdan gözüküyordu. Onun bana bakması ile önüme döndüm. Odama girdim , masama oturdum dosyalara bakmaya başladım . Bir an gözümü dosyadan kaldırıp alex baktım o da bana bakıyordu . Sonra gözümü alex den aldıktan sonra telefonuma baktım saat baya geç olmuştu . Hemen çantamı alıp kapıya doğru ilerledim . Kapıdan dışarı çıktığımda hemen alex de çıkmıştı bu adam beni niye bırakmıyor.
- Nereye
- Sanane
- Doğru banane
- öyle bişey demek istemedim biraz sinirliyim o yüzden yoksa senle öyle konuşmak istemem alex
- Tamam . O zaman nereye
- Otele . Sendemi gelcen
- istermisin
- Hayır yani evet yani aman boşver sen evine ben evime .
- Gel seni bırakayım
- Yok benim arabam var yinede teşekkür ederim
- olmaz öyle şey akşam akşam ben seni bırakırım
- istemiyorum ben kendim giderim.
- Yaw uzatma işte bin arabaya
Şivesi kaymıştı . Bu hoşuma gitmişti ve gülümsemiştim.
- Ya istemiyorum allah allah . Zorlamı
-Zorla .
Bir an elimi tuttu. Elim elinin içinde çok küçük kalıyordu . Bir an elimi hızla çekip arabama doğru koştum. O da arkamdan bağırmaya başladı.- Şevval zorlama bin şu arabaya
- Binmicem diye bağırdım ve arabama bindim . Arabamı yanına sürdüm . Camı açıp.
Hadi bindir arabana tabi bindirebiliyorsan.- Sen nasıl bir kızsın . Hemen arabasına bindi . Bende gaza basıp otelin yolunu tuttum . Arkamda bir araba durmadan kornaya basıyordu. Bu alex di . Sonra bir anda şarkı açtı . Ama kürtçe . "Çavreşamin" açmıştı.
Ardından çok aradım
Seni sordum her yere
Tepelerdeki keklik gibi
Kara gözlüm
Kara gözlüm gel yanıma
Hastayım sensin sebebim
Kara gözlüm gel yanıma
Halsizim sensin sebebim
Çok narin güzelsin
Bu gönlün içinde
Dermansız bir yarasın
Bu canda
Kara gözlüm gel yanıma
Hastayım sensin sebebim
Kara gözlüm gel yanıma
Halsizim sensin sebebimSenin adını kendi kanımla
Yazdım bu gönüle
Bir defalık sözle değil
Kara gözlüm
Kara gözlüm gel yanıma
Hastayım sensin sebebim
Kara gözlüm gel yanıma
Halsizim sensin sebebimSözlerini internetten arattım. Sözleri okuyunca gözlerim bir anda açıldı çok şaşırdım. Bu adam niye bu şarkıyı açıp peşimden geliyordu. Yanıma araba yanaştığını gördüm . Camı açıp ona baktım o da bana çok değişik bir şekilde bakıyordu. Şarkı halen çalıyordu. Son ses açmıştı . Bütün arabalar daki insanlar şarkıya eşlik etmek için kornaya basıyorlardı. Şarkı bittikten sonra gaza yüklenip onu arkamda bıraktım .
Alex ten
Ona en sevdiğim şarkıyı açmıştım. Şuana kadar kimseye bu şarkıyı açmadım çünkü küçükken kendime söz vermiştim . Doğru kadını bulduğumda bu şarkıyı ona armağan edicektim. Ama o hala bunu anladımı , anlamadımı bilmiyordum . Bir an gaza bastığında büyük bir kahkaha attım hemen bende gaza yüklendim ama ona ulaşmak zordu . Yinede gaza baya yüklenmiştim. Aklıma kısaltma geldi . Hemen kısaltmaya girdim biraz gittikten sonra onun arabasını görüp hızlıca gaza yüklendim ve etrafında drift attım o bir an frene bastı . Ben hala arabasının etrafında dönüyordum o sadece beni izliyordu .Sonra korkmasın diye yavaşladım . Arabadan indi ve bana baktı bende arabadan inip ona yaklaştım.
-Napıyosun ya . Valla bırak beni otele gitmem lazım uykum var. ciddiyim gülme .
- Gülmüyorum
- Gülüyosun. Ya boşver hadi bırak beni .
- bırakmazsam ne yapıcaksın
- Valla yorgunum hadi uzatma .
- Bir şartla ben seni bırakıcam.
- öfff tamam anlaştık hadi aç kapıyı .
Arabaya doğru ilerlediğinde arkasından gülmüştüm. Arabanın kapısı açmam için bana bakmıştı. Anahtara basıp arabanın kapısı açılmıştı . Bende arabaya binmiştim . Ona bakıp gülmüştüm
-Ne gülüyon komik mi . Hadi sür arabayı.
- Evet komik . Nasıl dediğimi yaptım ama .
- Hadi sür arabayı .
Arabayı çalıştırıp otele doğru yol aldık . Otele geldiğimizde Şevval in uyduğunu gördüm çok güzeldi yüzünün bütün hatlarını inceledikten sonra onu uyandıracaktım ama geri vazgeçtim çok güzel uyuyordu onu uyandırmak istemiyordum. Arabadan inip yan kapıya gidip onu kucağıma aldım . Çantasını koluma takıp otele girdim . Herkes bize bakıyordu ama bu umrumda değildi çünkü sevdiğim kadın kucağımdaydı. Asansöre binip odaya geldiğimizde anahtarı çantasından çıkardığım da ileri doğru adım attım odası onun gibi güzel kokuyordu. Şevvali yatağına yatırıp üstüne yorganı hafifçe bıraktım tam odadan çıkacakken elimi tuttu .
- Gitme peterpan yanımda kal . Hatta yanımda uyu hadi gel .
- Şevval iyimisin . Gözleri halen kapalıydı .
- Peterpan uzatma gel işte .
Kolumdan tutup beni yanına doğru çekti . Yatakta 2 miz vardık ve o bana sarılmıştı . Kalbim çok hızlı atıyordu hatta terliyordum . Alnında boncuk boncuk terler akıyordu.
- Çok güzel kokuyorsun peterpan
- Sende öyle Wendy . Tabi bende biliyordum çoçuk ken hep peterpan izliyordum .
- Sakın yanımdan gitme olurmu .
- Olur . Gülmüştüm .O bana sımsıkı sarılmaya devam etti bende ona sarıldım ve saçlarına doğru burnumu bastırıp kokusunu içime çektim. Ve saçına öpücük kondurdum. Ve ikimizde uyumuştuk.
Sabah ondan önce uyanıp onun kokusunu çekiyordum. Ona bakıyordum . Çok güzeldi hemde baya güzeldi . Halen bana sarılıyordu bende ona sarılıyordum. Telefonumu bilerek sessize almıştım . Çünkü şuan aşırı mutluydum kimse bu mutluluğumu bozmasını istemiyordum . Bir anda uyanmaya başladı. Ben hemen gözlerimi kapattım . Yatakta garip hareketler yapıyordu bir sağa bir sola doğru esniyordu. Gelip yine bana sarıldı . Gözlerini açtığında bana baktı gözleri şaşkınlıktan büyüdü.
- Ne yapıyorsun burda ?
Not: ilk defa kitap yazdığım için noktalama işaretleri ve kelime hatası var ise şimdiden özür diliyorum .❤
KİTAP NASILDI ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Mardin Hastası"
RandomGenel cerrah olan kız mardine arkadaşı ile 1 hafta tatile gider. Mardin de gönüllü doktor olmaya karar verir ve hayatının aşkı ile karşılaşır...