Ona öylece baktım . O da bana baktı
- Hadi ben güneşi almaya gidiyorum. Diyerek ağzımdaki soruyu durdurdu.
Alex ten
Onun alnına aniden öpücük kondurdum . Niye yaptım onu bile bilmiyordum. Bana ne oluyor böyle. Gitmeden önce Şevval in ve Güneş in en sevdiği yemekleri annem gile söylemiştim. annem bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Şimdi Şevval in en sevdiği yemekleri nerden ögrendiğimi sorcaksınız. Mardin de restoranda karşılaştığımızda garsona sormuştum ve onu bu zaman içinde girdiği restoranlara girip onun en sevdiği yemekleri teker teker zihnime kodlamıştım. Güneşi almaya gittiğimde güneş heyecandan odanın içinde koşturuyordu. Güneşi arabaya bindirip konağa doğru sürmüştüm.
Konağa geldiğimizde Güneşi herkes ile tanıştırmışdım. Şevval odadan çıktığında güneş koşarak Şevval in yanına doğru ilerledi. Bende güneşe bakarak gülmüştüm.- Şevval sana noldu
- Ayağım puf oldu .
- kim yaptı
- Alex abin yaptı dedim ve güldüm
- Sen niye Şevval in ayağını puf yapıyorsun.
- Özür dilerim güneşcim bi daha yapmam hadi gel bak burada ne var.
- Ne var .
- Yemek.
- Patates ve köfte varmı.
- Acaba varmı gel bakalım.
Masaya oturduk alex masanın başına bende ortadan bir sandalye çekecekken o yanındaki sandalyeyi gösterdi. Yok desem itiraz edicekti. O yüzden kafamı salladım. sandalyemi oturmam için çekmişti kafamı teşekkür anlamında sallayıp oturdum . Güneş de benim yanıma oturmuştu. Yemeğe başlamıştık. Kendime masadan sarma alıp yemeye başladım. Tabikide patates ve köfte almayıda unutmamıştım. Kendime almadan önce güneş in tabağına koydum. Ve yemeye başlamıştık. Arada bi alex e bakıyordum . Ve o bana durmadan bakıyordu.
- Elinize sağlık çok güzel olmuş.
- Afiyet olsun kızım.
Güneş ve ben yemeği bitirip kalkmıştık. Güneşin elini yıkayıp salona geçtik birlikte konuşuyorduk. Yanımıza alex gelmişti.
- Ne konuşuyorsunuz.
- Futbolla ilgili. Şevval abla futbolu çok seviyormuş. Ve çok güzel oynuyormuş. Ve en önemlisi "FENERBAHÇELİ".
- Sen fenerbahçeli misin? dedi alex
- Evet . Sen
- Bende .
- Vay be senle ortak yönümüz oldu. dedi alex .
Saat 9 olmuştu. Güneşin uykusu gelmişti.
- Sizden bişey istiyebilirmiyim.
- Evet söyle prensesim.
- Benimle birlikte uyusanıza. Lütfenn
- Bana göre uyar da Şevvali bilmem.
- Şevval lütfenn
- Tamam aşkım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Mardin Hastası"
RandomGenel cerrah olan kız mardine arkadaşı ile 1 hafta tatile gider. Mardin de gönüllü doktor olmaya karar verir ve hayatının aşkı ile karşılaşır...