Alex'ten
Sabah olmuştu. Çok güzel uyuyordu. Ona baktıkça kalbimi durduramıyordum.
" Biz biraz zorduk ama imkânsız değildik.. Hiç birşey imkânsız değildi. "" Ben aşk nedir bilmem Eski kafalıyım Bir seni bilirim birde adın geçince sıkışan kalbimi..."
Keşke sana cesaret edip söyleyebilsem seni ne kadar sevdiğimi ne kadar aşık olduğumu senin için her şeyi herkesi karşıma alabileceğimi söyleyebilsem ama korkuyorum bana hayır diyeceginden korkuyorum beni bırakıp gidiceğinden korkuyorum .. işte onun için uzaktan sevmek daha iyi dediklerini şimdi anlıyabiliyorum. Lütfen beni bırakıp bir yere gitme olurmu ben sensiz nefes alamaz ken sen beni sensizlik ile imtihan etme .
Başına bir öpücük kondurdum . Kıpırdamaya başladı. Acaba dediklerimi duydumu . Duymamıştır ya . Bana iyice sokuldu bende ona iyice sarılmaya başladım . Benden ayrıldı ve gözlerini açtı bana anlamsız şekilde baktı .
- Dün gece fazla kaçırdın o yüzden otele getirdim. Yatağına bıraktım seni sonra elimi tuttun gitme yanımda uyu diyince bende senin dediğini yaptım.
- Özür dilerim senin başına bela olmuşum .
- Sen belaların en güzelisin zaten diye mırıldandım.
- Efendim.
- Yok bişey demedim yani özür dileme hemde beni fazla yormadın. (Asla yormadı)
- Teşekkür ederim.
- Bence bana teşekkürü bir kahvaltı ile ödeyebilirsin.
- Tamam olur .
Ve yataktan kalkıp banyoya girdi o sıra adamlarımdan sportif bir kıyafet istedim . Getirdiklerinde halen Şevval banyodaydı . Hemen üstümü giyindim. Şevvalde üstünü giyinip çıkmıştı. Ben bu kıza her şey yakışıyor demişmiydim.
Alex in kıyafeti ( altına beyaz spor düşünün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Mardin Hastası"
SonstigesGenel cerrah olan kız mardine arkadaşı ile 1 hafta tatile gider. Mardin de gönüllü doktor olmaya karar verir ve hayatının aşkı ile karşılaşır...