Bölüm-15

112 7 51
                                    

Sabah ezanına kadar uyumamıştım. Sabah ezanından önce abdest alıp seccade yi kıbleye doğru serip namazımı kılmaya başladım. Fazla namaz kılmam ama zor olduğumda , kendimi kötü hissettigimde allaha sığınırım. Allaha elimi açar dua ederim. Şimdide sevdiğim için allaha elimi açtım .

-Allahım beni sevdiğime kavuştur eğer hayırlı değilse kavuşturma yarabbim ben onu uzaktan sevmeye de razıyım . Onu koru allahım onu mutlu et hep mutlu olsun .. Mutlu ol sevdiğim

" Belki başka bir hayatta ... "

Duamı edip . Seccade yi topladım ve yerine götürdüm. Uçak 11.00 deydi ve şuan saat 6.20 di biraz uyumaya karar verdim . Rüyama gir sevdiğim.
Yatağa uzandım üzerime battaniye almadım çünkü bi tek onun ısıtmasını istiyordum. Bir tek o beni ısıtıyordu. Uykuya daldım. O , sevdiğim adam, kahvesine aşık olduğum adam rüyama girdi . " Kahverengi gözleri var fakat gökyüzü gibi parlıyor "

Unuturum diye uyudum,
Yine seninle uyandım,
Belli ki uyurken de sevmişim seni.

Cemal Süreya

Uykumdan uyandım saat 9.00 dı . Mardin den gitmeme 2 saat kalmıştı. Sevdiğim adamdan ayrılmama 2 saat kalmıştı . Valizimi dün akşamdan hazırlamıştım. Salona geçip oturdum öylece duvarı izliyordum. Bir anda telefon çaldı arayan alex di . Bir kaç dk telefona öylece baktım sonra aklıma telefonu açmadığım geldi. Açtım ve o güzel sesini duydum .

- Ay parçası bu gün gelecekmisin

İsmimin anlamını söylediğimden beri bana ay parçası diyordu . Bu hoşuma gidiyordu. Bir daha onun sesini duyamayacağım aklıma geldi.

- Ay parçası duyuyormusun beni

Duyuyorum desem ne değişecek bir daha duyamayacağım ama.

- Evet duyuyorum. Bu gün gelmesem olurmu.

- Olur da sebeb

- Boşver .

- Eğer bir şey olduysa söyle

- Yok olmadı bir işim var onu yapıcam .

- Tamam o zaman . Görüşürüz.

Görüşemiyeceğiz sevdiğim seni bir daha göremiyeceğim ama

- Görüşürüz.

Saat 11.00 olmaya yakındı. Evden çıktım ve bir taksiye bindim taksiye havaalanına gideceğimi söyledim. Yolda kulaklıklarımı takarak Gelevera Deresi 'ni açtım bir yandan dinlerken bir yandan gözümden yaş aktığını farkettim . Taksicinin dürtmesi ile ona döndüm ve şarkıyı kapattım.

- Ablam iyimisin

- İyiyim desem yalan söylerim .

- Ne oldu abla anlatmak istermisin.

- Sevdiğim adamdan ayrılıyorum şuan .

- Zorunlumuydu

- Zorunluydu.

- Üzülme be abla bu dünyanın yazılı olmayan bir kuralı çok seven kavuşamaz sevdiğine .

- Öyle . Teşekkür ederim.

- Üzülme abla . Bak ben sevdiğim kadına 2 yıldır hasretim .

- Ne oldu

- Öldü ablam . Sevdiğim kadın öldü abla . Bu dünyada bizi ölüm ayırırdı zaten . O yüzden sevdiğini asla bırakma be ablam git söyle sevdiğini ucunda ölüm bile olsa..

- üzgünüm senin için allah rahmet eylesin . Yapamam . Onun için yapmak zorundayım anla beni .

- Sen bilirsin abla .

- İsmin neydi acaba belki tekrar gelirim . Numaranda ver belki lazım olur .

- İsmim emre abla numaramda ###########

- Benim ismimde Şevval . Ben seni ararım gelirsem ama beni görmedin duymadın tamam mı sakın benden bahsetme . Sana anlattıklarımı kimseye deme tamam mı

- Tamam abla bu arada geldik.

- Sağol görüşürüz .

- Görüşürüz abla .

Havaalanında beklemeye başladım biraz bekledikten sonra uçağa bindim ve uçak kalkmaya başladı. Görüşürüz sevdiğim adam . Belki bir gün

" O senin neyin olur dediler.
Güldüm, uzaktan dedim.
Uzaktan yandığım olur. "

Biraz öylece pencereden dışarı baktım .

" İlk aşkım değildin belki ama diğer bütün aşklarımı hükümsüz kılandın . "

Canım sıkıldı telefondan özdemir asaf ın şiirlerine bakmaya karar verdim bir tane şiiri çok hoşuma gitti ve gözümden sadece bir damla yaş aktı .
______________________________________
BOŞ

Ben kendimi
Sensizliğe alıştırıyorum.
Sen de kendini
Bensizliğe alıştır deye.

_______________________________________

Uçaktan indim . Evet şimdi onsuz hayatıma nasıl devam edebileceğimi düşünüyordum. O adam bana bir ev tutmuş hatta araba ve yeni telefon bile vermişti . Çünkü alex eski hattımla beni bulabilirdi. O yüzden yeni telefon vermişti.

...

1 yıl sonra

Sabah güneş ışığıyla uyandım . Kalktım ve lavaboya gittim kısa bir duş alıp üstümü giyinip evden çıktım. Evet neden kahvaltı yapmıyorsun diyeceksiniz çünkü onu hatırlatıyor bana . Gözümün önüne çay içişi geliyor . Gamzesi geliyor . Her mimiği geliyor aklıma . Tam 1 yıl oldu onsuz tam 1 yıl her gün deftere onsuz geçen günlerimi yazdım . Acaba o şuan napıyor diye düşünüyordum . Ben evet ben ne yapıyordum . Burada bir işe başladım bir hastanede çalışıyordum . Her gün onu resmi ile uyuyordum . Onun yanında uyuduğum gece olan elbisemi hiç yıkamadım onun kokusu ile uyuyordum ama kokusu yavaş yavaş gidiyordu. Ben ise hastaneden eve evden hastaneye giden bir insandım burada fazla kişilerle konuşmuyordum. Telefon ile sadece sibeli arıyordum . Ona olan biteni anlatmıştım . O ise bence gitmemeliydin demişti. Ama gitmezsem o ölecekti demiştim . Olsun o bir yol bulurdu demişti . Sibel her gün beni arayıp teselli ediyordu. Hayatımda en doğru kararı iyi bir arkadaş seçerek verdim . Onu instagramına bakıyordum ama hiç bişey paylaşmıyordu. Onu çok merak ediyordum. Acaba yokluğumu hissetmişmidir . Ben hani fazla namaz kılmıyorum demiştim ya şimdi düzenli olarak kılıyorum . Her gün allaha bizi kavuştursun diye dua ediyordum . Acaba o .

Bizim hikayemiz Ayrılıktan yana oldu . Sevmeye değil ...

Seni çok seviyorum . Beni sakın unutma olurmu ... ♡

Not: ilk defa kitap yazdığım için noktalama işaretleri ve kelime hatası var ise şimdiden özür diliyorum .❤

KİTAP NASILDI ?

"Mardin Hastası"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin