Bölüm-14

109 7 12
                                    

Şevval'den

Alex ile yürümeye başladık . Hava kararmaya başladı . Ama o yanımda olunca korkma hissi gelmiyordu. Orman gibi bir yerdeydik  fazla bişey görünmüyordu  zaten orman da  çalı ve baykuş sesleri vardı  . Alex ile yan yana yürüdüğümüzden elim onun eline , onun eli benim elime değiyiyordu  arada . Bir an kurt sesi geldi hemen alex e yapıştım. Yapışma ne adama baya baya sarılmıştım hatta kucağına atladım. Alex bu halime gülüyordu. Ama beni bırakmadı ellerini belimde çekmedi. Hatta daha sıkı sıkı sarmaya başladı. Sanki beni bırakmak istemiyordu.

- Korkma ben buradayım . Hemde kurt sesi uzakdan geldi bişey olmaz.

- Zaten şuan sana acayip şekilde güveniyorum .

- Hep güven . Ben seni bırakmam.

- O alkol aldığım gece sana bişey dedim mi yani saçmaladım mı ?

- Yok . Hiç bişey demedin . Bak şurada kulübe var gel oraya gidelim.

- Tamam . İstersen bırak beni ben yürürüm sen çok yoruldun zaten .

- Yok ben yorulmadım böylesi daha iyi benim için .

Kendimi onun göğsüne yasladım onun kokusu uykumu getiriyordu . Kokusu aynı karanfil ve sigara kokusu karışımı yani . Ben sigaradan nefret eden birisiyim ama onun yanında iken nefret etmiyorum çünkü bir tek sigara kokusu  ona yakışıyordu. Kulübeye varmıştık alex beni kucağından indirip elimi eline hapsetti. Ona bakacakken o bana bakmadan

- Ne olur ne olmaz yanımdan ayrılma olur mu .

- Olur.

Kapıyı tontin  bir amca açtı. Bize bakıp gülümsedi.

- Amca bizim araba nın benzini bitti burada mahsur kaldık acaba bu gün burada kalsak yarın gitsek olurmu .

- Olur yavrum gelin içeri buyrun

- Teşekkürler amca .

- Adamı şıp diye ikna ettin ha dedi alex .

- Tabii

Evin içerisine girmiştikİçerisi bir köy Evi gibiydi ama yumuşacıktı, sıcacıktı çok güzeldi. İçeride amca ile aynı yaşlarda  bir kadın oturuyordu . Bizi görünce ayağa kalktı.

- Hoşgelmişsiniz kızım.

- Hoşbulduk teyzem.

- Gelin buyrun oturun .

Mardinliler  koltuk kullanmıyordu onun yerine minderler yani yerde oturuyorlardı. Ben bir mindere o da yanımdaki mindere oturdu. Hala elim elinin içindeydi. Ona bakınca elini çekti ama eli çok güzeldi. Amca ve teyze bizim karşımıza oturdu.

- Kızım açmısınız.

- Ben aç değilim de sen aç mısın alex .

- Açım da size zahmet olmasın.

Hemen teyze oradan atladı.

"Mardin Hastası"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin