Bölüm-10

141 9 4
                                    

Beraber uyulalım dedi . Ne yapıcağımı  bilmiyordum .

-Lütfen bu son gerçekten son .

- Son .

- Son

Yanına uzandım. Direkt bana sarıldı . Yüzünü boynuma gömdü. Onun kollarında bende uyuyordum.  Kokusu  çok güzeldi. Bende ona sarılmıştım. İkimizde uyuya kalmıştık . Sabah olmuştu saat 7.00 dı o halen uyuyordu bana sarılmıştı bende ona onun yüz hatlarını inceliyordum. Yüz hatları  çok güzeldi . Bide şerefsiz güldüğünde yanaklarında çukur çıkıyordu. Bu hoşuma gidiyordu. uyanmaya  başladı. Bende hemen gözlerimi kapattım . Başını  okşuyordu  . Gece bende o kadar içsem bende bayılırdım  heralde. Galiba bana bakıyordu eli bir anda saçıma kaydı. Saçımı okşuyordu  . Gözümü açtığımda halen saçımı okşuyordu. Birbirimizin  gözüne bakıyorduk. Sonra göz temasını çekip ona soru sordum.

-İyimisin

- Daha iyi olamazdım.

- neyse ben kalkayım. Sonra hastaneye gideriz.

Kolumdan tuttu.

- Bu gün gitme beraber uyulalım.

- Dün söz verdin bu son dedin olmaz.

- Yaw uyusan ölücen.

- Ölücem.

- Sakın. Bir daha o kelimeyi kullanma sen ölme ben ölürüm.

- Tamam  ölmem.

Gülerek giyinme odasına girdim. Üstümü alıp duşa girdim . Üstümü giyindim altıma mavi kısa şort la üstüne sarı tshirt giyindim  saçımı kurutup, Parfümü sıkıp banyodan çıktım. Alex halen yatakta uyuyordu yastığıma  kafasını gömmüş uyuyordu.

- Alex kalk hastaneye geç kalıcaz. valla tek giderim.

-Tamam sen tek gitme hemen kalkıyorum.

Hemen gömleğini  düzeltip ceketini giyip bana baktı.

- Daha kısası varmıydı.

- Ya bak sabah sabah beni sinir ediyorsun dün niye kavga ettiğimizi unuttun galiba.

- Unutmak öyle kolay olmuyor özellikle seni .

- Neyse hadi gidelim ( Niye bana böyle şeyler diyordu .)

- parfümün  hangi marka

- Ne yapıcan

- Ya benim bir arkadaşın Parfümü ile aynıda o yüzden

- ####### Bu marka

- Tamam hadi bin arabaya sakın ama sakın itiraz yok.

- Bu seferlik kabul edicem çünkü bu gün planlarım var o yüzden kendimi yoramam.

- Yorma zaten kendini ben senin için her şeyi yaparım.

- Tamam .

Hastaneye gelmiştik. Arabadan indiğimde alex le beraber hastaneye girdik Çınar yanıma geldi.

- Şevval bu gün gidiyoruz değilmi.

- Evet .

- Nereye dedi alex

- Sanane. Allah allah çattık ya.

- Şevval nereye dedim.

- Bende sana sanane dedim.

- Tamam git odana hadi.

- Tamam gidicem zaten.

Odaya geldiğimde dosyalara baktım . Hastaları falan kontrol ettim saat 6.30 olmuştu. Odadan çıktığımda çınarın odasına doğru ilerledim.  Tam o esnada kanlar içinde bir yaşlı adam girdi. Yanına doğru koştum her yeri delik deşikti hemen ameliyata götürdüm.  Ameliyat biraz zordu ama hastayı kurtarmıştımAmeliyathaneden çıktığımda nerdeyse ordu gibi insanlar vardı . Biri yanıma gelip babam iyimi dedi.

- iyi . Normal odaya alıcaz. Ama hastaneyi bu kadar kalabalık yapmayın. odayada en az 5 kişi girsin fazla kişi girmesin lütfen.

- Allah razı olsun doktor hanım.

Kafamı sallayıp yanlarından uzaklaştım. Çınarı aradım.

- Çınar ben bu gün gelemiyeceğim hastaneye yaralı bir adam geldi ameliyatım vardı yarın mutlaka gideriz olurmu.

- Tamam olur hadi sana kolay gelsin.

Hastanın odasına girdim neredeyse bi 5 - 6 kişi vardı. Hastanın yanına gidip İyimisiniz  diye sordum.

- İyiyim doktor hanım . Allah razı olsun. Beni siz kurtarmışsın.

- Ne demek görevim.

- doktor hanım sen buralımısın.

- Yok ben "malatyalıyım" buraya görev için geldim.    

- Evlimisin kızım.

- Yok .

- Kızım benim kızım evleniyor beni kırma sende o düğüne gel. Sen beni kurtarmasaydın ben babası olarak bile gidemiyecektim.

- Tamam gelirim amca

- Nerede acaba

- ######### Bu adresde.

- Tamam amca .

Not: ilk defa kitap yazdığım için noktalama işaretleri ve kelime hatası var ise şimdiden özür diliyorum .❤

KİTAP NASILDI ?

Biraz kısa oldu ama olsun. Oy vermeyi unutmayın.

"Mardin Hastası"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin