Ik kom vandaag weer op school. Ik weet niet waar het lokaal is, maar gelukkig is jack bij me om de weg te wijzen.
Als we al allemaal binnen zijn komt er iets later nog een jongen binnen. Ik ken hem niet, maar hij is wel knap.
En waar kom jij vandaan Tom?
Ja uhm ik ben ziek geweest en ik had wat moeite om mijn bed uit te komen.
Jaja heb je een briefje?
Nee, want mijn ouders zijn niet thuis, maar ik neem morgen wel een briefje mee.
Het zal wel ik zie het deze keer door de vingers.
Achter mij is nog een plekje. En hij loopt regelrecht naar dat plekje.
Heey. wie ben jij? Vraagt Tom.
Ik ben Rosa. Ik ben hier nieuw.
Dat dacht ik al. Ben je verhuisd ofzo?
Soort van.
Nou vertel.
Tom en Rosa kletsen doen jullie in jullie eigen tijd en niet in mijn les.
Sorry mevrouw. zeg ik.
Ik zeg het zo in de pauze wel.
Oké.
Yes, yes ik vind een jongen leuk en hij wil gelijk met mij praten. Denk ik blij.
*in de pauze*
Heey Rosa wacht. Je zou het nog vertellen.
O ja vergeten.
Nou ik kom uit het weeshuis. En ben nu geadopteerd door vier leuke jongens.Hoelang heb je daar gezeten?
Twee jaar.
Waarom ben je daar heen gegaan?
Toen hij dat vroeg ging mijn blijheid over in droevigheid.
Dat zeg ik niet en ik wil er niet over praten. Dus hou er over op. Zeg ik.
Oh oké. Ik wist niet dat je dat erg vond.
Maar nu wel. Dus.. waarom was je nou echt te laat?
Ik zei toch ik was ziek geweest.
Ja maar ik zie aan je dat je liegt.
Hoe kan je dat zien? Dat vind ik eng.
Gewoon aan hoe je het zegt.
Oké ik had me gewoon heel erg verslapen.
Dacht ik al.
Trouwens wie zijn die leuke vier jongens?
Ooit gehoord van One direction?
Ja tuurlijk. Wie niet?
Maar cool je bent geadopteerd door beroemdheden.Ja en het zijn eigenlijk bijna mijn broers gewoon.
Woon je in een villa?
Ja. Maar dat boeit me niet echt.
Serieus niet.
Ja serieus niet.
*na de lessen*
Ben thuis. Roep ik. Maar ik krijg geen antwoord. Ik loop naar de woonkamer, maar daar zijn de jongens niet. Ik loop naar de danstudio, om te kijken of de jongens aan het oefenen zijn voor de nieuwe tour.
Daar zijn ze ook niet. Dus ik ging weer verder en vond ze in de muziekstudio.Heey jongens.
Heey zeggen ze terug.
Zijn jullie aan het oefenen?
JE LEEST
Adopted by: One direction (dutch)
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje van 13 jaar dat pas twee jaar in het weeshuis zit. Ze heeft wel vriendinnen maar niet zo veel. Ze word geadopteerd door leuke boys. Ze heeft een talent waar ze zich zelf helemaal in kwijt kan. En dan die knappe bo...