Hoe je leven in een paar maanden kan veranderen

387 14 2
                                    

Vanaf nu hebben de jongens ook melanie geadopteerd. We zijn een gelukkig raar gezin. Ondertussen heb ik al 3 maanden verkering met Jack. Hij is gewoon te leuk. Lise heeft een jongen op het oog en die jongen ziet haar wel staan, maar Lise wil dat niet geloven. Mijn leven is van goed naar slecht naar goed gegaan. En nu leef ik een gelukkig leven. Dacht ik.......

Ik sta hier. Hier in een lege witte ruimte, maar waar is hier. Ik zie niks alleen maar wit en mezelf.
Rosa.. fluistert iemand.
Ik hoor mensen ver weg vaag praten.

Ze...... Nu meteen........worden.

Ik hoor half wat ze zeggen. Wat moet ik nu?

P.o.v. niall

Ik ijsbeer Door de gang. Ik hoor iemand vaag zeggen: niall rustig ga zitten ik word helemaal gestrest van je.

Nou en mompel ik terug.

Niall! Roept Louis.

Huh wat?

Ga zitten ik heb koffie voor je.

Ik ga rustig zitten en krijg een koffie in me handen gedrukt. We wachten al een tijdje, maar horen niks.
Na een uur komt de zuster.

Jullie kunnen bij Rosa ze is wel een beetje suf en kan waarschijnlijk niet veel herinneren van het ongeluk.

Ik ren naar de kamer en doe de deur open.

Rosa?

Zuster er is een onbekende jongen in mijn kamer haal hem weg. Zegt ze zwakjes.

Rosa dit is niall je vader. En dit zijn Liam,Louis en Harry je andere vaders. Zegt de zuster.

Ik heb niet vier vaders ik heb een vader , een moeder en een zusje.

Nee Rosa je hebt een ongeluk gehad je been is gebroken en je bent net geopereerd en je hebt een gekneusde arm en een zware hersenpudding.

Ja maar toch ik ken je niet wie ben je?

Ik ben het niall je vader. Zeg ik met tranen in me ogen.

Neehe ik heb een moeder, een vader en een zusje.

Oke Rosa ik wou dit niet vertellen, maar je ouders zijn een aantal jaar geleden overleden bij een schietpartij bij een feestje. Je zusje was ontsnapt Door een put en deed alsof ze dood was.

Me ouders zijn dood. Je liegt.

Nee vraag maar aan melanie.

Oke.

Ik loop weg en vraag aan melanie of ze wil uitleggen dat hun ouders zijn overleden.

Ze zegt ja en loopt mee.
Als ze uitverteld is liggen er twee huilende meiden op het bed. Rosa zegt zachtjes: niall ik herinner me weer vaagjes iets. Je bent inderdaad me vader, maar zeg nog eens wie die andere zijn en zeg iets over jullie zelf misschien herinner ik me dan wat.

Ik ben Liam zanger in de boyband one direction.

Omg! one direction? Ik ben grote fan van jullie.

Rosa dat weten we. De eerste keer dat we jou ontmoeten flipte je ook al. Zegt Louis lachend.

En jij was? Vraagt Rosa.

Louis tomlinson.

Oh grappig zo heet een van mijn vaders ook. Zegt Rosa.

We geven allemaal ons zelf een facepalm zo van: oh Rosa snap je het nog steeds niet.

Wacht ik heb een idee.

Wat dan niall? Vraagt harry nieuwsgierig.

We laten haar een selfie zien bij een leuk moment misschien gaat ze dan iets herinneren.

Oke.

Ik pak me telefoon en scrol Door me foto's ik stop bij de foto van Australië met 5 seconds of summer.

Hier Rosa. Ik geef me telefoon en wacht tot ze iets zegt.

Ik herinner me iets. Dat was in Australië met die andere boyband bij hun concert.

Ja en?

En niks. Ik ga slapen ik ben echt moe. Zegt Rosa.

Oke. Zeg ik.
Kom jongens we laten haar rusten.

*twee weken later*
P.o.v. Rosa

Ik stap het huis binnen en me hoofd begint te werken. Allemaal herinneringen flitsen voorbij. Leuke en minder leuke. Ik zie een jongen. Het lijkt een echte badboy. De jongen zoent me. Wacht wat?
Jack.

Niall, ken jij een jongen die jack heet?

Ja dat is jou vriendje. Hij was langs geweest toen je in coma lag.

Oh wou nooit gedacht dat ik een vriendje zou hebben. Zeg ik vrolijk.

Waarom niet je bent mooi, lief, schattig en je hebt een leuk karakter. Zegt een jongens stem.

Ik draai me om en in de deur opening staat een jongen. Een jongen die er uit ziet als jack.

Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel.

Niall kucht en zegt ik ben in de woonkamer.

Oke tot zo. Zeg ik.

Ik heb je gemist. zegt jack. En hoe gaat het nu met jou roosje?

Goed ik kon me je eerst niet herinneren maar niall en de anderen hebben me er echt bovenop geholpen. En nu..... Ja nu ben ik al veel verder met mijn herinneringen terug krijgen.

Mooizo.

Hij geeft me een lange zoen. Ik Denk mag dit voor altijd Door gaan.

We lopen de woonkamer in en gaan naast elkaar op de bank zitten.

Wil je iets drinken jack?

Ja, maar jij blijft rustig zitten en ik pak het. Wat wil je drinken, Rosa?

Glas water met ijsklontjes. En jullie?

Ik help wel zegt harry ik weet wel wat ze willen.

Even later komen ze terug met een dienblad vol glazen en twee bakken chips.

Opeens merk ik dat ik super veel honger heb.

'S avonds rond 9 uur gaat jack weg.

Ik zeg tegen de jongens: ik ga slapen. Melanie ga je zo ook naar bed?

Ja hoor ik ga nu ook. Welterusten jongens.

Ik plof in bed en droom een leuke eindeloze droom.........

Comment?
Vote?
Tips?
Ideeën?
Beetje kort maar heb het best druk en misschien niet het beste hoofdstuk.

Xxx daantjehhdirectioner

Adopted by: One direction (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu