P.o.v. Rosa
Ik loop de school in en er komt een hysterisch meisje aangerend.'Rosa'! Fijn je te zien. Zegt lise.
'Ja. Is er nog iets gebeurd toen ik weg was'.
'Euhm nee'. Zegt lise
"Lise wat is er gebeurd ik zie aan je dat je liegt'. Vertel.
Nee er is niks gebeurd zeg ik toch. Zegt lise half boos.
Oh sorry ik wist niet dat je boos zou worden.
Sorry, maar dit is voor je eigen best wil.
Oké..... vaag.
Maar sorry dat ik niet langs ben gekomen in het ziekenhuis ik had het best wel druk. Zegt lise.
Geeft niet ik had je toch niet herinnerd. Zeg ik lachend.
* na school*
Ik loop met Jack naar huis. Ik vraag: 'is er nog iets gebeurd toen ik weg was'?Nee, op wat gevechten na. Hoezo?
Nou lise houd iets achter.
"Oh ik weet van niks". Zegt hij nonchalant.
'Jammer' zeg ik somber.
De volgende dag kom ik iets te vroeg. Als ik het fietsenhok uit loop staat jack te zoenen met vajen. Ik schrik zo erg dat ik met tranen in me ogen naar me fiets terug ren en keihard het plein af fiets. Heel ver hoor ik een jongens stem mijn naam roepen. Maar negeer hem.
Als ik met moeite thuis kom probeer ik naar boven te sluipen, maar de deur valt per ongeluk iets te hard dicht.
Ik hoor gelijk de stem van Liam vragen: Rosa ben jij thuis? Ik hoor iemand naar de gang lopen en ren snel naar boven. Als ik boven in me kamer ben doe ik hem gelijk opslot. En laat me huilend op mijn bed vallen.
P.o.v. Liam
Ik sta een eitje te bakken als ik de deur hoor dicht gaan.
Ik roep: Rosa ben jij thuis? Ik loop naar de gang en hoor iemand de trap op rennen. Ik ren achter diegene aan. Als ik boven ben hoor ik zacht gehuil.
Ik zoek naar de kamer waar het gehuil uit komt en klop zachtjes aan.Ga weg!! Schreeuwt Rosa.
'Nee ik blijf hier totdat je zegt wat er aan de hand is'. Zeg ik rustig terug en vastberaden.
Ik bleef er een uur zitten, totdat ik een sleutel om hoorde draaien.
Rustig duwde ik de deur klink naar beneden en liep naar binnen.Ik schrok me rot toen ik Rosa zag liggen met betraande ogen.
Ik liep naar haar bed en ging erbij zitten.
Na een paar minuten stilte zei ze: "jack is vreemd gegaan".Het enige wat ik kon uitbrengen was:'wat'!
Ik zag dat Rosa schrok en ik zei: 'sorry, maar dat kan niet hij hield van je'.
Ja je zegt het goed "hield". Nu niet meer.
Ik ga even bellen naar school dat je ziek bent en ik ga even naar de andere.
Oke zei ze.
Ik deed deur dicht, nadat ik haar in bed had gestopt.
Ik kom de keuken in en ze zitten allemaal rond de tafel exclusief melanie.
Oke ik val maar met de deur in huis. Rosa is thuis, omdat jack met een ander stond te zoenen.
Ze waren allemaal sprakeloos.
Ze ligt nu eindelijk boven te slapen. Ze was helemaal overstuur thuis gekomen en dat is niet goed voor haar, want ze is net terug uit het ziekenhuis.
Ja. En nu? Vraagt niall.
Ze moet er vanzelf overheen komen, maar we laten haar morgen ook nog even thuis. Zeg ik.
Oke. Zeggen ze instemmend.
P.o.v. Rosa
Ik word wakker met een bonzend hoofd. En probeer op te staan. Als dat is gelukt, loop ik naar beneden.
Ze zijn verrast als ik bij ze op de bank kom zitten. Ik ga tussen niall en Liam zitten en leg mijn hoofd op Liam's schouder.
Hoe gaat het? vraagt niall.
Goed hoor, maar voel me een beetje leeg.
Ik weet hoe je je voelt zegt Liam.
Had ik in het begin ook.Trouwens willen jullie het tegen melanie zeggen, want ik wil dat echt niet.
Tuurlijk doen we dat. Zegt Louis.
Dankje.
Oeh jack is vreemd gegaan
Hoe zal dit aflopen.
Slecht? Of goed?
Hier eindelijk een hoofdstuk hoop dat jullie blijven lezen ook al update ik niet vaak.
Vote?
Comment?
Tips?Xxx daantjehhdirectioner
Ps alvast gelukkig nieuwjaar
JE LEEST
Adopted by: One direction (dutch)
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje van 13 jaar dat pas twee jaar in het weeshuis zit. Ze heeft wel vriendinnen maar niet zo veel. Ze word geadopteerd door leuke boys. Ze heeft een talent waar ze zich zelf helemaal in kwijt kan. En dan die knappe bo...