Ik weet niks van vliegreisen dus ik schrijf maar wat. Ik kom net ergens achter ik ben vergeten melanie mee te nemen op vakantie #facepalm dom. Dus niet raar denken als ze opeens opduikt denk maar dat ze al in bed ligt oke?
Alvast bedankt en probeer nooit meer deze fout te maken. 😘😘Na een lange reis lezen en slapen landen we eindelijk. Ik stap het vliegtuig uit en kijk zoekend om me heen of er ergens bordjes hangen met waar ik ben. Aan het einde van de hal zie ik een bordje.
'H-a-w-a-i-i'. Serieus zijn we in hawaii. Schreeuw ik bijna letterlijk in Liam zijn oor.
'Uhm ja en je hoeft niet zo te schreeuwen'. Zegt Liam lachend.
Ik ren op de jongens af en trek ze in een grote groeps knuffel.
'Dankje jongens. Dit is echt cool'.
We lopen het vliegveld af en stappen in een gehuurde auto. Harry stapt achter het stuur en niall ook voorin en ik tussen Liam en Louis in.
'Waar gaan we nu heen'?
'Raad maar'. Zegt harry.
'Een hotel'?
'nee'.
'Een camping'?
'Ja roepen ze in koor'.
'Cool daar ben ik nog nooit geweest'.
'Fijne dat je het leuk vind'. Zegt Niall glimlachend.
'En anders hadden we het wel leuk gemaakt'. Gniffeld Louis.
We rijden een oprit op en er staat een groot bord met receptie. Naast de receptie staat een enorm zwembad. Met een enorme glijbanen. Ik kijk bewonderen naar buiten: dit heb ik nog nooit gezien. Harry stapt uit en gaat de sleutels halen. Als hij terugkomt rijden we naar huisje 13. Ik stap uit en gris de sleutels uit Harry's handen. Ik Sprint naar de deur en open hem vlug. ik inspecteer gelijk alle kamers Ik vind een tweepersoonskamer nog een tweepersoonskamer en voor mij en melanie nog een tweepersoonskamer.
Het huisjes is niet klein, maar ook niet super groot. Lekker knus.
Louis komt rennend binnen en rent naar een van de kamers waarvan ik de deur open heb laten staan. Hij laat zich op het bed vallen en roept: 'Ik claim deze kamer'.'Is goed'. Roept harry. ' Ik ga met niall op de kamer'.
Liam trekt een pruillipje, omdat hij weet dat als hij met Louis slaapt dat dat slaap gedeelte niet gaat gebeuren. (Hij maakt de hele nacht Door grapjes)
'Heey Liam, kamermaatje'. Zeg Louis.
Liam zet een fake smile glimlach op en zegt:' dit gaat echt leuk worden, yeah'.
'Iets enthousiaster mag ook hoor'.
'Goed wat gaan we allemaal doen deze vakantie'?
'Wat jij wil'. Zegt Niall.
'Één ding heb ik altijd al eens willen doen'.
'Wat dan'. Vragen ze nieuwsgierig.
'Paardrijden'.
"Paardrijden?!" Roepen ze uit.
'Ja paardrijden'.
'Dit meen je niet, niall waarom zei je dat nou'? Zeurt Liam.
'Weet je hoe pijnlijk het is voor jongens om te paardrijden'. Zegt Louis.
'Ten eerste: ja duh, dat weet ik. Ten tweede: iell te veel informatie'.
'Oke ik hak de knoop door, we gaan morgen paardrijden'. Zegt harry.
We draaien ons allemaal verbaasd om naar harry en kijken hem met een blik aan van-voel-je-je-wel-lekker-meen-je-dees.
Ik loop de trap op richting de badkamer en trek mijn onesie aan. Ik loop de woonkamer weer in. En de jongens kijken me aan alsof ik gek ben. Met deze hitte een onesie aan.
'Wat het is een dunne onesie'.
Ze knikken en richten hun aandacht weer op de tv. Ik ga naast niall zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder.
Langzaam beginnen mijn oogleden zwaar te worden en val ik in slaap.P.o.v. niall
Ik hoor dat Rosa rustig begin te ademen. Ik kijk naar haar gezicht en zie dat ze haar ogen gesloten heeft.
'Ik ga Rosa even in bed leggen'. Fluister ik.
'Oke'. Fluisteren ze terug.
Ik til haar stil op en loop de trap moeizaam op. Ik leg haar in bed en laat de dekens liggen.
Ik sluit de deur zachtjes aangezien er al 2 mensen slapen.*piep piep piep piep piep*
Ik druk mijn wekker uit en sta moeizaam op. Ik wandel de badkamer in en zet de douche aan. Ik stap er onder en schreeuw het uit.
Harry klopt op de deur.'Niall is alles goed'?! Wat gebeurd er?
'Niks sorry maar ik ben met mijn slaapdronken kop onder een ijswater douche gaan staan'.
'Oh sukkel, maar laat me nooit meer zo schrikken'.
'Oke, wek jij de rest we gaan zo paardrijden'.
'Ja'.
P.o.v. Rosa
Wakker worden! Schreeuwt harry.
Ik vlieg bijna uit mijn bed van schrik. Net zoals melanie.
'Wat is er'? Vraagt melanie geschrokken.
'We gaan paardrijden, heeya'. Roept harry als een cowboy.
Ik vlieg uit m'n bed en kleed me super snel om.
Als we bij een manege aankomen. Krijgen al gelijk een cap en een paard. Het enige wat ik hoor is: au het doet pijn, ik kom er niet op, ik wil een kleinere paard, hij blijft niet stil staan.
Ik zit glunderend op een grote, zwart fries. En melanie op een schattige kleine fjord.'We beginnen met stap en op het strand in galop'. Zegt de instructrice.
Ik sluit samen met melanie de rij. Louis hangt klungelig aan de nek van het paard en valt er bijna van af😂.
Als we bij het strand zijn. Ga ik aan kop in galop. De wind in mijn haren voelt zo vrij. Alsof niks me meer in de weg staat.Snel weer een update speciaal voor jullie. Had weer inspiratie. En omg!!! 1.33 K lezers. Thank You. 😘😘
Hoop in de vakantie meet te updaten.Xxx daantjehhdirectioner
JE LEEST
Adopted by: One direction (dutch)
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over een meisje van 13 jaar dat pas twee jaar in het weeshuis zit. Ze heeft wel vriendinnen maar niet zo veel. Ze word geadopteerd door leuke boys. Ze heeft een talent waar ze zich zelf helemaal in kwijt kan. En dan die knappe bo...