*Piep* piep* piep*
Ik druk de wekker af en loop langzaam naar de badkamer. Ik klop hard op de deur en schreeuw: 'Niall schiet op. Duurt lang'!'Rustig ben bijna klaar'.
Ik zak tegen de muur op de grond en leg mijn hoofd in mijn handen.
Als mijn ogen bijna dicht vallen duwt niall de duer open.'Jouw beurt'.
'Dankje'. ik sta weer op en loop de badkamer in.
*op school*
Ik loop de school in en zie jack en lise tegenover elkaar staan. Jack buigt voorover naar lise en hun lippen raken elkaar even aan, totdat lise verschrikt op kijkt.
'R-rosalie'. Stammelt ze. Ik kan het uitleggen'.
'Maakt niet uit'.
'Niet!?'.
'Nee het was uit dus ik heb op vakantie een andere jongen ontmoet. Jeremy'.
'Omg echt heb je foto's'?
'Ja duh. Het is mijn vriendje'.
'Meen je die. Leuk. Waar woont hij'?
'Hawaii, maar voor een studie komt hij naar Engeland'.
'Kan ik hem een keer ontmoeten'.
'Ja volgende week weekend al als je wil. En vraag die eikel ook gelijk mee'. Zeg ik en ik wijs in de richting van jack.
'Jaa'. Gilt ze bijna.
'Kuch sorry, leuk'. Zegt ze met een serieus gezicht.
En we barsten in lachen uit.We lopen met z'n drieën naar bio. 😕
'Ben thuis'. Schreeuw ik.
'Ik ook'. Schreeuwt harry terug uit de keuken.
Ik loop naar de keuken en zie harry koken.
'Heey harry je hebt je haar geknipt! Het is leuk!!'
'Dankje'.
Ik geef hem een knuffel en vraag:' weet de rest het al?'
'Nee het is een verrassing'.
'Leuk. Kan ik iets doen voor je?'
'Ja wil je de wortels in schijfjes snijden en daarna kan je me helpen met de pizza's belegen.'
'Oke'.
Ik pak een mes en snij de wortel in schijfjes en doe ze in een bakje.
Ik spreid de tomatensaus uit over het deeg en beleg het met ananas, ham en kaas.'Harry wat heb je gedaan?' Vraagt Louis verschrikt. 'Je ziet er veel jonger uit'.
'Dankje'.
'Maar het is wel super cool'.
'Waar is de rest? Het eten is bijna klaar'. Zeg ik.
'Niall is boven en Liam is onderweg'.
We schuiven aan tafel als iedereen er weer is.
En beginnen aan onze verrukkelijke pizza's.Ik pak mijn boek en ga verder met lezen waar ik was gebleven. Ik ga zo op in het boek dat ik niet in de gaten heb dat het alweer 10 uur is. Ik leg het boek neer en zak onderuit in de bank. Mijn oogleden voelen zwaar en vallen langzaam dicht.
Mama! Papa! Waar zijn jullie?! Ik kijk verward om me heen en zie dat ik weer op het feest ben. Iedereen staat vrolijk te praten en te dansen. Ik zie mijn zusjes staan en ze staat te praten met Ilse. Ons nichtje. Opeens hoor ik gegil opeens ben ik omring Door levenloze lichamen en bloed. Ik duik achter een struik en hou me zo veel mogelijk stil. Op een gegeven moment is het helemaal stil. Ik sta langzaam op en zie allemaal dode mensen liggen. Zelfs mijn ouders. Ik loop naar ze toe en raak ze aan. Ik draai me om en loop een zwart eindeloos gat in.
Ik schrik wakker Door een harde klap. Ik tast naast me en merk dat ik op de grond lig. Ik sta op en stap me bed weer in.
Wacht wat?! Mijn bed. Ik sliep toch op de bank. Misschien dat iemand me hier heeft neer gelegd.
Ik stap uit bed en loop naar de badkamer en drink wat water.
Als ik weet lig val ik weer snel in slaap.Dit was het laatste hoofdstukje. 😭😭😭 ik wil liever niet stoppen. Maar ik heb gewoon geen tijd en inspiratie meer. Daarom dat de laatste paar hoofdstukje best slecht waren. Er komt hierna nog een epiloog en dan is het echt afgelopen. 😰😭😭😔😔
Echt 1000 maal sorry. Ik ga wel nog schrijven en blijf wel nog online.
Hope You Like it.
Vote?
Comment?
Tips?Xxx daantjehhdirectioner
JE LEEST
Adopted by: One direction (dutch)
FanficDit verhaal gaat over een meisje van 13 jaar dat pas twee jaar in het weeshuis zit. Ze heeft wel vriendinnen maar niet zo veel. Ze word geadopteerd door leuke boys. Ze heeft een talent waar ze zich zelf helemaal in kwijt kan. En dan die knappe bo...