P.o.v. Rosa
Omdat de jongens vinden dat ik goed kan dansen willen ze dat ik hun iets leer, want ik kan ook een beetje hiphoppen en breakdancen.
Nadat ik uit school kwam moest ik gelijk huiswerk maken, daarna ging ik dus dansles geven.
Jongens ik zeg een ding: jullie luisteren goed en als je het niet snapt leg ik je het alleen uit. Begrepen?
Begrepen zeggen ze.
*twee uur later*
Kunnen we nu eten. Zeurd niall.
Ja ik heb ook honger. Zegt harry.
Oke dan gaan we eten. Jullie verdienen een pauze. Jullie deden het echt goed.
Dankje zonder jou was het niet gelukt. Zegt liam.
Ze geven me een groepsknuffel.
Daarna eten we nasi en bami van de chinees. Echt lekker.
*tijdens het eten*
Wanneer gaan jullie op tour?
Volgende week woensdag. Zegt harry.
In de vakantie?
Ja, want dan kan je ook mee op tour. Zegt harry.
Echt waar!? Dankje.
Maar welk land?Gewoon eerst in engeland en ierland. En dan naar australië. Zegt niall blij, omdat hij in ierland woont.
Gaan we met het vliegtuig?
Ja hoezo? Vraagt niall
Ik heb nog nooit gevlogen.
Het is niet eng en we gaan met een privé vliegtuig. zegt liam.
Er valt een stilte en niall onderbreekt de stilte. Hij vraagt: kan je gitaar spelen of zingen?
Uhm ik heb even op gitaar les gezeten en mijn vriendinnen zeiden altijd dat ik goed kan zingen.
Zou ik je leren gitaar spelen?
Ja is goed.
Wil je iets zingen zometeen in de studio? Vraagt louis.
Tuurlijk. Zeg maar welk liedje.
Ready to run en dan zingen we met z'n allen en dan als je het lukt mag jij de stukjes van zayn zingen.
Is goed en die stukjes kan ik ja.
*in de studio*
Oke we doen het even met karaoke versie. En liam zet de karaoke versie aan.
Als het liedje is afgelopen klappen ze voor me. Ik begin helemaal te blozen, omdat ik best verlegen ben.
Je vriendinnen hadden gelijk je kan echt goed zingen. Zegt harry.
Dankje.Wil je bij de tour ook twee of drie liedjes mee zingen? Vraagt niall.
Ja!!! Lijkt me supet leuk.
*Een week later*
Het is woensdag en vanavond is het concert. We zitten in een hotel in london. Het is natuurlijk een 5 sterren hotel. Ik deel een kamer met lise, omdat ze mee mocht van de jongens. En als wij naar ierland gaan gaat zij weer naar huis.
.Het concert.
Ze hebben al twee liedjes gezongen. En nu komt ready to run.
Mogen we een groot applaus voor rosa. Schreeuwt louis.
JE LEEST
Adopted by: One direction (dutch)
FanficDit verhaal gaat over een meisje van 13 jaar dat pas twee jaar in het weeshuis zit. Ze heeft wel vriendinnen maar niet zo veel. Ze word geadopteerd door leuke boys. Ze heeft een talent waar ze zich zelf helemaal in kwijt kan. En dan die knappe bo...