Ruce se mi nervozitou třásly, když jsem konečně stiskl to osudové tlačítko registrovat a na obrazovce se vzápětí objevilo načítací kolečko, které mělo rozhodnout o mé budoucnosti. Tedy ne tak úplně samozřejmě, ale z obrovské části ano.
Mít harmonický, úžasný vztah s někým, s kým máte vše společné, bylo jedním ze základů téhle společnosti a dost se od toho odvíjelo i to, jak na vás lidi koukali. Čím déle systému trvalo někoho pro vás najít, tím horší pohledy jste schytávali. A že se našli i jedinci, kteří zůstali sami celý život.
Uvnitř jsem nějakým způsobem tušil, že já tímhle případem nebudu a nějaká dokonalá holka se pro mě určitě najde, ale bál jsem se. Kdyby ne, určitě bych totiž zklamal rodiče, kteří mě od malička vychovávali tak, abych byl pro rodinu a svou manželku to nejlepší. Takže čekat třeba dvacet let? V žádném případě.
Na monitoru se jako na zavolanou konečně objevila jiná než černá plocha a já malém nedočkavostí rozdrtil myš. Našli pro mě někoho? Jaká bude? Odkud bude? Opravdu budeme milovat společné věci?
Tolik otázek, tolik let, kdy jsem čekal jen na tu jedinou osobu. Nikdy jsem si nedovolil chtít jít za někým jiným, než kdo mi měl být vybrán. Nedávalo to ani smysl. Systému věřili všichni a měl 100% úspěšnost. Nikdy se ještě nespletl.
Jenže právě v okamžik, kdy obrazovka zbělala a mě se naskytl pohled na základní informace o dané osobě mi došlo, že se tak možná zrovna stalo.
Chci říct..nebylo nic neobvyklého, že spolu byly osoby stejného pohlaví. Kdybych já nebyl jenom na to stejné. Což jsem jasně v dotazníku, který vás rozebere do naprostých detailů, udával.
Nebylo neobvyklé, že jste se třeba ve dvou nebo třech zájmech a názorech lišili. Jenže s tím klukem jsme se lišili úplně ve všech.
Vlastně bych asi nenašel odlišnějšího člověka, než byl Warren8754. Ale přesto jsme skončili jako spřízněné duše. A právě tehdy mi došlo, že jsem se jako první člověk za všechny ty roky stal 1%. Procentem, které ze stoprocentní úspěšnosti udělalo jen 99. Chybou. Bohužel takovou, která nejspíše nepůjde napravit.
***
Vítám vás u mého prvního texting příběhu vůbec. Tenhle koncept se mi líbil už delší dobu, hlavně kvůli menší časové náročnosti, takže jsem se rozhodla dát tomu šanci.
Budu ráda za každou hvězdičku, komentář i slušně podanou připomínku. Děkuji ❤️
ČTEŠ
SoulMatch // texting (LGBT)
RomanceRok 2051. Amerika se rozdělila a uzavřela před okolním světem. Teď zde vládne jasně daný řád a pravidla se stala něčím, co se již nikdo neodváží porušit. Stejně tak, jako se nikdo neodváží nedůvěřovat systému SoulMatch. Jedinečně vytvořenému progra...