~8. května, 10:27~
Kai8590: Ahoj? Myslím, že nastala nějaká chyba? Nevím, jak je to možné, ale podle popisu to vypadá, že jsme úplné opaky
Kai8590: Jsi tu? Opravdu bychom tohle měli řešit a nahlásit. Takový omyl se nemohl stát, jsem z toho fakt nervózní..
~9. května, 09:20~
Kai8590: Ani si to nepřečteš? Chápu, že dle všeho na lásku ani tak nevěříš, ale já ano a opravdu chci k někomu patřit. Můžeš prosím alespoň odepsat? Prosím Warrene..
~12. května, 07:40~
Kai8590: Pořád nic? Chápu, nechceš se asi bavit, ale tohle je vážně problém. Proč ses sem tedy hlásil, když k sobě nikoho nechceš?
~15. května, 15:12~
Kai8590: Vážně? Musel jsi vidět, že ti někoho našli a že píšu. Tohle chování je ubohý, Warrene. Měl by ses za sebe fakt stydět, protože ti na ničem evidentně nezáleží..
~zobrazeno 15. května, 19:02~
Warren8754: Proboha už mi přestaň psát. Je otravný, jak to pořád pípá. Bolí mě hlava. Díky
Kai8590: Tys vážně odepsal!! Konečně!! Můžeme to tedy vyřešit?
Warren8754: Nemáme co řešit. Neznám tě. Ty neznáš mě. Nechci tě znát. Nechci s tebou mít nic společnýho. Sbohem.
Kai8590: Ne! Warrene počkej. Prosím, jen mi to pomoc nahlásit a dám ti už navždycky pokoj. Slibuju
Warren8754: Naposledy píšu, že s tím nechci nic mít. Registroval jsem se kvůli sázce, ze srandy. Jinak bych sem nikdy nešel. Konec, už nemám co říct. Jen přestaň otravovat..
Kai8590: Jsi srab
Warren8754: Cos to sakra napsal?
Kai8590: Že jsi srab, protože neumíš přijmout odpovědnost. Fajn, nezáleží ti na tom, co si kdo myslí a že budeš sám. Bereš život na lehkou váhu. Jenže já takový nejsem. Chci k sobě tu správnou a tudíž to musíme nějak řešit.
Warren8754: Oprava. Ty to musíš řešit. Mě to ani trochu nezajímá. Žij si svůj dokonalej život. Nazdar
Kai8590: Warrene prosím. Na tohle potřebuju i tebe, vždyť se to ještě nikdy nestalo. Klidně ti za to pošlu peníze. Jen to pojďme vyřešit..
~zobrazeno 15. května, 22:37~
ČTEŠ
SoulMatch // texting (LGBT)
RomanceRok 2051. Amerika se rozdělila a uzavřela před okolním světem. Teď zde vládne jasně daný řád a pravidla se stala něčím, co se již nikdo neodváží porušit. Stejně tak, jako se nikdo neodváží nedůvěřovat systému SoulMatch. Jedinečně vytvořenému progra...