1. bölüm

66 10 5
                                    

Nerdeydim ben? Neden her taraf kandı? Ellerim ,ellerim kandı.. Etrafımda döndüm, insanlar "katil" diye bağırıyordu. Ben katilmiydim? Annem,abim neredeydiler? Hayır ben katil değildim. Her kes neden bana acıyarak bakıyorlardı? Bir araba geldi, annemi gördüm. Abim de yanındaydı. Onlarda mı beni katil sanıyorlardı? Arabaya bindiler ikiside. Peki ben? Beni unutmuşdular.. İnsanlar fazla bağırıyordu. Ellerimle kulaklarımı kapadım, bağırmasınlar.. Anneme seslendim, belki duyar diye. Duymadı.. Abime seslendim, oda duymadı.
Beni bırakıb, gitmişdiler. İnsanlar bana taş atıyorlardi, napmişdim ki ben? Neden benden bu kadar nefret ediyorlar? Kar yağmışdı, her taraf kardı. Kanbeyaz..


Hemen uykudan uyandım, kabusdu hepsi. Yatakdan kalkip, aşağı indim. Mutfağa geçib, dolabı açıb buz gibi suyu kafaya diktim. Biraz da olsa kendime gelmiştim. Yeniden odaya dönüb, komodinin üstündeki sigara paketinden bir dal aldım. Terasa geçib, sigarami yakıb, bir nefes çektim. Gece yarısıydı. Her taraf karanlık, kar yağmışdı. Rüyamdakı gibi.. Rüyamıydı? Kabus mu? Anlamıyorum. Artık hiç bir şey anlayamıyorum.

Her gece aynı kabus, ama alıştım artık. Sigaramdan bir nefes daha çektim. Hava soğukdu. Sigarani söndürüb, içeri geçtim. Saat 4-ü geçiyordu. Artık uyku tutmazdı beni, her gün böyle saatlerde kalktığım olurdu. Benim ismim Açelya. Kokusuz ama güzel bir çiçek demekdi. Çiçekleri hiç sevmezdim, nefret ederim.

Bugün yoğun gün olucakdı, her gün bir insanı öldürmek.. Yorucuydu evet, ama zevk veriyordu, dünyadan böyle pislikleri göndermek.
Aşağı indim, bar sandalyesine geçib, kendime şarap doldurdum. Televizyonun karşına gecib, haberlerde dolaştım. İlgimi çeken her hangi birsinide durdum. Dün vahşice öldürdüğüm "ünlü iş adamı"nı gösteriyorlardı.

Mal alıb, satıyordu, şerefsiz biriydi, 16 yaşındaki 2 kıza tecavüz etmişdi. Bende zevkle öldürdüm. Şarabımı yudumlayarak, izlemeye devam etdim. Telefonum çaldı, bilinmeyen numaradandı.

Telefonu açıb,"Alo, kimsiniz?"
" Dün gece öldürdüğün adamın, kardeşiyim, kim olduğunu bilmiyorum numaranı da buldum, eğer elime geçersen, kurtuluşun olmaz" kalın sesiyle söyledi.
Kahkaha atarak " Beni salak mı sanıyorsun sen? Aptalın tekisin, dün abini görmeliydin, nasılda yalvarıyordu." Diye söyleyib güldüm.

Bu sırada telefonunu suratına kapattım, tabii ki de beni tanıyor olamaz her gün bu telefon çalıyor zaten. Öldürdüğüm insanların yakınları, bu numaradan beni arayıp, tehdit ediyorlar. Ama kimin umrunda?Saat 5e geliyordu. Yukarı çıkıb, duş aldım, üzerime kot pantolon siyah kazak geçirdim.

Aynanın karşına geçib, kendimi süzdüm. Uzun siyah saçlarımla kara gözlerim uyumluydu. Ne çok uzun ne de çok kısa sayılırdım 1.70 boyum vardı. Saçlarımı sıkı atkuyruğu yapıb arabanın anahtarını, komodinin üstündeki sigara paketini yanıma aldım. Birinci kata geçdim.

Gizli bölgemden 2 tane silah alıb, şarjörlerine baktım. Bunlar benim bebeklerimdi. Arka cebime koyub, üzerime montumu aldım. Dışarı çıktım, hava henüz yeni aydinlaniyordu.. Bugün uzun gün olucakdı.

Hepinize selam! Yeni kurgu ile geldim. Yazım hataları ola bilir üzgünüm,ilk defa yazdım. Umarım beğenirsiniz. Görüşmek üzere 🗝️🔒

Karanlık Yollar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin