Merhaba canlarım
Nasılsınız
Elimden geldiği kadar kitabı toparlayıp bölüm atıyorum
Sizleri seviyorum destek olursanız çok sevinirim🙏
♠️
Sabah gözlerimi yoğun bir baş ağrısı ve bel ağrısı ile açmıştım dün dengesiz kalkınca belim incinmiştim yine hafif yataktan doğurmaya çalıştım.
Çok zorlandım ama yine de pes etmemiş yataktan kalkmış odada yeni gördüğüm banyo ile gözlerim parladı üç gündür duş almıyordum eyer alırsam sırtıma da iyi gelecek.
Diye düşünürken odanın kapısı açıldı içeri bora girdiği zaman bana bakıp
"Aşağı in"
Demişti ne dediğini anladım ama nedeni bilmiyordum bu yüzden
"Ne?"
"Aşağı in dedim sana!"
Demişti bağırarak dün atığım Tokat'ın intakamını almaya mı çalışıyor bu adam. Daha fazla bağırmaması için yavaş bir şekilde belime Dikat ederek çıktım odadan.
Aşağı indiğim zaman büyük dev bir ekran var dı karşımda kaşlarımı çattım ne oluyordu burda.
Bir kaç saniye etrafıma baktım sonra ekranda birden açıldı ve o an kalbimin durduğunu his etim tutunacak bir yer aradım ama yok du.
Babam,annem ekranda elleri koları ve gözleri bağlı bir sandaliyede oturuyorlardı ekran hemen yan tarafa çevirdiği zaman bu sefer hemen yan tarafta buse var dı.
Yere oturdum çok fazla bu bu çok fazla gözlerimden gelen yaşı silmeden kalktım ayağa karşımdaki ekrana yumruk atmıştım anında kapanan ekran arkadan beni tutan koları umursamadan çırpınmaya ve ağlamaya devam etmiştim.
♠️
Ben yarım saat hiç tanımadığım adam yüzünden kriz geçirmiştim ve celladımın kolarında nasıl bir sınav dı bu bu adam benden ne istiyordu.
Kriz geçirdiğimi anlayan bora ben bayıldıktan sonra odaya çıkarmış zor da olsa ilaç vermişti.
Etrafıma baktım odadaydım elimde his etiğim el ile gözlerim bu sefer sağ tarafa çevirdim bora tam karşımda elimi tutmuştu hızla elimi çektim ondan
"Sakın o pis elerin ile bana dokunma!"
Dedim dişlerimin arasından ilk defa böyle ses tonuna şahit olduğu için şaşırmış geri çekilmişti.
Şaşkın yüz ifadesini gizleyip yine kaşlarını çatmış dı
"Ben seni uyardım duru bu yaşananların tek sorumlusu sen sin"
Dediği zaman kalktım yataktan artık bendenimdeki ağrılar kalbimin açısı kadar canımı yakmıyor du.
Karşısında durdum gözlerinin içine baka baka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-90 DAYS-
Fiksi Umum"Bırak beni" dedi kısık ve korkak sesi ile genç kadın "asla!" dedi boynuna küçük bir öpücük bıraktı genç adam.. her hikayenin sonu iyi ve güzel bitmek zorunda değildir benim hikayem acı ile başlamıştı peki ya sonu sonu da mı böyle bitecekti kim bi...