♠6.Bölüm~Şiştt!Sakin Ol Benim..

279 84 23
                                    


Arkadaşlar güzel bir ramazan gününden hepinize merhaba..Yeni bölümü yayınladım.Vote ve yorumlarinizi bekliyorum.Şimdiden hepinize teşekkürlerimi sunuyorum.

Tüm güzellikler sizinle olsun..:)

Kader..

Anlamını bilemediğim bir gülümseme hissi ile yeni bir sabaha usulca açtım göz kapaklarımı.Soluk yeşillerime vuran güneş ışınları birer tatlı tebessüm gönderiyorlarmış gibi hissediyordum.Sanki bu sabah farklı bir heyecan vardı göğüs kafesimin sol alt kısmında.Sanırım,ah bilemedim şimdi..Yine erkenden başlamıştım düşüncelere dalma işlevine .Hadi ama bir insan düşünmeden nasıl yaşayabilir?.Bir elimle yüzümü ovuşturarak yavaşça doğruldum nasıl olduysa ilk defa rahat hissetmemi sağlayan yatağımdan.Önüme gelen saçlarımı arkama savurarak çıplak ayaklarımın soğuk zemine bıraktığı sesleri umursamayıp odamın küçük ama şirin balkonuna doğru ilerledim.Yılların yaşlandırdığı "tahta kapıyı"açarak bir adım attım içeriye.Ayağımın alt kısmında hissettiğim soğuklukla tekrar odama dönmekle balkona çıkmak arasında gidip geldim bir süre.Sonra bir nefes çektim huzur dolu havadan ciğerlerime.Ve balkona çıkmakta karar kıldım.Bugün sanki daha bir güzeldi görüş alanıma giren uzun evler..Hep sessiz olmalarından şikayetçi olurdum,lakin bugün arka arkaya doğanın sesiyle birlikte dans ediyorlarmış gibi geliyordu gözüme.Ardından birde gökyüzüne çıkardım bakışlarımı bugün bulutlar kahkaha atıyordu sanki. Birde kulağıma dolan martıların sesi,cennetteymişim gibi hissediyordum bu sabah..Birde içimden sürekli bu an bozulmasın diye dualar ediyordum.

*************

"Sahra yavaş ye istersen,boğulacaksın diye korkuyorum..!

Bu söze dün sabahki ben olsam kızgın bakışlarla cevap verirdim fakat"Çok acıkmışım Ebruşum ne yapayım!Korkma sen boğulmam.."..dedim birde öpücük attım onu şaşırtmaya çalışarak..

Öylede olmuştu.."Sen bana ters cevap vermedin..'.diyerek bir elini alnıma götürdü..Sonra geri çekilerek..Aynı zamanda Kaşlarını çatıp.."Aman Allah'ım ateşinde yok..Tanrım yoksa facebook kapanacakmı? Lanet olsun!biliyordum işte bugün lanetli bir gün olacağını biliyordum..Zaten sabah erkek kardeşimin saçma salak telefonunun horoz sesiyle calmasından anlamıştım.."..dedi elindeki telefonu masanın üzerine fırlatıp eliyle kafasına saplak atarken..

Ne saçmalıyordu bu kız yahu.."Tunahan'ın çalan melodisi,horoz sesimi cidden?..dedim.Sahiden o kadar cümlenin içerisinden sadece bu cümleyi birtek ben çıkarabilirdim değilmi..

Bana "sende mi leyla"der gibi baktı hemen ardından yüzünü burusturup"Maalesef evet.Çocuk hayvanlarla bozmuş kafayı."dedi gülmemek için alt dudağını ısırırken.

Gerçekten durum vahimdi.Bir keresinde Ebru'lara ödev yapmaya gitmiştim.Ebrunun odasıyla kardeşinin odası yanyana olduğu için karıştırıp diğer odaya girmiştim.Duvardaki hayvan resimlerinin görüş alanıma girmesiyle adeta kaçarcasına fırlamışdım odadan.Hayvanları bende severdim,fakat çocuğun sevgi anlayışı biraz farklıydı yani.Nasıl anlatayım; düşünsenize duvarda bir piton yılanının resmi asılı hemen onun yanında da Tunahan'ın resmi..Piton diyorum arkadaşlar vicdanınıza sığınıyorum.

Yılanlardan nefret ederim hemde her boyutundan. Hissettiğim ürpertiyle elimdeki tostu masaya bırakıp.."Neyse hadi sınıfa çıkalım..Daha fazla yiyemeyeceğim"..dedim.Masadaki telefonumu cebime sıkıştırırken.. Huzurlu bir sabahtan yılanlı bir öğlene doğru bakalım daha neler olacak..

Ebru'ya baktığımda hala yerinde oturduğunu farkettim..Davetiyemi bekliyordu bu kız.."Gelmeyecekmisin?..diyerek söylendim.Kafasını telefonundan kaldirip"Kalktım canım,ödemeyi yapayım geliyorum.."..diyerek kasaya doğru ilerledi.Bende yavaş adımlarla sınıfa doğru yürümeye başladım.Onu beklemeye gerek görmedim,zaten bana yetişirdi.Kulağıma dolan tiz bir çığlıkla aniden kasanın bulunduğu yöne çevirdim şaşkın bakışlarımı.Bu çığlığı iyi tanıyordum.Görüş alanıma gözlerinden ateş saçan bir adet Ebru,hemen onun karşısında bir eli cebinde dünya yansa umrunda olmayan bir adet Suat.Ve onları merakla izleyen bir adet ben..

SİYAH UÇURTMALAR#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin