Multimedya;Ebru
Bu bölümü wattpadde tanıstığim ve bana her açıdan destek olan biricik arkadaşıma ithaf ediyorum..
Hastayım ama sana doktorcumm:)doktorhilal
Arkadaşlar lütfen vote ve yorumlarinızı eksik etmeyin..Umarım begeneceginiz bir bölüm olur geciktigim için özür dilerim hepinizi çok seviyorum..
Ebrunun ağzından;
Ayaklarım düz yolda zar zor hareketlerle ilerlerken kendime bile yabancı gelecek bir şey yaptım..
Küfür ettim.Bunu gerçekten yaptım..Çünkü bu ayağımdaki beni neredeyse kapılardan geciremeyecek kadar uzun yapan ayakkabılar yüzünden yürüyemiyordum..
"Tülay gerçekten bu lanet şeyleri giymek zorundamıydık?
Evet bu, bana son derece işkence çektiren ayakkabıları tabikide kendi isteğimle giymemiştim..Hadi ama bu imkansızdı...
Ona baktığımda sokak lambasının aydınlattığı kahverengiye çalan gözlerini devirdi..
"Kadın olmayı denemelisin Ebru!Hem sakin ol ve enerji ni partiye saklamayı dene!"
Bu kızın havalı tipleri gerćekten sinir bozucuydu..Sahra haklıydı,zaten hemen hemen her konuda haklı çıkardı..
Ah!Onu son konusmamizdan sonra hiç görmemiştim.Resmen birbirimizi inatla aramıyorduk..Fakat içim hiç rahat değildi aynı zamanda dün okula gelmemesi sanki mümkünmüş gibi tedirginliğimi artırmıştı.
"Ah!İşte oradalar!..dedi sevinçle parmagiyla siyah bir arabanın olduğu tam karşımızdaki sokak lambasını işaret ederek..
Görüş alanıma bizim yaşlarımızda olan iki tane erkek girdi..Ellerinde sanırım sigara vardi.O iğrenç şeyi nasıl ićiyorlardı çözebilmiş değildim!
"Selaaam'dedi Tülay yanlarına vardığımızda.Neden böyle ağzını gere gere konuşuyordu anlamıyordum.
Hayır neden bu hiç tanımadığım insanlarla gitmek zorundaydık o lanet partiye?Onuda anlamıyordum!
Doğruyu söylemek gerekirse ne yaptığımı bilmiyordum!
"Ooo bebekler hoşgeldiniz!...Ah!Igrenç.Erkekler ve laçka hareketleri..Hayır böyle konuşunca çekici olduklarını düşünmeleri ne ironi değilmi..Oysa ne kadar itici olduklarını bir bilseler bir daha değil böyle konuşmak ımm herneyse!
Onlara bakmamaya özen göstererek etrafımda göz gezdirmeye başladım..Fakat burnuma dolan sigara ve parfüm karışımı kokuları tuvalete çıkma isteğimi artırıyordu..
Miğdem hiç iyi değildi..Bakışlarımı vicdanıma yenik düsüp yanında olduğum kişiye çevirdim..
Kahverengi saçlarını eliyle havalı bir şekilde arkaya attı.."Hoş bulduk tatlım '..dedi bana yandan bakış atıp aracın ön koltuguna yerleşirken..
Bu bakış beni takip et bakışıydı.Neden başkalarının yanında çift kişiliğe bürünüyordu çözebilmiş değildim.Tuhaftı hemde çok tuhaf!
Fakat nedense onu yalnız bırakmaya gönlüm el vermiyordu.Sanki,sanki savunmasız masum küçük bir kız cocuguymuş gibi geliyordu bana.
Hayır.Şu an o masum çocuģu göremiyordum!!
Belimde soğuk bir el hissettiğimde irkilerek bir iki adım geriledim."Hey sakin ol ürkek Ceylan!..Bakislarimı sesin sahibine çevirdim.Aynı zamanda belime dokunan elin sahibine..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH UÇURTMALAR#Wattys2015
Dla nastolatków01.06.2015.. "Hepsi oyundu anlıyormusun?Oynadım ve bitti! Neden inanamıyordum bu iki kelimeden oluşan saçma sapan cümleye? "Gerçekten böyle saçma sapan bir şeye inanacağımımı düşünüyorsun?Ah!Kafayı yemiş olmalısın.. Diyebildim içime oturan her neyse...