Dorothy
Byla jsem naprosto vykolejená, bylo tady plno hezkých kluků. Mnohdy jsme uviděli i pár, co by mohli Andymu, jakožto svůdnému modroočkovi s piercingem, klidně konkurovat a to jako vážně.
Zrovna jsme s Miou chtěli zamířit k naší chatce, ale cestu nám zkřížila skupinka holek, co si vzrušeně povídala o Sleeping With Sirens. Mia nakrčila nos, přišla k nim a usmála se.
„Kellin je sice pěknej, ale zpívá, jako buzna, takže ho nemám ráda." prohlásila.
Jen jsem protočila očima. Jestli bude mít takové poznámky, tak jí něčím fláknu. Třeba kabelkou od Gucciho, či jak se ten týpek jmenuje. A dělá vůbec kabelky? Okay, neřešme to.
Vešli jsme do útulné chatky, byla docela velká, což nás překvapilo. Jenže jsme tu nebyli sami.
Přiběhla k nám vysoká dívka, ale fakt vysoká. Sakra.
„Ahoj. Nejspíše spolu budeme sdílet chatku. Jsem Linda O'riley, ale stačí mi říkat Lili." řekla štastně a objala nás. Milé.
„Já jsem Mia Ilmarinen a tohle je Dorothy Walker, většina jí říká Dottie." chopila se slova Mia.
„Nejsi náhodou z Finska? Miluju Finsko." poskakovala nadšeně a Mia šťastně přikývla.
„Dottie, nemáš něco společnýho s Paulem Walkerem?" zeptala se nejistě.
„Ne. Jen shoda jmén." zazubila jsem se, sotva jsem věděla, kdo to Paul Walker byl a, že už umřel.
„Hej, ty černochu, jak funguje ta blbá sprcha?!" ozval se křik.
S Miou jsme po sobě hodili ne moc nadšené pohledy. Lili vyrovnaně vydechla přebytečný vzduch v plicích a vydala se tam, odkud přišla, asi koupelna.
„Moje sestra. Musela s se mnou za trest, protože jí rodiče nezvládají a ve mě, jakožto v jejich zlatíčku a starší oproti té blbé spermii, mají důvěru, hodili mi všechno na krk a tak." rozmáchla rukama.
„To znám!" přikývla souhlasně Mia.
Proč by to neznala, taky těch sourozenců má jak nasráno, to si Lili může ještě oddechnout, že jich nemá tolik.
„Jak se ten šusprd jmenuje?" optala jsem se a holky vybuchli smíchy.
„Britney." ozval se naštvaný hlas.
Pohlédla jsem na ní. Delší blond a úhledně rovné vlasy. Prsa, fajn. Vemena, skoro jako Kina. A dál už vysvětlovat nemusím. Odporný hnus.
„Ah. Super." ukázala vztyčený palec Mia a odtáhla mě s Lili ven.
„Jakou kapelu máš nejradši?" zeptala se jí hned.
„Um. SWS." pokrčila rameny a mě neunikl znechucený pohled od slečny Ilmarinen.
„Takže Kellin?" vyprskla. Lili kývla.
„Víš, Mia nemá ráda Kellina." upřesnila jsem, jen kývla.
„No, to je jedno. Napadlo mě, že bych já s Dottie použili tvou sestru jako návnadu na BVB. Protože ctěný Purdy po takovýhle umělinách letí." řekla svůj plán.
„Klidně. Použijte jí na co chcete a jak chcete. Protože ona nám bude dělat peklo." svolila Lili a já si s Miou plácla. Plán, jak dostat BVB by byl.
Sedli jsme si na velký palouk odkud šel vidět stánek, ve kterém nejspíš bude Bryan Stars točit interwia.
Lili šla pronásledovat Kellina, Britney odhrnovala nos nad všemi krásnými kluky a i tak nějaké sváděla. Pizda jedna blonďatá.
Vytáhla jsem si mobil.
„Natočíme vlog, musíme být cool." napadlo Miu. Vzala mi mobil, rozklikla si snapchat a začala.
„Takže čauky. Já bych vám chtěla říct, co je v mém iPhonu. Moment. Já iPhone nemám. Takže to by bylo pro dnešní videjko vše, hoďte odběr, lajčík a pusinku." vychrlila ze sebe a poté jsme se začali šíleně smát.
„Takže já vás vítám u dnešního videa, aneb, co mám v kabelce." pokračovala. Bylo komické, když se snažila napodobit ten písklavý hlas.
Pár lidí se na nás otočilo, ale jinak nás neřešili. Přisedl si k nám Sam s Mikem a já šla najít toalety. Můj močový měchýř brzy vypoví službu.
Vyšla jsem šťastně z toalet a vydala se kolem tourbusů k paloučku za Miou a ostatníma. Každý tourbus jsem pečlivě zkoumala dokud si mě nevšimnul Jake, který- moment. Jake? Vážně?
Zastavila jsem se, ztuhle hlavu natočila k osobě, kterou jsem si nebyla jistá a ihned se dala na rychlí útěk za Miou.
Přísahám, že mé barevné vlasy, které jsem si ráno hodinu a důkladně upravovala teď byli na všechny světové strany a můj obličej zdobil kreaci, jako nikdy dřív. S
patřila jsem Sama, to mi stačilo, abych věděla, že tam bude i Mike a hlavně Mia. Doběhla jsem, zakopla o Mikea, přepadla přes Sama a celá dopadla přímo na Miu. To se vsákne.
Zatímco kluci válely smíchy sudy, já se snažila sklidnit dech. Nádech. Výdech.
„Přísahám, že jsem viděla Pittse a smál se mi." vyhrkla jsem.
„Kde?" vyjekla, hned byla na nohách.
„U tourbusu." upřesnila jsem cestou ke všem tourbusům. Před slušnou řadou se na mě podívala.
„Dottie. Řekla si u tourbusu. Nedošlo ti, že jich tady bude víc?" usmála se mile.
* Zdravím vás!
Snad se vám další část líbila, protože nebyla nějak moc záživná, ale tak, co už.
Užívejte nudlí!
-Princess
ČTEŠ
Idiots Together
FanfictionByl to jenom malý moment, ale něco navždy změnil. Co se stane poté, když se potká v reálném životě angličanka s finkou? Ostatní by si řekli, že jsou to idioti, ony si ale myslí, že jsou naprosto normální. @Mia_Moon as Mia Ilmarinen @dtteagl_ as Doro...