Dorothy
Tady nám nepomůžou ani pekelné síly.
„Máte tu smrad." nakrčila nos Barbie. Tohle říkala co pět minut, protože jsme jí nevěnovali pozornost a Ash jí nestačil.
Vlastně, komu by stačil. Jen jí za celou dobu čuměl do vystříhu a jak šlo vidět, tak si to Barbie užívala.
„Tak běž ven!" prskla Mia a šlehla po ní pohledem.
„Tam je ten divnej týpek." odfrkla.
„Tak ho sežer!" křikla jsem a ani si neuvědomovala, jak pitomě to vyzní. Kluci se na mě podívali, pak se podívali na dveře ven a začali se hlasitě smát.
„Se neposer amíku." vztyčila na mě prostředníček a oddupala ven. Mia zatla všechny smysly a já jsem zůstala vykolojeně zírat.
„Já tý kurvě rozbiju hubu!" zvedla jsem se.
„Dorothy, jsi menší než ona." uchechtl se Jake. Střelila jsem po něm pohledem a vydala se ven, jenže to by nebyl nějaký chytrý chlapec, kdyby mě nechytl. „Pusť mě, vole! Nebo na tebe hodím bazén!" začala jsem sebou škubat. Jenže zkuste si převálcovat Biersacka, který byl ode mě sakra moc vyšší.
„Walker bude házet bazén!" zahulákala Mia a skočila do Jinxxové postele.
„Jde někdo na cígo?" zazubila jsem se, Andy se semnou dal do pohybu. Vypadalo to vážně divně.
Dostali jsme se ven, přitiskla jsem se na Andyho, protože jsem se toho hromotluka, co je hlídal bála. No vážně, sáhnul by na mě, ani by nemusel použít veškerou sílu a ze mě by byla hromádka prachu. Jsem si tím více než jistá.
„Strašpytle." dloubnul mě do žeber Andy a já mu vzala ze zadní kapsy krabičku cigaret s úmyslem jí už nevrátit. Opřela jsem se o zeď a natáhla k němu ruku, aby mi půjčil zapalovač.
Že já kráva si nevzala všechny potřebné věci a jen mobil.
„Co to je za sračku? Dyť to hulí moje bábi." odfrkla jsem si a hodila po něm krabičku.
„Ještě něco?" zeptal se s nadzvednutým obočím.
„Jo! Black jsou lepší." dupla jsem si.
„Jsou moc drahý." vyprskla jsem smíchy.
„Děláš, jako bys na ně neměl." vytáhla jsem si telefon a opět zjístila, že mi počty followers všude narostly.
Nenápadně jsem ho vyfotila na snap a k tomu napsala ‚Protože má ego větší než penis' to má za toho strašpytla.
Vytáhnul mobil, objal mě kolem ramen a vyfotil nás. Nutno dodat, že jsem tam tvářila jaki zhulená žába.„Jaký máš insta?" houkl.
„Si ho najdi." pokrčila jsem rameny. Něco tam dělal a za chvíli mi pípnul telefon.. Jenže to nebyla Andyho fotka nýbrž vyfocený Andy ze snapu. Hups.
„No nic, mě nějak přešla chuť." vyhrkla jsem a rychle zmizela v budově.
Mia se začala hlasitě smát, když mě uviděla a kluci taky.
„To s tím Andym je slušný." uznal Jinxx.
„To teprv bude slušný." chrochtl Jake.
„Ashi?" usmála jsem se, zvedl ke mě pohled. „Když mi pomůžeš, můžeš si píchnout." pískla jsem. Kluci a Mia se na mě blbě podívali.
„Fakt?" zeptal se Ash.
„Ne do mě, kreténe. Do Barbie." protočila jsem očima.
Zvedl se a postavil se přede mě, schovala jsem se za něho a opět si gratulovala, že jsem něco dosrala.
* Jen vám chci říct, že tady nejde jen o ty komenty.. Jde i o votes a o to, že poslední dobou mají moje části víc votes, než od Mii... A to jako kurva proč? Mě třeba příjde, že Mia má ty části lepší a to už jen z toho důvodu, že je má delší..
I když fajn.. My se divíme víc tomu, že tahle kravina má vůbec nějaké votes.. O to víc, když bude za chvíli mít už 900 votes.. Gratulujte si.
Každopádně jsem jen chtěla říct, že to je taky nefér.. Neberu nikomu to, že nekomentuje vůbec, v pohodě, moje věc to není... Ale když to komentuje jen moje části a na Miu sere? Tak kurva.. Taky se na to můžem vysrat že, ale nevyserem se na to, protože nás to baví, což je asi vaše jediné štěstí.
Užívejte nudlí.
-Princess
ČTEŠ
Idiots Together
FanfictionByl to jenom malý moment, ale něco navždy změnil. Co se stane poté, když se potká v reálném životě angličanka s finkou? Ostatní by si řekli, že jsou to idioti, ony si ale myslí, že jsou naprosto normální. @Mia_Moon as Mia Ilmarinen @dtteagl_ as Doro...