Mia jde na věc a Dottie je včelka

519 72 8
                                    

Mia

"Teď jsme přijely." namítla Dottie, to jsem ji už ale táhla pryč k oněm tourbusům, kde viděla výše zmiňovaného Jaka. Jakmile jsme ale pečlivě, jako tajné agentky, prolezly celé parkoviště, nikoho, kdo by se podobal našim takzvaným mužům jsme nenašly. Zklamaně jsme se vydaly zase zpátky.

"Takový neúspěch se musí zapít." nadhodila jsem. Lili přikývla, zatímco Dorothy na nás vykulila oči.

"Neumím pít."zavrtěla hlavou, ale já jen mávla rukou.

"Hele, hlavním pitím Finska je Finlandia, naše skvělá vodka. Když jsem byla malá, lili ji do mě po litrech. A víš o tom, že Marco Hietala si před každým vystoupením nalije dva panáky vodky?" hulákala jsem a rozhazovala rukama jako šílenec.

"Kdo je Marco Hietala?" zeptala se Lili přihlouple. Zamračila jsem se.

"To ty určitě neznáš." odsekla jsem.

"hele, Mio, nebuď hnusná." zašklebila se Dottie a pak jí začala vysvětlovat, že je to basák z jedné metalové kapely, ale já jsem je už neposlouchala, mou pozornost totiž upoutal někdo úplně jiný.

"JOHHNIE!" zapištěla jsem. Vysoký hubený kluk s černou patkou přes oko se pochopitelně lekl, když mě uviděl, já jsem na to ale nedbala, rozběhla jsem se přímo k němu.

Jenže někdo zapomněl Mii říct, že se musí zastavit, takže jsem do něj narazila a strhla ho s sebou na zem. Všichni přihlížející se začali smát jako pomatení a mě bylo šíleně trapně, když jsem opatrně vstávala z vyhublého kluka.

"Promiň." zamumlala jsem rozpačitě, ale Johnnie se jen smál.

"Já jsem Johnnie Guilbert." představil se a natáhl ke mně ruku.

"Já vím a já jsem Mia Ilma... prostě Mia, na příjmení kašli." odpověděla jsem nakonec. Johnnie se smál jako šílenec a to už nás došly i Dorothy s Lili.

"Páni. Takovej trapas nemám ve sbírce ani já." prohlásila Dorothy, ale já se na ni jen vyplázla.

"Neboj, to přijde." oznámila jsem jí a skutečně. Do minuty opravdu přišel. Když totiž přicházel z druhé strany za Johnniem Bryan Stars, kterého jsme obě dvě milovaly, Dorothy si ho nevšimla a napařila mu pořádnou ránu loktem přímo do zubů.

"Ježiš, promiň!" křikla polekaně, když si všimla kácejícího se youtubera a sehla se k němu. Lili se od nás radši trochu vzdálila, aby nebyla do našich pověstných trapasů taky zatažena. Jakmile se situace uklidnila, Bryanovy zuby byly všechny na svém místě a Johnnie bez jakýchkoli úrazů, debata mohla začít. Nejprve jsme klukům pustily naše vlogísky a tagy, aby viděli, jak skvělé jsme youtuberky, zatímco oni na nás jen nechápavě hleděli a když jsme se s nimi vyfotily, spokojeně jsme mohly odejít.

Lili neřekla nic. Zjevně z nás měla dost.

Zatáhla jsem je obě za ruce ke stánku, kde prodávali pivo a objednala tři velké.

"Osmnáct už bylo?" zeptal se mladík za pultem.

"Jistěže." zakoulela jsem očima a pak se na něj mile usmála, aby měl větší důvod mi věřit. Když k nám doputovaly tři orosené kelímky a my je pozvedly, Dorothy se jen zašklebila.

"Za tohle tě naučím kouřit cíga, Ilmarinen." ušklíbla se. S přikývnutím jsme si všechny tři přiťukly a zplna hrdla se napily alkoholově hořkého nápoje.

-

"Prokristovy rány." zaskučela jsem, když se Dottie motala ze strany na stranu. Já sama jsem byla opilá jen trošku, protože z domova jsem byla zvyklá na tvrdý alkohol, takže mě nějaké americké pivo pochopitelně nemohlo porazit tak moc, jako ji. Ale u Dorothy se to projevilo trochu jinak.

Idiots TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat