Wokół dziewczyny zaczęli zbierać się inni uczniowie brązowowłosa pyza i jakaś żaba
- Witaj jestem Ochaco Uraraka, a ty jak się nazywasz? - zapytała pyza
-Yuri....- czarnowłosa nie zdała sobie trudu by podać im dłoń
-ja jestem Tsuyu Asui- powiedziała zielonowłosa, dziewczyny czuły się trochę niezręcznie, Yuri uśmiechła się delikatnie na małą chwilę, wyglądała na zmęczona życiem.
Lekcja praktyczna
Budynek AWszyscy zostali podzieleni na grupy bohaterów i złoczyńców. Jako pierwsze walczyła grupa C- złoczyńcy, Yuri i Mina Ashido przeciwko grupie I- bohaterowie, Todoroki Shoto i Tokoyami Fumikage.
Gotowi.....START!!- krzyknął bohater Present Mic i drużyny ruszyły do akcji, złoczyńcy bronili "broni" a bohaterowie musieli ją odebrać, Todoroki odrazu ruszył falą lodu na cały budynek, drużyna złoczyńców miała ograniczony ruch dopóki Yuri nie ściągnęła rękawiczki i nie rozłożyła lodu swoim darem, Ashido zrobiła to samo i rozpuściła lód. Ostatecznie drużyna bohaterów wygrała, Fumikage trzymał ashido w bezruchu a Todoroki siedział na Yuri i związał jej ręce gdy Dark Shadow przejął "bombę"
Pora lunchu
Yuri jadła sushi gdy nagle podszedł do niej Todoroki i podał jej rękę, spojrzała na niego zdziwiona
- To była dobra walka- powiedział I czekał aż uściśnie mu dłoń, po chwili podała mu rękę, po uścisku dłoni odszedł. Gdy Yuri jadła, Shoto spoglądał na nią od czasu do czasu ale tak by tego nie widziała.
Yuri zaczęła się bardziej zapoznawać z klasą i jak normalna uczennica rozmawiała ze wszystkimi, zaczęła się przyzwyczajać do przebywania z bohaterami.
Wracała do złoczyńców, do domu, weszła i odrazu zobaczyła matkę i ojca siedzących i rozmawiających z kurogirim- Jak pierwszy dzień w szkole, owieczko?- zapytał shigaraki
-było dobrze- stwierdziła i poszła do swojego pokoju.
Leżała na łóżku i myślała, pomyślała o heterohromiku który podał jej rękę i lekko się zarumieniła, wkońcu wstała i poszła zrobić sobie kawę do kuchni, gdy zeszła zobaczyła Himiko i Dabiego, Toga podbiegła do dziewczyny i przytuliła ją bardzo mocno-musimy kiedyś wybrać się na miasto, zwłaszcza że niedługo w UA będzie bal~ - stwierdziła blondynka, czerwonooka tylko mogła się zastanowić skąd ona to wie i czemu ona się jeszcze nie dowiedziała, poprostu wzruszyła ramionami.
Nastał dzień gdy Himioko wyciągnęła Yuri na miasto, dokładnie do galerii
-I jak podoba Ci się jakaś sukienka?- zapytała złotooka a młodsza dziewczyna zaprzeczyła, chodziły jeszcze 2h po galerii ale czarnowłosa nie zdecydowała się na żadną z przedstawionych sukienek ale za to Toga kupiła sobie suknie ślubną (nie pytać po co, o a żyje we własnym świecie). Wróciły do bazy LOV i nastolatka stwierdziła że chodź poudaje że jej się coś chce i odrobiła pracę domową zadaną przez nauczyciela angielskiego Present Mic'a.
(425 słów)
CZYTASZ
Zdrajca
Randomdo UA składa papiery tomura shigaraki i jego żona by wysłać swoją córkę do szkoły bohaterów. Jak potoczą się losy bohaterki?