Gdy każdy beztrosko rozmawiał, jadł i bawił się nagle pojawiło się przymierze złoczyńców by porwać Bakugo, zaszli go od tyłu przezco nie mógł zareagować, udało się im go porwać. Bohaterowie jak i niektórzy z uczniów zaczęli ich gonić, udało się tylko przyczepić jednemu z nich nadajnik.
Wychowawcy obu klas i dyrektor przepraszali w mediach i zapewniali że bohaterów razem z policją opracowywują plan odbicia ucznia, w tym czasie 7 nastolatków, kirishima, Todoroki, Yayurozu, Yua, Midoriya, Iida i Yuri poszli ratować kolegę, gdy bohaterowie walczyli a oni stali za murem oglądając walkę i myśląc co zrobić, przerażeni widokiem AFO, odbyła się rozmowa pomiędzy mistrzem a przywódcą przymierza złoczyńców- rodzinka prawie w komplecie, a gdzie księżniczka?- zapytał AFO, Yuri wiedziała że o nią chodzi, nie lubiła go, zabił jej prababcię, Nanę Shimurę.
Łysy chuj (AFO) wymusił indiwidualność nieprzytomnego kurogiriego i przeteleportował LOV gdzieś daleko od bohaterów. All Might walczył z AFO mimo że był już na wyczerpaniu i wtym momęcie w powietrzu znaleźli się, Deku, Kirishima, Yua i Iida by pomóc kacchanowi. Todoroki, Yayurozu i Yuri wymknęli się niezauwarzeni.
All Might wygrał walkę.Nauczyciele chodzili po domach prosić o drugą szansę i informować o akademiku, do domu Yuri wysłali list i oczywiście jej rodziciele zgodzili się odrazu i odesłali list potwierdzający
-Naprawdę?, wysyłacie mnie do akademika?- zapytała czarnowłosa, była oburzona
- Nie bój się córeczko, będziesz się dobrze bawić
Jeszcze tego samego dnia wszyscy zebrali się w Akademiku 1-A.
CZYTASZ
Zdrajca
Randomdo UA składa papiery tomura shigaraki i jego żona by wysłać swoją córkę do szkoły bohaterów. Jak potoczą się losy bohaterki?