SONSUZ KARANLIK..
gece kabusları bitmek bilmiyordu , uyku uyuyamıyordum düzgün yemek yiyemiyordum annemin kaybolmasinin üstünden iki hafta geçti polis her yerde annemi arıyor halen bir iz yok.
"Yatağımdan kalkacakken telefonuma mesaj geldi."Mert:Günaydın uykucu
Elif:Günaydın
Mert:hadi hemen hazırlan seni kapının önünde bekliyorum.
Elif:Ne kapının önünde misin.?
Yatağımdan kalkıp cama koştum
Mert orda beni bekliyordu,kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi."Mesaj"
Mert:E hadi ama üşüdüm burda :)
Elif:Hemen hazırlanıp geliyorum.
Acele ile hazırlanip evden çıktım.
+Ahh sonunda gelebildin
+Hafifce gülümsedim,sen neden geldin bu saate buraya ?
+belki bu gün okula gitmek yerine seni eylendirmek için guzel şeyler yaparız diye düşündüm.
+Okulu asmak mi ?
+Evet bu gün boyle olsun dimi hadi gel.
haklıydı biraz kafa dagitmaya ihtiyacım vardı.
Elif:Nereye gidiyoruz
Mert:nereye olursa :)
+Himmm güzel fikir
+Evet bu gün ne istersek onu yapicaz.
bir süre sessizce yürüdük ,ara sıra kafamı çevirip ona bakıyordum dimdik duruşu,saçları gözleri gerçek olamayacak kadar mükemmeldi.
Mert bir anda durdu.
Elif: Ne oldu neden durdun?
Mert:Buldumm
Elif:Neyi buldun?
Mert:Nereye gideceğimizi.
Elif:Nereye ?
Mert:Söylemem süpriz olsun.
Hafifce gülümsedim
+Peki bakalım merak ettim şimdiden.
Mert bir anda elimi tuttu,o an ne olduğunu anlamadım kalbim birden hızlıca çarpmaya başladı,elleri sıcak ve yumuşaktı uzun ince parmaklari elimi tuttuğunda içimde bir his oluştu sanki o an tüm o belirsizlikler,huzursuzlukların hepsi gitmişti.
Mert:haha ne oldu neden kızardin?
Elif: Ne ben mi hayır hiçte bile.
Mert elimi daha sıkı tutu,bu beni daha da utandırdı yüzüm kıpkırmızı olmuştu, ama onun böyle olmasi hoşuma gidiyordu onunla bu şekilde yakın olmak onu daha yeni tanıyorum ama ona çok yakınım Sanki.
Sonunda Mert'in dediği yere geldik+Bu burası neresi ?
+Çok güzel dimi burayı çok kimse bilmez bu yüzden seni buraya getirdim.
Peri masalindaydim sanki herşey ışıl ışıl parlıyordu küçük bir orman önümüzde küçük bir gölet,su sanki parlıyor burası çok güzeldi o kasvetli karanlık yerin aksine burası harikaydı.
Burada bir ömür kalabilirim
Mert:Burayı seveceğini biliyordum.Elif:Evet çok sevdim burası çok güzel.
Mert yere oturdu ve elini bana uzattı
+hadi gel yanıma otur