2.Bölüm

67 20 37
                                    

Keyifli okumalar:')

Toplantı salonunda yerlerinize oturmuş Levent Bey'i bekliyorduk.Tam yanımda Kağan vardı.

"Gerilme bu kadar yapmak istemezsen istemiyorum dersin zorla mı yaptıracak?"Ah Kağan keşke patronuna karşı gelebilmek o kadar kolay olsa.

"Sonuna kadar direnicem o çocuğun vukuatlariyla onu aklamam çok zor zaten." Toplantı salonuna gelmeden önce veliyahtimizi kısaca bir araştırmış ve hakkında sadece her hafta farklı bir kadınla birlikte olduğunu öğrenmiştim en sonda birlikte görüldüğü kadın sosyetede çok ünlü olan ,model Cansın Aypak.

Ve davayı açan kadın da Cansın Aypak.

"Aklamasına aklarsın hemde en iyi şekilde , basit bir sekildede kazanırsın bu davayı ama-" biri Kağan'ın lafını böldü.

" Aması falan yok Kağan Bey oğlumu bu işin içinden çıkaracaksınız. "Tam arka tarafımızdan gelip masaya oturan bu kişi Levent Kıvançsoy'un ta kendisiydi.

Hepimiz ayağa kalktık. Eliyle bize oturun işareti yaptı.  Kağan gayet kibar bir şekilde konuya girdi çünkü hepimiz oldukça tedirgindik "Hosgeldiniz Levent Bey tabiki elimizden gelen herseyi yaparız. " Bana Gerilme diyodu ama o da oldukça gergindi.Bunu şuan istemsizce sallanan bacağından anlayabiliyorum.

Kağan'nın gerilince bacağı sallanirdi. Bu tip davaları ne Kağan ne ben alırdım çünkü oldukça hassas konulardır ve genel olarak girmek istemiyordum bu davalara.

"Elinizden gelenin daha fazlasını yapacaksınız bu işin içinden çıkacaksınız, siz ki şu zamana kadar sayılı dava kaybetmiş avukatlarsınız.İşinizde ne kadar başarılıdugunuzu biliyorum , zaten o sebeple buradasınız. " Bakışları bana döndü işte başlıyorduk.

"Siz, özellikle bu dosyaya sizin ilgilenmenizi istiyorum Peri Hanım."
Allahim ne günah işledim Rabbim niye sen diyo bu adam niye benmişim.Ben sormadan cevapladı zeki adam vesselam."Çünkü bir kadının psikolojisi ve düşünce tarzından en iyi siz anlarsınız değil mi?"

Karşıdaki davacı bir kadındı ve benim onun karşısında düşüncelerine göre hareket etmemi istiyordu. Mide bulandırıcı bir hareketti.

"Biz erkekler basit düşünürüz e doğal olarak Kağan Beyde bir erkek o size sadece yardımcı olacak delil falan bulursunuz," sürekli saatine bakıyordu.

"Asıl davayla sizin ilgilenmenizi istiyorum,zaten şu zamana kadar hiç dava kaybetmediniz bu işin üstesinden gelebileceğini inanıyorum. " normal şartlarda patronum bunları söylese onure olurdum fakat şuan keşke söylemese keşke o kadar davayı kazanmamış olsam diye düşünüyordum bu davaya girmek istemiyordum ,belki Asil Bey haklıydı belki kadın yalan söylüyordu ama hemcinsimle böyle hassas bi konuda karşı karşıya gelmek istemiyordum.Ama günün sonunda olarak profesyonel olup müvekkilim aklayıp , duygusallik yapmamam gerekiyordu.

"Öncelikle güveniniz için çok teşekkür ederim,onure oldum fakat," aniden sözümü kesip "Fakat ne avukat yapamaz mısın?" KİBAR bi şekilde devam ettim."Bakin bu çok hassa bi konu ve bende bi kadınım o yüzden bu davada bulunmasam olur mu ? Çok rica ediyorum. " Nasıl söyledim bilmiyorum ama söyledim.

Yüzüme baktı bi süre daha sonra "Herkes işinin başına davaya kadar herkes sadece delil arayacak ve oğlumu kurtaracak kozlar arayacak. Hadi!" dedi.

İkiletilmedi , herkes toparlanmaya başladı. Konuşmanın bittiğini düşünüp bende toparlaniyordum ki "Siz hariç Peri Hanım siz kalın. " dedi.

Kağan ile gözgoze geldik. Şuan birsey dese ortalık karışabilir o yüzden sessiz kalmayı tercih edip herkesle beraber dışarı çıktı.
Bende yerime geri oturdum.

BİR PERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin