Tam kalbimin ortasında bir acı hissettim.
Üzüntü ve hayal kırıklığı olduğunu bilmeseydim bıçak derdim.
Artık o kadar garip ki her şey.
Mesela metroya binen insanlar, ne kadar normal gözükse de benim için değil nedense.
Etrafıma bakıyorum, bir sürü insan. Hepsinin kendine özgü hayatı var, herkes kendi hayatının baş rolü.
Peki benim baş rol olabilecek bir hayatım var mı?
Sınavlara çalışıyorum, uyumuyorum, yemiyorum, içmiyorum ama hiç bir şey yeterli gelmiyor.Yavaşça kulaklığımı indirip etrafa bir bakış attım. Her gün olduğu gibi metrodaydım, her gün aynı şeyler ama farklı duygular. Dün tiksinti iken bugün nefret. Yarının üzüntüsü nefretle doldurdu içimi.
Başımın ağrısı, midemin bulantısı, açlığım, sınav stresim.
Ve daha yeni yeni içimde ona karşı gelişen güçlü nefretim.
Acaba başka birisi olsam nasıl olurdu hayat?
Mesela tam çaprazımda metroda yer bulup oturmuş şanslı bir kız olsaydım hayatım nasıl olurdu?
Ya da şuan küçük bir çocuğun bedeninde olsaydım, nasıl olurdu hayat? Gene bu kadar çok karmaşık bir hayatım olur muydu?
İneceğim durak yaklaştığı için yavaşça kapının oraya doğru ilerledim. Her gün, iğrenç geçiyordu. İğrenç. Her gün.
Hemde çok iğrenç.
Uyumak istiyorum, uyuyamıyorum. Yemek yemek istiyorum, midem bulanıyor. Ölmek istiyorum, cesaretim yok. Yaşamak istiyorum, hevesim yok.
Ben yokluklarla boğuşan koskoca bir yokum. Yoksulum. Duygu ve hayat yoksulu.
Ama bundan sonra karar verdim, eğer birazcık kendime sevgim varsa kendimi değerli görüp kalbimi saklayacaktım. Kalpsiz olacaktım.
Jisung ile normal konuşuyorduk, ikimizde olayları unutup normal konuşmaya karar verdik.
Çok umursamaz.
Ama ben değilim.
Ben intikam almak istiyorum ve alacağım.
Ona eski sevgilisinin hediyesini sürekli gözüme sokmamasını söyledim, eğlendi ve bir daha yaptı.
Ama şimdi eğlenme sırası bende.
Yanımda duran arkadaşlarıma baktım, Felix ve Hyunjin kendi halinde takılıyordu. Ben ise Changbin ileydim.
Köşeye geçtim ve Changbin tam önümde duruyordu.
Tanrım, o çok yakışıklı.
Changbin ile Felix sayesinde tanışmıştık. Onlar eskiden de arkadaştı sonra beni de aralarına aldılar.
Changbin bana çok yakın davranıyordu, samimiydi.
Bu arada Jisung ile olayın üstünden yaklaşık 2 ay geçti.
Jisung
NapiyorsunnnSiz
Hic Changbin hyunjin ve felixle birlikteyim senJisung
Gene mi Changbin|
Hiç bende oturuyorum öyle
Moralin bozuk gibiSiz
Hayir degil
Olsada seni ne ilgilendirirJisung
Seni seviyorum ve bu beni ilgilendirir Minho?Siz
Acidigin, heves olarak kullandığın birini sevmek eziklik olmaz mı?Jisung
MinhoSiz
Ne minho ne
Senin için gram üzülmüyorum artik çünkü sen hiç bir duyguyu hak etmiyorsun şimdi napiyorsan yap göndermeli st mi atiyosun yoksa uzuluyor musum umurumda degil
Yani kısaca
Umurumda olacak kadar değilsinJisung
Suan kırıcı olduğunun farkindasindir umarimSiz
Evet hemde öyle bir farkindayim ki bundan gurur duyuyorumMinho intikam almaya baslayacak:)
Görüşelim 🌟