4. Bölüm

184 20 7
                                    

Beş gün sonra Harry iksir dersinde oturuyordu ve sersemlemiş Profesör Slughorn'un sesinin uzaktan hâlâ duyabiliyordu. Harry, onun bu yıl öğretmenlik yapmak için geri gelmeyi kabul ettiğinde aslında oldukça şaşırmıştı. Tüy kalemi parmaklarının arasında döndürdüğünde düşünceleri uçup gitti, geçen günün anısı düşüncelerinde kaldı.

Malfoy'un uzun bacaklarının ona dolandığını, göğsünün sıcaklığının Harry'nin sırtına baskı yaptığını ve hafif nefesin boynunu gıdıkladığını hissetti. Harry'nin gözleri kapandı ve Malfoy'un ellerinin kollarında yukarı aşağı hareket ettiğini hatırladı.

Derin bir nefes alarak odanın diğer ucuna baktı. Gözleri beyaz, parlak saçları görene kadar durmadı. Malfoy'un dikkati dağılmış görünüyordu, fazla dikkat etmeden pencereden dışarı bakıyordu. Malfoy uzun boynunu ve köprücük kemiğini daha fazla açığa çıkaracak şekilde başını eğdiğinde Harry'nin bakışları yavaşça aşağıya kaydı. Harry ne giydiğine dikkat etti; göbek deliğinin hemen altına kadar inen uzun kollu siyah bir gömlek ve kalçalarına kadar uzanan, vücuda oturan gri bir eşofman altı. Merlin, Harry o kısaltılmış gömlekleri ne kadar da severdi.

Özellikle de Malfoy ayağa kalktığında, esnemek için kollarını kaldırdığında ve gömlek onun muhteşem kıvrımlarını gösterecek şekilde yukarı kalktığında. Harry, Draco'nun kaburgalarında küçük bir dövme olduğunu fark etti ama kollarını çok hızlı indirdi ve Harry ona iyice bakamadı. Çok meraklanmıştı Harry başını çevirmedi. Gözleri odanın karşı tarafına doğru yürürken Malfoy'u takip etti.

Omzunun dürtülmesiyle düşüncelerinden sıyrılınca, kelimenin tam anlamıyla bakışlarını Malfoy'dan ayırmak zorunda kaldı. Kendisi de ayakta duran Ron ve Hermione'ye bakmak için döndü. Hermione dev kitap yığınını tutuyordu ve Ron da ondan birkaç kitap almak için çabalıyordu ama o buna izin vermedi.

"Geliyor musun?" Ron sordu. "Yoksa zihinsel olarak Malfoy'u soymakla çok mu meşgulsün?" Bu sözüyle gurur duyan Ron sırıttı. Hermione kahkahasını bastırmaya çalıştı ama kendini tutamadı.

Harry gözlerini devirdi ve oldukça pasif, agresif bir tavırla eşyalarını kaptı. "Yaptığım şey bu DEĞİLDİ" dedi öfkeyle. Bu sefer Ron ve Hermione güldüler. Harry dönüp arkadaşlarına baktı ve hafifçe gülümsedi, onunla dalga geçiyor olsalar bile onların kahkahalarından keyif aldı. Bir an için onun ne hissettiğini bilselerdi bile çok umursamayacaklarını düşündü.

Hermione kahkahalarının arasında "Elbette değil" demeyi başardı. "Sadece biraz salyaların akıyor." Harry ofladı ve kapıya doğru yürüdü. Arkasında Ron ve Hermione'nin kahkahaları eşliğinde sınıftan çıkarken, her şey nihayet normal gelmeye başlamıştı. Sonsuzluk gibi gelen bir süre içinde ilk kez hafiflemiş hissetti.

Koridora baktığında Draco'nun bir yere doğru gittiğini gördü. Nereye gittiği Harry'yi ilgilendirmezdi ama bu onun meraklanmasına engel değildi. Ve bu onun peşinden gitme dürtüsünü de engellemedi. Omzunun üzerinden Ron ve Hermione'ye bakmak ona onlarla vakit geçirmesi ve Malfoy'u takıntı haline getirmemesi gerektiğini hatırlattı. Ya da Malfoy'un vücudunun kendisininkiyle yapıştığı ya da ellerinin teninde olduğu hissi. Hayır kesinlikle bunu düşünmemesi gerekiyordu.

Bu düşünceleri bir kenara iterek arkadaşlarına döndü ve konuştu: "Peki, ne yapmak istiyorsunuz?" Yüzlerindeki ifadeye bakılırsa çoktan birlikte plan yapmış olduklarını varsaymıştı. Omuzları hayal kırıklığıyla düştü ve tepkilerini bekledi. İlk önce Hermione konuştu.

"Aslında Harry, Ron ve benim bu gece randevuya çıkma planlarımız var." göz temasından kaçınarak sustu. Harry anladı, randevuya çıkmayı hak ediyorlardı. Daha önce hiç dışarı çıkacak zamanları olmamıştı. Yüzüne bir gülümseme yerleştirip başını sallayarak onlara baktı.

Kefaret - DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin