7. Bölüm

182 22 5
                                    

Harry'nin görüşü bulanıklaştı. Hiç düşünmeden binaya doğru hücum etti. Elindeki Çapulcu haritasını canlandırdı ve tüm isimleri aradı. Gözleri onların küçük, hareketli ayak izlerini bulduğunda sırıttı. Hepsi Quidditch sahasında bir aradaydı. Mükemmel. En azından onun işini kolaylaştırıyorlardı.

Kaleye doğru koşarken Draco'nun arkasından bağırdığını duydu ama duramayacak kadar öfkeliydi. Ona yaptıklarıyla vücudunun her yeri yaralanmış ve morarmıştı. Harry bunu yapanların da tamamen aynı görünmelerini sağlayacaktı. Daha azını hak etmiyorlardı. Gryffindor'lar karşısında o kadar hayal kırıklığına uğramıştı ki, böyle bir şeyi bir Slytherin'den beklerdi ama ev arkadaşlarının birinden beklemezdi. Bu onun, ne kadar küçük olursa olsun herkesin içinde kötülük barındırdığını fark etmesini sağladı.

Attığı her adımda Draco'nun vücudunun başka bir görüntüsü zihnini dağlıyordu. Soluk teninde yara izleri vardı. Elbette Draco bir gizleme büyüsü kullanmıştı ama şimdi geriye dönüp baktığında Draco'nun çok hızlı hareket ettiği zaman aldığı küçük nefesleri ya da Harry onun belirli bölgelerine dokunduğunda nasıl gerildiğini hatırladı. Fark etmesi gerekirdi. Harry'nin kalbi sıkıştı, bu kadar ilgisiz olduğu için kendine kızdı.

Quidditch sahasına yaklaştığında yumruklarını o kadar sıkmıştı ki tırnaklarının derisine battığını hissedebiliyordu. Bakışları çocuğa döndüğünde Sagen'in gözleri karardı. Kırmızı bayrağa saldıran bir boğanın öfkesiyle ona doğru koştu ve onu gömleğinin yakasından yakalayıp yüzünü ona çevirdi. Çocuk korkmuş görünüyordu, gözleri Harry'e dönerken yüzündeki acıklı ifade onu fazlasıyla tatmin etti.

Yüzünü Sagen'e yaklaştırdı, gözleri öfkeden neredeyse siyaha dönmüştü. "Sen kim olduğunu sanıyorsun?" Harry kıvranıp kaçmaya çalışan genç Gryffindor'a hırladı. Harry'nin sıkı tutuşuna karşı mücadele ediyordu.

"Gitmeme izin ver!"

İğrenerek çocuğu yakaladı ve ayağa kalkmaya bile çalışmadan yere yıkılmasını izledi. Diğer çocuklar Theo ve Adrian sanki kaçmaya hazırmış gibi geri çekildiler. Harry hiçbir şey söylemeden onlara doğru ayaklarını geçici olarak yere yapıştıran bir büyü yaptı. Draco kenarda durup gösteriyi izlerken bunu çekici bulmamak için çok uğraştı. Harry dönüp asasına uzanmakta olan Sagen'e baktı ve ona  yaklaştı

"Kalk ayağa." Harry de asasını çıkarırken sıktığı dişlerinin arasından söyledi. Çocuğun rengi gözle görülür şekilde soldu ama yine de asası önüne uzanmış halde duruyor, eli hafifçe titriyordu. İzleyenlerin olduğunu biliyordu. Quidditch sahasındaki diğer tüm öğrenciler gösteriyi bekliyordu.

"Şimdi görüyorum da o kadar da emin değilsin.” Harry güldü. Sagen ona kaşlarını çattı ve asasını doğrudan ona doğrultarak sabit tutmaya çalıştı ama eli titrediği için başarısız oldu. "Yarım saat önce silahsız bir öğrenciye saldırdığında da bu kadar kendinden emin miydin?"

"O bir ölüm yiyen. Neden umurunda? Yüzlerce insanı öldüren bir adamı takip etti, hapiste olmalı ya da daha iyisi ölmüş olmalı.” Sagen tükürdü. Harry, onun ayaklarını yerden kesecek bir uğursuzluk büyüsü gönderdi ve bir kez daha yere düşürdü. O da Harry'ye bir büyü yapmaya çalıştı ama Harry hiç çaba harcamadan kaçtı. Diğerleriyle karşılaştırıldığında, hayatı boyunca düello deneyimi daha fazlaydı. Bu nefes almak kadar basitti. Harry başını sallayarak çocuğun yanında durdu.

"Hadi kalk. Hepiniz havlamıyor muydunuz? Isırıklarınız nerede?” dedi. Çocuk ayağa fırladı, asasını kaldırdı ve tekrar Harry'ye doğrulttu. Harry sözsüz bir expelliarmus yaptı ve çocuğun asasını eliyle yakaladı. Her iki asayı da cebine soktu ve Sagen'e sırıttı, "Eğer dövüşmek istiyorsan buraya gel ve dövüş, asanın arkasına saklanma."

Kefaret - DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin