Harry bütün gün pek fazla düşünemedi, aklı başka yerdeydi. Ron ve Hermione ile kütüphanede otururken elindeki asayı dalgın dalgın döndürdü. İki arkadaşının konuştuğunu duydu ama dinlemeye cesaret edemedi. Aklı başka şeylerle meşguldü.
"Harry, söylediğimiz tek kelimeyi dinliyor musun?" Hermione'nin sesinin kulağında çınladığını duydu. Kafasını kaldırıp ona baktı ve şaşkınlıkla kafasını iki yana salladı. Onun söylediğini hatırladığı son şey iksirlerle ilgiliydi ama tam olarak ne olduğunu hatırlamıyordu. Ona utangaç bir gülümsemeyle karşılık verdi.
Dişlerinin arasından "Tabii ki Hermione" diye yalan söyledi. Hermione kollarını göğsünün üzerinde çaprazladı ve ona 'Gerçekten mi?' dedi. Yardım istemek için Ron'a baktı ama sadece kollarını kaldırıp başını salladı. Hain.
“Dikkat ettiysen eğer söylediğim son şey neydi?” Cevabını beklerken yüzünde gururlu bir ifadeyle sordu. Peki siktir et. Bir an düşündü ve gerçeği söylemenin daha iyi olacağına karar verdi. Derin bir iç çekip hafifçe başını salladı. Kalıcı yara izi olan eline bakarken üzerinde yazan şey yalan söylememeliyimdi. Bu anı karşısında içten içe ürktü.
"'Mione dinlemiyordum. " dedi dürüstçe, onunla göz göze gelmeyerek. Yüzüne yerleştirdiği hayal kırıklığı dolu anaç ifadeyi çok iyi biliyordu. Hermione başını salladı ve kitabı Harry'nin önünde çevirerek bulundukları sayfayı açtı.
"Buradayız." Sayfanın bulundukları bölümünü işaret ederken söyledi. Ona minnettar bir gülümsemeyle baktı ve sayfayı 'okumak' için başını eğdi. Görünüşe göre memnun olmuş gibi tekrar yerine geçti ve konuşmaya devam etti. Harry'nin düşünceleri anında sınandı, zihni yalnızca Draco'ya odaklanabildi. Geçen gece o kadar harika vakit geçirmişlerdi ki en sonunda Üç Süpürge'ye gittiler. Saatlerce orada kaldılar, sadece konuşup birbirlerinin arkadaşlığından keyif aldılar. Kaleye döndüklerinde saat gece yarısını çoktan geçmişti.
Harry için, koridorun hemen karşısında olduğunu bilerek Draco'nun yanından ayrılıp kendi odasına dönmek çok zordu. Harry nedenini bilmiyordu ama onunla birlikte olma dürtüsü vardı. Görünmez bir çekim onu Draco'ya doğru çekiyormuş gibiydi. Bir an için aşk iksiri olabileceğini düşündü ama bu o tür bir duygu değildi. Sanki bir içgüdü, onun yanında olma ihtiyacı gibiydi. Ona dokunmak için. Harry bu düşünceye neredeyse gülecekti. Belki de yalnız olduğu ve en iyi iki arkadaşı tarafından sürekli dışlandığı içindi. Belki de sadece sahip olmak istiyordu. Veya şans iksiri de olabilir.
Harry artık burada oturmak istemediği için hafifçe inledi. Dikkati çok dağılmıştı ve kendi düşüncelerine dalmıştı. Oturmaktan nefret ediyordu, hareket etmek için bir şeyler yapması gerekiyordu. Göğsünde bir endişe hisseden Harry ayağa kalktı ve Hermione'nin sözünü kesti. "Üzgünüm, gidip bir şeyle ilgilenmem gerekiyor" dedi oradan uzaklaşmaya başlamadan hemen önce.
"Ne oldu dostum, yardıma ihtiyacın var mı?" Ron'un sorduğunu duydu, dönüp ona baktı ve başını salladı. Mümkün olduğu kadar çabuk yola çıkmadan önce. Sırf odasına ulaşmak için tüm okulu koşarak geçiyordu. Kime çarptığını umursamadan insan kalabalığının arasından geçti. Düşünebileceği ve yalnız kalabileceği bir yere ihtiyacı vardı.
Nihayet ortak salona vardığında o kadar hızlı yürüyordu ki nereye gittiğine bile bakmıyordu ve birinin düşürdüğü bir tüy kaleme takıldı. öne düştü ve en yakındaki şeyi yakalayıp kendisiyle birlikte aşağıya sürükledi. Karnının üstüne düştü ve yüksek sesle inledi.
"Ah!" Harry aşağıdan bir ses duydu, aşağıya baktığında şok oldu, gözleri o çok özlediği gözlerle buluştu. Başını ovuşturan Draco'ya baktığında kalbi göğsünde atıyordu. Onu yere düşürdüğü için kendini kötü hissetti ama daha çok Draco'nun altında nasıl durduğuna ve kalçalarının bacaklarının arasına nasıl mükemmel bir şekilde oturduğuna odaklanmıştı. Harry kendini Draco'ya doğru itmemek için gereken tüm gücü topladı. Draco'nun dudaklarını kendi dudaklarıyla yakalamamak için yanağını hafifçe ısırdı. Yatak odasına yaklaşamadığı için sessizce kendine küfretti.
Harry ayağa kalkmak için bir hareket bile yapmadı, sadece tamamen sersemlemiş bir şekilde Draco'nun gözlerine baktı. Adamın altında ne kadar iyi göründüğünden tamamen keyif alıyordu.
"Benden uzak duramıyorsun değil mi Potter?" Draco sırıttı ve aşağıya baktı. Harry'nin aleti pantolonunun içinde seğiriyordu ve yüzünde büyüyen gülümsemeye bakılırsa Harry bunu Draco'nun hissettiğini söyleyebilirdi. Aniden bakışlarının altında açığa çıktığını hissederek ayağa kalkmaya başladı. Kollarıyla kendini yukarı ittiğinde alt kısmı Malfoy'un üzerine değdi ikisine de bir zevk dalgası yayıldı.
Bu duyguyla Draco'nun parmakları Harry'nin kollarına kaydı.Malfoy'un tamamen üzerine kayan Harry beceriksizce gülümsedi ve ensesini ovuşturdu, ardından ayağa kalkıp hâlâ yerde olan Mallfoy'a elini uzattı.
Draco'nun dudaklarında oluşan ukala sırıtışı gözden kaçırmadı. Bu bile Harry'yi delirtmek için yeterliydi. Geçen gece Harry tamamen mahvolmuştu. Odaklanamadı çünkü tek düşünebildiği Draco'nun kendi dudaklarının üzerindeki yumuşak dudakları ve ellerinin saçlarını kavrayıp onu yakınına çekmesiydi. Vücuduna ısı dalgası geçti. Draco'yu yakınına çekmek ve vücudunun sertliğinin baskı yaptığını hissetmek istiyordu.
"Görünüşe göre hayır, ama yine de neden isteyeyim ki?" Harry yüzünde hararetli bir ifadeyle bakışlarını bir kez daha Draco'nun bedenine kaydırdı. Birkaç hafta önce, hatta birkaç gün öncesine kadar her şey çok tuhaftı, onun düşüncesine ya da onun etrafında olmasına dayanamıyordu. Tanıştıkları günden beri düşmandılar. Artık Harry düşüncelerini ve gözlerini ondan alamıyordu. Harry'ye bir adım daha yaklaşırken Draco'nun sırıtışının bir gülümsemeye dönüşmesini izledi.
Harry onun kokusunu duyularına hücum ederken derin bir nefes aldı, tek istediği yüzünü boynunun sıcaklığına gömmekti. Draco, Harry'den birkaç santim uzakta duruyordu ve kollarındaki tüyleri diken diken olmuştu. Yavaşça konuşurken Draco'nun nefesini yüzünde hissetti. Harry'nin eğilip ağzını emmemesi için tüm gücünü kullanması gerekiyordu.
"Yürüyüşe ne dersin?"
Harry, Draco'yla yalnız kalma fikrinden hoşlanarak başını salladı. İnsanların onları görmesinden endişe etmeden onu açıkça öpebilir ve ona dokunabilirdi. Düşüncesi bile Harry'nin sinirlerini gevşetti. Sürekli olarak ilgi odağı olmaktan o kadar bıkmıştı ki. Hayatını herkesin fikri olmadan yaşamak istiyordu.
"Evet, bana bir dakika ver. Ana kapının dışında buluşalım.”
Draco başını salladı ve topuklarının üzerinde dönüp ortak salondan çıktı. Harry arkasını döndü ve odasına doğru yürüdü. Kapıyı kapattıktan sonra gömleğini çıkardı ve dolabını karıştırdı. Siyah V yakalı bir tişört giydi ve ellerini birkaç kez saçlarının arasından geçirdi.
Tekrar çekmeceye baktığında Felix Felicius'un altta oturduğunu gördü. Bir an düşündü, buna ihtiyacı yoktu. ama bu sinirlerini sakinleştirmeye yardımcı olabilirdi, böylece Draco'nun önünde kendini tam bir aptal durumuna düşürmezdi. Draco'yla yaşadıkları yeni bir şeydi, ihtiyacı olan son şey bir şeylerin ters gitmesi ve her şeyin berbat olmasıydı. En sonunda bunun gerekli olmadığına karar vererek onları tekrar yerine koydu ve odasından çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kefaret - Drarry
FanfictionHogwarts'ın 8. yılı herkesin hayatında beklenmedik değişiklikleri beraberinde getirdi. Özellikle de kudretli kurtarıcı olmadan kim olduğunu keşfetmeye çalışan Harry Potter için. Hayatında bir kez olsun normal olmak istiyordu ama onun için normallik...