.2.

369 12 0
                                    

Με κάποιον τρόπο βρέθηκε να κάθεται δίπλα της στο κρεβάτι. Σιωπηλοί και οι δυο με την πλάτη στον τοίχο. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.


Από όταν γύρισε η Θεοφανώ από την απαγωγή, ο Αντρέι προσπαθούσε να βρει τρόπο να την σώσει από την κατάσταση που έχει μπλεχτεί. Με το μωρό να έχει χαθεί δεν είχαν κανέναν λόγο να την κρατάνε ασφαλή, κανένα λόγο να μην δώσουν βορά στα θηρία της θρησκείας. Ήταν από τις λίγες φορές που ένιωθε ανήμπορος. Η πρώτη μετά την Νατάλια...


Και αυτή δεν φαινόταν να θέλει να βοηθήσει; Να βοηθηθεί; Είχε ένα βλέμμα μόνιμα απλανές. Είτε της μιλούσε ο Φρίξος, είτε ήταν ο Μάρκος δίπλα της, είτε κάποιος από το προσωπικό της κουζίνας. Ένα βλέμμα παραίτησης που εμφανίστηκε από την ώρα που πάτησε το πόδι της σε αυτό το δωμάτιο. Εκτός από μερικές φορές που κοιτούσε αυτόν. Εκεί έβλεπε την παλιά φλόγα στα μάτια της. Μέχρι που σκέφτηκε να την εκνευρίσει με τους ορθολογισμούς του μήπως και την ξυπνήσει από τον λήθαργο που έπεσε από όταν την όρισε ο καπετάνιος σύγκρυα του.


«Πείνασα.» Του λέει ξαφνικά σπάζοντας την σιωπή.


«Γιατί με κοιτάς έτσι;» Τον ρωτάει αφού προφανώς την κοιτάει λες και έχει βγάλει έξτρα κεφάλι στους ώμους της.


«Τόσες μέρες σε παρακαλάνε να φας και τώρα... Πάω στην κουζίνα να σου φέρω φαΐ!» Λέει και πετάγεται από το κρεβάτι.


«Δεν μπορείς να μου φέρεις εσύ το φαγητό μου.» Εναντιώνεται.


«Γίνεται μια φορά να πω κάτι και να μην διαφωνήσεις; Δεν θα είναι η πρώτη φορά που το κάνω άλλωστε.» Της λέει και η Θεοφανώ σηκώνει τα χέρια σε ένδειξη ειρήνης.



Μισώ ώρα αργότερα (και ύστερα από μια κάποια ανάκριση από την Τσαντούλα γιατί πρέπει να της πάει ο ίδιος το φαγητό και όχι αυτή) η Θεοφανώ αφήνει τον δίσκο με τα άδεια πιάτα δίπλα της.


«Ευχαριστώ.» Του λέει.


«Μια σούπα έφερα. Και δεν την μαγείρεψα καν εγώ.» Της λέει και βάζει τον δίσκο που βρισκόταν ανάμεσα τους στο κομοδίνο δίπλα του.


«Δεν εννοώ αυτό. Και το ξέρεις.» Συνεχίζει. «Δεν θα βγάλει κάπου αλλά ευχαριστώ που προσπαθείς.» Τον κοιτάζει με αυτά τα γαλάζια της μάτια και η επιθυμία του να χύσει το αίμα οποίου την αγγίζει χωρίς την θέληση της αυξάνεται.

Πως ΘΑ μπορούσε να είναιWhere stories live. Discover now