.Η μάγισσα και ο ξένος 5.

220 11 7
                                    

«Θα μείνεις εδώ μέχρι να γυρίσω.» Της λέει και τον αγριοκοιτάζει.


«Θα μείνω μακριά από το μέρος που είναι η συνάντηση.» Απαντάει χαριτωμένα. Γυρίζει να κοιτάξει έξω από το παράθυρο και το μάτι της πέφτει πάνω σε κάτι βιβλία. Μετά σκέφτεται.


«Δεν πρόκειται να μάθεις τίποτα παραπάνω Θεοφανώ. Είπαμε ότι είναι εμπιστευτικό.» Πετάει το παλτό του στην καρέκλα δίπλα της και ψάχνει μέσα στο μπαούλο του καινούργια αλλαξιά ρούχα.


«Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι θα ξέρει η Ζάρα γιατί είσαι εδώ και εγώ όχι;» Της ξεφεύγει. Την κοιτάει και ξαφνικά η Θεοφανώ βρίσκει πολύ ενδιαφέρον το σχέδιο των τούβλων στον τοίχο.


«Αυτό είναι το θέμα σου; Ότι το έμαθε αυτή πριν από εσένα;» Περπατάει προς το μέρος της ενώ ταυτόχρονα κατεβάζει τις τιράντες από τους ώμους του μέχρι να πέσουν στους γοφούς του. Ξεροκαταπίνει και περπατάει προς τα πίσω μέχρι που η πλάτη της χτυπάει στον τοίχο.


«Θα ήθελα απλά να ξέρω κάτι παραπάνω. Δεν γίνεται εσύ να ξέρεις τόσα για εμένα και εγώ σχεδόν τίποτα. Και μην μου πεις για την Νατάλια... μπορείς να σταματήσεις να γδύνεσαι; Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ!» Του λέει κοιτώντας το γυμνό πλέον στήθος του. Ρίχνει το πουκάμισο πάνω από το παλτό.


«Απλά ετοιμάζομαι για την συνάντηση Θεοφανώ.» Της λέει με χαμηλή φωνή και κλείνει ακόμα παραπάνω την απόσταση μεταξύ τους.


«Να το κάνεις από την άλλη άκρη του δωματίου σε παρακαλώ. Έχω να γκρινιάξω και με αποσπάς.» Λέει σχεδόν ψιθυριστά με το βλέμμα της καρφωμένο σε μια ουλή από σφαίρα στον ώμο του, έτσι μόνο ακούει το γέλιο του.


«Εντάξει.» Της λέει και απομακρύνεται, κάτι που την εξοργίζει ακόμα παραπάνω. Στέκεται μπροστά στον καθρέφτη ελέγχοντάς τα λερωμένα σημεία στο δέρμα του. «Είμαι τουλάχιστον ένα μέτρο μακριά, περιμένω.» Συνεχίζει.


«Ναι... τι έλεγα. Α ναι, και για την Νατάλια μόνη μου το έμαθα. Άρα;»


«Άρα πρέπει να σου πω τον λόγο που είμαι εδώ.» Έχει το θράσος να πλένεται μπροστά της.


«Θες να μου πεις δηλαδή ότι η αρχή όλου του τόπου μαζί με τους υπόλοιπους καπετάνιους θα σε δουν. Έναν Ρώσο.» Επιτέλους συνήλθε και μάζεψε το μυαλό της.

Πως ΘΑ μπορούσε να είναιWhere stories live. Discover now