"No, nějaká holka 'Layla' psala Tomovi, hned první den."
"Nepobírám." Uchechtla jsem se a šla dál hledat Jess.
______________________________________Vyšla jsem ven na zahradu. Byla tu.
Seděla na zemi, opírala se o strom a popíjela alkohol který měla při sobě.
"Jess!" Rozeběhla jsem se k ní.
"Jsi v pohodě." Pomohla jsem jí vstát.
"J-jo."
"Nevypadáš tak, měli bychom asi jít domu, nemyslíš?" Vedla jsem jí k autu, asi bych úplně zrovna teď řídit neměla ale já to nějak dokážu.. nedokážu ale to nikdo řešit momentálně teď nebude.
Nasedla jsem si a odjela z místa.
....
Přijeli jsme ke mě domu a rozešli se do mého pokoje. Jess ihned spadla na postel.
Přikryla jsem jí dekou a ona do pár minut usnula.
Já si ještě na chvilku vlezla do sprchy a pak si zalezla k ní.
Lehla jsem si a zanedlouho též usnula.
....
(Skipneme víkend a jakože je pondělí.)
Probudila jsem se na budík který mi zvonil u ucha.
Vstala jsem z postele a rozešla se do koupelny, udělala si hygienu a nějaký lehký make-up. Po té šla zpátky do pokoje kde jsem si vzala nějaké oblečení a pak už si jen připravila věci do školy, udělala svačinu a vyrazila.
Po cestě jsem toho moc zajímavého nedělala, jen jsem dneska šla pěšky protože táta s mamkou museli jet na letiště.
Ano společně s mamkou odjíždí na týden pryč takže jsem sama doma.
Vešla jsem do budovy školy a ihned zastavila u mé skříňky, přezula jsem se a pak už jen šla do třídy, dneska Jess nepřijde jelikož jí není pořád dobře a Layla ta nevím. Neodepisovala nám.
Zatáhla jsem za kliku u dveří a vstoupila do třídy, všechny pohledy padly.
Ale jakmile uviděli že to jsem já a ne nějaká učitelka tak se dál věnovali telefonům které drželi v rukou.
Sedla jsem si na své místo a připravila si na hodinu, když v tom do třídy vešla Layla s Tomem.
Drželi se za ruce, to snad nemyslí ta piča vážně ne? Sedli si na svá místa a dali si pusu myslím že kdyby nebyly ti dva ve škole tak by to neskončilo pouze jemným polibkem na rtech.
Layla se odtáhla od Toma a popadla svojí tašku kterou po té hodila na zem k lavici.
Vytáhla jsem telefon z kapsy a všechno to napsala Jessice.
Jess: Můžu ti zavolat?
Si myslí že mi tu ve škole snad dovolí na telefon? Už teď riskuji o svůj život.
Ann: Tak čekej.
Vstala jsem ze židle a rozešla se na záchody.
Zalezla jsem si hned do první kabinky a zavolala Jessice.
Která mi to ihned zvedla.
....
"Hej ale to nemyslíš vážně ne?"
"Myslíš si že bych si něco takového vymýšlela?"
"Ne ale je to i tak divný." Zapřemýšlela se.
"Hele já musím jít, za chvilku bude zvonit.. měj se. Pa." Řekla jsem a típla hovor.
Odemkla jsem a chtěla odejít ale do někoho jsem narazila.
"Kurva..!" Vykřikla jsem při nárazu do osoby která tak dementně stála hnedka za dveřmi.
Byl to Tom, no to ne.
"S kým jsi volala?" Zeptal se.
"S nikým." Protočila jsem očima.
"Nelži..." Podíval se mi do očí.
"Nech mě kurva na pokoji." Strčila jsem do něho a obešla ho.
"Dokud mi neřekneš komu jsi co vykecala." Chytl mě za ruku.
"Neřeknu, debile."
Čauko.
Omlouvám se za chyby.