15

235 13 31
                                    

Na okamžik se zdálo, jakoby se čas zastavil, a pak se na tebe zhroutil. Vaše zpocená těla se propletla v unavené obětí.

Oba dva jsme zrychleně dýchali...
______________________________________

Tom si lehnul vedle mě a chytl mou ruku.

„Tohle si někdy musíme zopakovat kotě" vydechl.

Najednou vstal z postele.. a rozešel se ke gauči u kterýho bylo poházené jeho oblečení společně s mým.

Podal mi kalhotky se sukní, nandal si boxerky v kterých sem přišel a podíval se mým směrem.

„Dělej" vykřikl směrem ke mě a hodil po mě podprsenku společně s topem.

„Už takhle je podezřelý že jsme oba dva někde pryč delší dobu" oblékl si tričko.

„Není to jen moje vina Tome.. tak by jsi nemusel být tak nepříjemný" řekla jsem směrem k němu a rozešla se ke dveřím.

„Takže tím chceš říct že za všechno můžu já?" přešel ke mě.

„Tak jsem to nemyslela" povzdechla jsem si.

„Ale ano.. jsi jenom zkurvená děvka" řekl.

„Ale moje děvka.." dodal a opustil tuto místnost.

Jeho poslední tři slova mě zaskočily.

Ihned po té co on odešel jsem opustila pokoj i já, rozešla jsem se za Jess a sedla si k barovýmu stolu.

„Kde jsi byla tak dlouho..?" koukala se na mě. (Jess)

„Na záchodě.. potřebovala jsem na velkou" vymluvila jsem se.

Na to jsem si musela objednat panáka a zapít celou tuhle vypíčenou situaci.

Nikdy bych si neřekla že kluk který chodí s mojí nejlepší kamarádkou..?.. bude tajně šukat semnou, řešit to fakt nehodlám.. nijak mi to nevadí a ani neubližuje.
Konečně je nějaká zábava.. ne?

Chytla jsem Jess za ruku.

„Pojď.." vstala jsem ze židle.

Vzala jsem jí na taneční parket a začala společně s ní tancovat do rytmu hudby.

Bavili jsme se.. víc jak kdy jindy a to se dá co říct. Nerada tancuji. (Krutá pravda.)

Několikrát jsem se podívala na Toma, který měl oči upřený pouze na Layle. Kokot.

Podíval se na mě a ušklíbl se.. za tvář si přitáhl Laylu do polibku a dravě jí začal líbat.

Tak moc jsem chtěla být na místě Layly.

„Počkej tady" řekla jsem Jessice a rozešla se k baru abych si mohla objednat dalších několik panáků a zapít to tak moc abych zapomněla na nějakýho posranýho Toma a jeho nadrženou Laylu.

Až jsem úplně zapomněla na Jessicu.. ale ta si mezitím našla nový kamarády se kterými si užívala hudbu, takže to nijak řešit nemusím.

Objednala jsem si další panáky.. a zapila je colou, to bude hezké ráno.

V klidu jsem si popíjela, em kolikátý že to drink? No to je jedno...

V klidu jsem si popíjela když v tom si ke mě přisedl nějaký chlapec.

„Čau kočko" podíval se na mě.

„Čau" ušklíbla jsem se.

„Všiml jsem si že tu bez zastavení popíjíš už několikátý panák alkoholu.. nechtěla by jsi už přestat? Budeš toho zítra litovat.." chytl mojí ruku v který jsem držela dalšího panáka.

„Já toho lituju už teď" zasmála jsem se a nalila do sebe tu trošku alkoholu.

Však to ani neplatím já.. jejda Layla bude muset začít šetřit.

„Pojď prosimtě.. odvezu tě domu než abych se koukal na to jak si ubližuješ" vstal a zatáhl za mojí ruku na náznak ať jdu za ním.

„Ještě mi ublížíš ty.." vykřikla jsem směrem k němu.

„Nohy mám svoje a rozhodně nějakýho debila jako jsi ty fakt nepotřebuju" dodala jsem a vstala z barové židle.

„Když myslíš" řekl a ztratil se někde v davu lidí.

Celá zmatená jsem se motala mezi davy lidí a snažila se opustit tento klub.

Úspěšně se mi to povedlo a já tak vyšla ven.. porozhlédla jsem se kolem sebe, všude samí kuřáci. Přešla jsem k nějakýmu klukovi a nastavila ruku. Zmateně se na mě koukal.

„Cígo.. mi dej" řekla jsem.

„A zapalovač" dodala jsem.

Udělal jak jsem řekla a se zapálenou cigaretou jsem se vydala domu. Přece jenom nebydlím tak daleko.

Po cestě byla prdel několikrát jsem se zastavila kvůli mému záchvatu smíchu a někdy i občas trošičku zakopla ale nespadla takže žádné zranění.

Když jsem bezpečně došla domu tak jsem skočila na gauč a do pár vteřin usnula.

....

Další den. Sobota.

Vůbec nevím kolik je hodin.

Zmateně jsem se porozhlédla kolem sebe.. byla jsem v obýváku na gauči.

Vstala jsem z gauče a zvedla se na odchod.. ihned jak jsem se zvedla tak se do své aktivity zapojil i žaludek a to mě přinutilo se rozeběhnout nahoru do koupelny.

Bohužel jsem to nějak nevychytala a všechno co jsem včera večer do sebe vstřebala.. jsem bohužel vyklopila po cestě nahoru na schodech.

Podívala jsem se na schody.

Povzdechla jsem si a pokračovala dál v cestě do koupelny pro hadr.. bohužel to na mě přišlo znovu. Tentokrát jsem to aspoň trochu vychytala přímo do záchoda.



Čauko lidi.

Další kapitola. Snad se vám líbí, opravovat to nebudu četla jsem to třikrát.. odteď se budu snažit psát delší kapitoly ju? Zatím se mějte papaaaaa. ❤️‍🩹

☆ Mean Girl ☆ Kde žijí příběhy. Začni objevovat