13

190 13 27
                                    

V tomhle mu lhát nemůžu když vím že jsem ho fakt hodně v tu chvíli chtěla...
______________________________________

Udělala jsem si tousty a ignorovala to že se mě na něco ptal.

Vytáhnul telefon z kapsy od kalhot co měl na sobě a podíval se na mě.

„Hele budu muset jet.. takže zítra ve škole" řekl a rozešel se ke dveřím.

„Už? Však je brzo..." podívala jsem se na troubu která ukazovala kolik je hodin.

„Bill se o mě bojí.." usmál se.

„To je od něho hezký" doprovodila jsem ho ke dveřím.

„Tome..?" obouval si boty.

„Ano?" podíval se na mě.

„To co se stalo včera ve vířivce.. tak no.. mohl by sis to prosím nechat pro sebe?"

„No.. jo.. jasný" řekl a otevřel dveře.

„Děkuju" zamumlala jsem.

„Tak zítra" řekl když přijelo nějaký velký černý auto.

„Pa" dodal.

„Ahoj" zavřela jsem za ním dveře.

Konečně jsem doma sama.

Sice vůbec nevím co dělat ale nějak to dám.

Dojedla jsem si svoje tousty a pak se oblékla do víceméně sportovního oblečení.

Natočila si vodu do flašky a rozešla se do naší posilovny.

Prvně jsem se pořádně protáhla a potom chvilku běhala na běžeckým páse. V hlavě jsem měla jediný.. a to.. co se stalo s tím Tomem. I přes tu námahu co jsem dávala do běhu jsem to nemohla dostat z hlavy. Už mě to sere.. kluků jsem měla hodně tak proč na jednu malou situaci s Tomem myslím víc než na mého ex přítele se kterým jsem byla víc jak tři měsíce a dělali jsme toho mnohem víc než včera v tý vířivce.

Uběhla asi hodinka a já celá zadýchání si sedla na náš gauč. Vůbec jsem nevěděla co dělat tak jsem se rozhodla zbytek dne koukat na filmy protože bych tu asi fakt umírala nudou.

....

Skipneme a jakože už je další den ráno. (pátek.)

Probudila jsem se na otravný zvuk budíku, vylezla jsem z postele a udělala svojí každodenní hygienu.

Nasnídala jsem se, udělala si svačinu a potom se pěšky rozešla do školy. Po cestě jsem si pouštěla písničky takže to uteklo jako letní prázdniny.

Došla jsem před školu a vypnula svoje sluchátka.

„Čau Ann" přiběhla ke mě Jess.

„Ahoj" objala jsem jí.

Společně jsme se vydali do šatny, kde jsme se přezuly a pak už jen šli do třídy.

Sedli jsme si na svá místa a jako vždy.. jsme si začali povídat. Nic nového.

Po nějaký době přišla i Layla s Tomem.

Sedli si na svá místa a pak to všechno začalo.. Layla si sedla obkročmo na Toma a začala ho ocucávat. Takový kokot. Nepříjemně jsem koukala směrem k nim.

„Ann.. jsi v pohodě?" Řekla Jess.

„Jo.. však pohoda" usmála jsem se.

(Pohoda jahoda.)

Jess zase začala mluvit o nějaký její příhodě z dětství ale já stále nemohla přestat myslet na Toma... Ignorovala jsem skoro každý druhý slovo co vyšlo z jejích úst.

Začalo zvonit na hodinu a to mě přinutilo těmhle myšlenkám nevěnovat nějak extra velkou pozornost. (Wtf.. to nedává smysl. Asi.)

Do třídy vešla učitelka a všechno probíhalo úplně stejně jako každá jiná hodina s touhle píčou.

....

Po škole.

S Jess už úspěšně sedíme u stolu a jíme náš oběd.

„Čauko holky" řekla Layla která si sedla vedle Jess.

„Čau" řekla Jess.

„Ahoj.. kde máš Toma?" koukala jsem jejím směrem a vidličkou si hrála s jídlem.

„Musel jít něco zařídit, proč? nechápavě koukala na mě.

„Ne nic" zamumlala jsem.

„No.. každopádně vás zvu dneska do klubu.. s Tomem tam přijdeme trošičku později ale zveme vás na pár drinků a možná poznáte nějaký nový chlapce" uchechtla se.

(Jenže Ann chce Toma Laylo!)

....

SKIPUJEME.

Za chvilku bude něco kolem sedmý hodiny odpoledne, a já se s Jess na poslední chvíli dohodla že se tam nakonec podívat půjdeme.. přece jenom u Toma to nebylo zas tak záživné než teď? Uvidíme.

Vzala jsem si nějakou krátkou sukni a trošku kratší crop top. (To bych si na sebe nikdy nevzala ale nevadí.)

K tomu jsem přihodila nějaký šperky, kabelku, boty a lehkou mikinu přes to.. když už jsem byla tak nějak připravená tak jsem jen napsala Layle a Jess že vycházím.

Pro jistotu jsem šla pěšky protože bych asi druhý den pro auto chodit nechtěla že?

Ani ne v půlce cesty jsem se potkala s Jess takže jsme nakonec šli spolu což podle mě bylo mnohem lepší než abychom tam chodili sami a ještě se ve vnitř hledali jak nějaký dvě kundy.

Vešli jsme dovnitř a sedli si k barovýmu stolu. Objednali jsme si pár drinků a čekali na ty dva nadržence.


Čauko lidi.

Omlouvám se za chyby a za to že den nevyšla kapitola ale nevím, nevěděla jsem co psát a musím se přiznat že příští kapitola bude nejdelší a taky možná z ní budete nadšený.. ikdyž já ne ale to je jedno.

Příští kapitolu asi nevydám do konce tohodle týdne uvidím protože z ní mám silný trauma. Takže snad to přežiju.

Každopádně jsou tři hodiny ráno a já jdu dneska do školy takže dobrou lidičky a omluvte moje chyby ale pomu nevnímám takže papaaaaaaa.

☆ Mean Girl ☆ Kde žijí příběhy. Začni objevovat