7

232 14 55
                                    

Probudil mě otravný zvuk budíku. Asi bych už měla začít chodit spát brzo.. ikdyž se nic nezmění.
______________________________________

Vstala jsem z postele a udělala to co každé ráno.

Jelikož doma nemám rodiče ale tetu tak mě aspoň ona odveze do školy, bohužel tu je jen na pár hodin a pak zase odjede.

Nevím co ty celé dny sama doma budu dělat.

„Můžeme jet?" nasedli jsme si do auta.

„Jo" usmála jsem se a zapla si bezpečnostní pásy.

Autem jsme jeli tak přibližně deset- patnáct minut takže jsme si po cestě moc slov neprohodili jelikož jsme za nějakou dobu zastavili u školy a já musela jít. (No wow.)

Rozloučila jsem se s tetou a už jen vystoupila z auta, ihned jsem se rozešla k Jess která na mě čekala před školou.

„Čauky" objala mě.

„Ahoj"

Ještě jsme venku před školou prohodili pár slov a potom nám nezbývalo nic jiného než jít do tý otravný školy kterou fakt ráda nemám, ne kvůli žákům ale kvůli učitelům.

Sedl jsme si na svá místa a začali si povídat o docela zbytečnostech.

„Hele" hlavou naznačila ať se podívám za sebe.

Do třídy vstoupil Tom s Laylou, držel jí pevně kolem pasu a společně s úsměvem na tváři koukali na ostatní. Sedli na svá místa a povídali si s ostatními žáky.

„Za tu krátkou dobu co je na naší škole se docela proslavil, všichni o něm roznášejí drby jak je skvělý" dodala Jess při pohledu na ty dva.

„Leda tak ve snu, kdo by si proboha myslel o takovýmhle kokotovi že je úžasný?" otočila jsem se čelem k ní.

„Bohužel.. už všichni, jeden den jsem byla doma a už mi všichni psali jestli jsem s ním náhodou něco neměla" dodala.

„Debil.. on i ostatní" sundala jsem si mikinu.

„Hele musím si dojít na záchod.. půjdeš semnou?" podívala jsem se na Jess která svůj pohled z těch hnusáků přesunula na mě.

„Em.. jo jasný, chápu, klidně" vstali jsme a rozešli se na záchody.

Společně jsme si zalezli do jedné z kabinek.

Vykonala jsem svojí potřebu když v tom někdo naběhl do druhé kabinky vedle nás.

Zřejmě to byla holka a kluk, oba dva totiž dýchali jak o život.

„Jsem tak nadržená... Tome" zasténala dívka ve vedlejší kabince. (Trapas)

Tak asi už víme kdo by to tak mohl být. Nejen podle jména které Layla vypustila z úst ale i podle hlasu je nám jasný že to je Layla s Tomem.

Otevřeli jsme dveře od kabinky a vylezli, já si ještě umyla ruce a pro jistotu nechali ty dva o samotě.

Vrátili jsme se zpátky do třídy když v tom začalo zvonit na hodinu, do třídy přišla učitelka a Layla s Tomem nikde, nevadí.

....

Je konec školy a já s Jess už spokojeně jíme jídlo které jsme si objednali.

Smáli jsme se, povídali si když v tom se u našeho stolu opět objevila Layla, tentokrát s Tomem po boku.

„Můžeme si sednout k vám?" musím uznat že dneska je docela stolu plných takže je nechci trápit.

„Ano" kývla jsem hlavou na souhlas.

Tom si sednul vedle mě a Layla vedle Jess.

„Hele.. nechtěli by jste po škole někam zajít?" podívala se mi Layla do očí.

Větší kundu jsem neviděla, už když se bavila s námi tak se chovala jako děvka ale teď je to ještě horší. Tom jí extrémně zvyšuje ego.

„Em.. klidně" zamumlala Jess.

Koukala se na mě s výrazem ať řeknu ano. (Jess na ní koukala.)

„Jasný" dodala jsem a dál pokračovala v jedení oběda.

„Um.. Ann? Slyšela jsem že doma nemáš rodiče.. nechceš abychom teda přišli k tobě domu po škole?" vidličkou se hrabala v porci jídla.

„Aha.. no klidně" popravdě jsem nechtěla aby to někdo věděl ale tak co už.

„Počkat.. Tom přijde taky?" podívala jsem se na Toma který celou dobu neřekl ani jedno pitomý slovo.

„Jasně.. proč by taky nechodil, viď brouku" chytla ho za ruku.

„Hm" zamumlal do ticha.

„Dobře no.. tak se zatím mějte a po škole u mě doma" zvedla jsem se a Jess taky.

Všimla jsem si že má celou dobu prázdný talíř a že čeká pouze na mě.

....

Už jsem nějakou dobu u mě doma společně s Jess, čekáme pouze na Laylu a toho jejího krasavce Toma.

„Nechceš něco k pití?" zvedla jsem se z gauče a rozešla do kuchyně.

„Hele.. asi ještě ne, až budu mít žízeň tak si natočím vodu" usmála se.

Jsem ráda že se Jess vyzná u mě doma a ví že se tu může chovat jako u sebe doma.

Natáhla jsem se pro skleničku když v tom se celým domem rozezněl zvonek.

Tak se napiju až potom no.

Rozešla jsem se ke dveřím otevřela je a pustila ty dva dovnitř.

Čusík busík dusík autobusík.

Jak se máte co děláte, co jste dělali? Xdd snad skvěle. Každopádně omlouvám se za chyby je to na mě až moc těžký to opravit tak se zatím mějte a papaaa. 🤍👅




☆ Mean Girl ☆ Kde žijí příběhy. Začni objevovat