Geri Sayım

45 8 2
                                    

Evet bu ülkeden gitmeme sadece 4 gün kalmıştı. Doğum günümü böyle kutlayacaktım. Daha ne olsun dimi.

Sabah uyandığımda saat dokuzu geçiyordu. Mutfağa inip evde olan malzemelerden waffle yaptım. Üstüne nutella yayıp yemeye başladım. Çileğim yoktu. Olsa çok daha güzel olurdu. Kahvaltımı yaptığımda salona geçip televizyondan film açtım. Kameralara bakmayacaklarından o kadar emindim ki evi baştan aşağı jelibonlarla kaplayabilirdim. O kadsr emindim yani.

Film izleyip odama çıktım. İki saate yakın ders çalıştıktan sonra yapacak hiçbirşeyim olmadığını fark ettim. Yani arkadaşsız biri ne yapabilir ki. Telefonumu, kılaklığımı, anahtarımı ve cüzdanımı bir çantaya doldurdum. Bir kaç test kitabı da aldım yanıma. Kütüphanede çözecektim. Evden çıktım ve otobüsü bekledim ortalama on dakikada geldi.

Otobüste yine o adamı görmemek için dua ediyodum. Allahtan görmedim adamı. Büyük ihtimalle dün sarhoş olduğu için farklı otobüse binmişti. Her neyse şu an o yoktu. Kütüphaneye geldiğimde indim otobüsten.

Ailem çok baskıcı ama asosyal biri değilim. Çekingen de değilim. Yani biri gelip nasılsın derse hiç utanmam. Bulduğum bir masaya oturdum. Kulaklığımı takıp müzik açtım. Test kitabımı da masaya koyup test çözmeye başladım. Bir saat sonra masadan kalkıp içecek aldım. Damağım kurumuştu. Yine bi dört saat çalıştıktan sonra eve dönme kararı aldım. Bu gün altı saat çalışmıştım. Akşam da biraz çalışırım yeter diye düşünüyordum. Eve gittim. (Buraları yazmıyım yine normal bi şekilde eve gidiyo)

Dalgın bir şekilde kapıyı açmaya çalışırken yüzümü kapıya geçirdim. Eve girmeyi başarınca direk aynaya baktım.

 Eve girmeyi başarınca direk aynaya baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle gözüküyodum. (MAŞALLAH AYNADA DA BU KADAR GÜZEL ÇIKANI İLK KEZ GÖRÜYORUM) Saçlarım boya değildi. Doğuştan. (Siz öyle düşünün her ay saçını boyatmak istemiyorum kızın😭) Kendime salata hazırlayıp odama çıktım. Yedikten sonra yatağa uzandım. Üç günün hızlı geçmesini istiyordum. O sırada uykuya daldım. Yorulmuştum bu gün.

BEN BASLIK BULAMADIM SONRA BULURSAM YAZARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin