İSİM BULAMADIM😭

44 2 8
                                    

Sabah uyandığımda saat on birdi. Kalkıp kıyafetlerimi giydim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu sefer bu iğrenç kombin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu sefer bu iğrenç kombin...

Bir saat içinde kapım çaldı. Ya mobilyalar yada beyaz eşyalar gelmişti. İnşallah beyaz eşyalar gelmiştir diye dus ediyordum. Beyaz eşyalar gelmişti! Yarım saatte buzdolabını kurmuştuk. (ee şey ehem beyaz eşya da başka neler vardı🤗)Adamlar gittikten yarım saat sonra mobilyalar gelmişti. Odama koltuk, salona koltuk, salona kanepe, odama gardrop, salona kitaplık, (MUTFAK VE SALON BİRLEŞİK) salona masa. Bunlardı. (bu arada ben mobilya isimlerini unutabilirim eğer burda yazmadığım mobilya varsa onuda almışımdır) Üç saat içinde her şey tamamlanmıştı. Oh be evim de halloldu. Sadece yemek ve kendi alacağım şeyler kalmıştı.

Tam dışarı çıkacakken Amazon'dan olan siparişlerim gelmişti. Yoğurt yapmak için makine, waffle makinesi, blendır makinesi, mikrodalga (adı ney bilmiyom) ,yorgan kılıfı, telefon kılıfı, latte makinesi ve birkaç ev süsü.

Hepsini hallettikten sonra dışarı çıktım. Eve yemek almam gerekiyordu. Marketlerden marketlere gittim. Sonunda işlerim bitmişti. O sırada birine çarptım
-ADINI BİLMEDİĞİM KİŞİ- Önüne baksana orospu
-Ben- Pardon ama abartmadınız mı?
-ABK- Ne abartması lan bir insanın önüne bakması bu kadar mı zor
-Ben- Siktir git uğraştırma şurda insanı
-ABK- Sen siktir git orospu çocuğu
Kafamı kaldırıp çarptığım kişiyi incelemeye başladım. Dudağında bir adet piercing, bol giyinmiş ve ADINI BİLMEDİĞİM örgüleri vardı.
-Ben- Uğraşamam şurda kendi yoluna git işte
Adam benimle aynı yaşta gibiydi. Ama başımı belaya bulaştırmak istemediğim için direk arabama bindim ve eve gittim. O sırada kapımda bir kargo daha vardı. Kapıyı açıp herşeyi içeri ittirdim. Kargo, temizlikçi tutmamak için temizleyici robottu. Ve bir de adını bilmediğim yemek yapmak için olan şey. (böyle reklamlarda oluyo ya içine patates kızartması falan koyuyosun ondan) Hepsini kurmadan önce aldığım malzemeleri buzdolabına doldurmaya başladım. Buzdolabı da bittiğine göre sırada kargolardaydı. Hepsini yaptıktan sonra akşam yemeği için köfte patates yapmaya başladım.

Ortalama iki yemek yanmasından sonra başarmıştım. Yemeğimi yedikten sonra terasa çıktım. Koltuklardan birine oturdum ve dışarıyı izlemeye başladım.Kahvemden sıcak bir yudum alırken bu gün çarptığım kişinin binadan içeri girdiğini gördüm.
-Ben- Siktir burda mı yaşıyo
O sırada kapıcı geldi. Çöplerimi ona verirken yan daireye giren o çocuğu gördüm ABK (açılımı ADINI BİLMEDİĞİM KİŞİ) siktir. O da beni görmüştü. Kapıyı kapatırken ona orta parmak çektim. Çok da sikimdeydi çünkü. O sırada yan daireden küfür sesleri başladı. Gülme krizine girmeme az kalmıştı. Tak sesi gelince başladım krize. Ya kafasını geçirmişti yada yumruğunu.

Ne kadar istesemde durduramıyordum krizi. Elimde değildi. Gidip mutfaktan su aldım. İçmeye çalışırken su ds burnumdan fışkırdı. Ben gülme krizimi durduramıyorum, ABK'de sinirini. En son kapım çalındı. Açınca saçları garip bir çocuk gördüm karşımda. Arkasında da ABK vardı. Noldu der gibi bakarken ABK arkadan el hareketleri çekiyordu. Onu görünce tam onu gösteren kameraları gösterdim. Göt gibi kaldı çocuk. Saçları garip olan çocuk,
-SGOÇ- Merhaba benim adım Bill. Arkamdaki de Tom. Galiba yeni taşındınız.
-Ben- Evet yeni taşındım.
-Bill- O zaman sizin de apartman grubunda olmanız gerek. Telefon numaranızı verin de ekleyelim sizi.
-Ben- Peki olur.
-Bill- Hay sikiyim ya. Telefonumu evde unutmuşum. Tom telefonunu ver de ekleyeyim..
-Ben- Zeynep
-Bill- Zey?
-Ben- Zeynep. Türkiye'den geldim. (AS BAYRAKLARI AS AS AS)
-Bill- Zeynep değil mi. Tamam. TOM VER ŞU SİKTİĞİM TELEFONU ÜÇ SAATTİR TELEFONDAN OYUN OYNUYORSUN
-Tom- Ay sana mı katlancam lan al şu telefonu
-Ben- Telefonum şu: **********
-Bill- Tamam kaydettim seni, pardon sizi gruba ekleyeyim.
-Ben- Yok, yok siz i bırakın sen diyin.
-Bill- O zaman sende öyle konuşacaksın
-Ben- Ok
-Tom- Ya bi iş bu kadar uzun olamaz Allah rızası için VER ŞU TELEFONU
-Bill- Tamam Zeynep seni gruba ekledik.
-Ben- Teşekkürler. İyi geceler.
-Bill- İyi geceler
-Tom- İyi olmayan- LAN SEN BU GÜN BANA ÇARPAN PİÇ DEĞİL MİSİN
-Ben- LAN DAHA YENİ Mİ FARK ETTİN ÜÇ SAATTİR SANA EL HAREKETİ ÇEKİYORUM
-Tom- Siktir git
-Ben- Artık komşuyuz ağla

Ve yüzüne kapıyı kapattım. Aslında iyi çocuktu. Sadece biraz fazla agresifti. Olsun o kadar. O sırada telefonuma mesaj geldi:
Bilinmeyen numara: Siktim seni Zeynep
Bu kesin Tom'du kaydettim. O sırada telefonum çaldı. Açınca
-Tom- sana uyku yok artık.
-Ben- Uyutma hadi sıkıyosa.

SIKIYOMUŞ SAAT GECE ÜÇ VE BEN HALA UYUYAMADIM. HEM TELEFONA SPAM ATIYO HEMDE SON SES DUVARA VURUYO.

O sırada aklıma apartman grubuna yazmak geldi. Tom'u şikayet edecektim. O sırada ekran görüntüsü alıp Tom'a gönderdim.
-Ben- Ya beni uyutursun yada evsiz kalırsın. Hangisi?
-Tom- Hay sikiyim ya! Tamam uyu. İNŞALLAH GECE GÖTÜNÜ BÖCEKLER ISIRIR AMİN.

BÖYLECE UYUMAYI BAŞARMIŞ OLDUM.

BEN BASLIK BULAMADIM SONRA BULURSAM YAZARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin