Sabah mükemmel bir huzurla kalktım. Saat akşam on ikide özgürlüğüme kavuşacaktım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıkıp ders çalıştım. Ailem denecek o insanlar yarın akşam geleceklerdi. Yani benim Almanya'da olduğum zaman. O sırada aklıma bavul almadığım geldi. Büyük bir şey almayacaktım. Evden çıktım ve bir taksi çağırdımZ
(bunun içine kendi ayakkabılarımı koycam terlik yok yani)
(ya bu mu yoksa)
(bu mu seçemedim hangisini beğendiyseniz onu seçin)
Kendime çantaları aldıktan sonra eve döndüm. Yarın uçağım saat on ikideydi. Kalemliğimi falan her şeyi hazırlayıp garaja koydum. Sadece yarın giyeceklerim dışardaydı. Akşam odama koyacaktım. Sonra fotoğraf çekip anneme gönderecektim. Bu günüm de boştu. O yüzden kendime yeni bir telefon ve yeni bir hat alacaktım.Hemen bir AVM'ye gittim.
Kendime iphone 15 plus ve kılıf aldım. Sonra yeni bir hat aldım. Uçak biletimin fotoğrafını gönderdim. Şu anlık bu kadar yeterdi. Yeni hat aldığım yerde o kadar sıra beklemiştim ki saat beşti. Yemek yedim. Media Markt'a gidip güzel bir power bank aldım.
Evde powerbankımı şarjını fulledim. Telefonu da şarja taktım. Sonra mutfağa gidip kendime dondurma koydum. Ve televizyondan bir film açtım. Film iki saatti. Saat sekizdi. (eve gelişimi bir saat olarak düşünün) Kurtulmama çok az kalmıştı. Tam dondurmayı sudan geçiriyordum ki aklıma bulaşık makinesi geldi. Tabağı hiç yıkamadan direkt bulaşık makinesine koydum. Sonra üstümdekileri çıkarıp duşa girdim.
Uzunca sıcacık bir duş aldıktan sonra çıktım. Pijamalarımı giydim. Garaja inip yarın giyeceğim kıyafetleri çıkardım. Koltuğuma koyup yatağa yattım. Tam o sırada şort almadığımı fark ettim. Yarın havalimanına gitmeden alırım diye düşündüm. Bu gün de yorulmuştum hemen uykuya daldım.
__________
YENİ BÖLĞM GELİYO