AŞİRET TOPLANMASI.

622 22 0
                                    


SELAM UZUN ZAMNDIR YOKTUM YILDIZA BASIN BARDİE 60 YILDIZ OLSUNN İYİ OKUMALAR

-Senin yüzüden annen yok artık..Sen bi aptalsın.!

...

Sürekli tiksinç bi şekilde bakıyolardı.Nedenin bilmiyordum.Sonra isminin aynur olduğunu öğrendiğim kız konuşmaya başladı.

Aynur-Abla sen kaç yaşındasın?Ve ne iş yapıyosun?

Dedi.Tatlı bi kızdı.Daha 18 yaşına yeni girmiş.Bende sorusunu yanıtsız bırakmamak için konuştum.

Asena-22 yaşındayım ve askerim ablacım.

Aynur gözleri parlayarak bana bakıyordu.Sonra konuştu.

Aynur-Aaa benim abimde asker 23 yaşında

Asena-Hmm rütbesi ne abinin?

Aynur-Kıdemli üsteğmen abla senin rütben ne?

Asena-Üsteğmenim ablacım.

Annem gil kenarda orurmuş bize bakarak konuşuyolardı. Kesin annemin işi bu neyse abim gil gelsede azıcık onlarla uğraşsam bizi önden göndermişlerdi.Aha kapıdan ikiz abilerim görünmüştü.Ardından oğuz girmişti. Ve  diğerleri  gimişlerdi.Ben aynura birazdan geliyorum dedikten sonra onu aslıya bırakıp abim gilin yanına gittmiştim.Aynurla sohbet ederken onlarında bizim gibi 3 kız 5 erkek çocuk olduklarını öğrenmiştim.Ben abim gilin yanına gittim eniştem ablamın yanına gitmişti.Abim gilde karılarının yanına gideceklerken konuştum.

Asena- Baba biraz daha gelmeseydiniz annem beni evlendirecekti yani.

Dedim .Abim gil  kaşları çatılmış bi şekilde bana bakıyolardı.Sonra oğuz yanıma geldi ve bana sarıldı .Ve konuşmaya başladı.

Oğuz-Abla valla ben seni kimseye vermem sadece benim ablamsın tamam mı?Aaa abi şu kız çok güzel aslının konuştuğu kız.Aağağa bana bakıyoo.

Biz gülmüştük.Sonra arslan abim beni kolunu altına alarak annemin yanına gitti.Ve konuştu.

Arslan-Anne ben kardeşimi kimseye vermem haa ona göre  evlemiyicek benim kardeşim.

Dedi.Sonra  diğerleri geldi ve  uraz abim konuştu

Uraz-Valla ne yalan söyliyim kardeşimi kimseye vermem  bende haberin olsun anne.

Dedi. Uraz abim o sırada  annem konuştu.

Asya H.-Sizene be benim kızım bekar mı kalsın aa babası kılıklılar?

Dedi.Biz güldük.Sorna babam geldi.Annemin konuştuğu kadının kocası ve oğullarıyla birde ne görüyüm bizim time yeni gelen kıdemli üsteğmen.Ben hemen tekmil verdim.

Asena-ÜSTEĞMEN ASENA TÜRKSOY MARDİN/ EMRET KOMUTANIM.

Yani buna konuşmak,bağırmak denmez resmen böğürdüm  yaa neyse komutan konuştu.

Emir-Rahat asker .

Dedi. Her kez bize bakıyordu.Sonra annemin konuştuğu kadın yani nur hanım konuştu.

Nur H.-Aaa oğlum siz tanışıyomusunuz.

Emir-Evet anne  kendisi tarafından kurtarılmışlığım var 2 kere.

Evet time gelelli 1 ay oldu ve bu 1 ay içinde tam tamına 2 kez kurtarmıştım.Emir üsteğmeni.Oda beni kurtarmıştı bi kere bu kurtarmalarda çok yakınlaşmıştık.Nerdeyse dudaklarımızın değeceği anlar olmuştu.Neyse erkekler diğer tarafa gitmişti.Bizde oturmuştuk .Ben sıkıldığım için telefonla ilgileniyordum ki emir üsteğmen mesaj geldi.

Emir Üsteğmen🐻🦬

E-Naber,  bügün pek bi güzeliz.

                                                                 A-Ne o üsteğmenim bana                                                                                                                                                      mı yürüyorsunuz?🤨

E-Yoo ne alaka?İstermisin yürüme mi?😉

                                                       A-Aaa bak şurda uraz abim sana ve bana                                                                                                                    bakıp duruyo aa dur söyliyim                                                                                                                                         kardeşlerine yüründüğünü.

E-Aaa senin gibi güzel bi hanfendiye yakışıyo mu hiç                                                                                            böyle şakalar.

                                                    A-Sen daha demin abim gile mi baktın yoksa                                                                                                              bana mı öyle geldi🤣

E-Gülmek çok yakışıyo sana biliyomusun?

                                                                 A-Hmm öyle mi  beyefendi?  

E-Öyle hanfendi.😉

                                          A-Neyse ben kapatıyom yoksa annem                                                                                                                          gil ikimize bakarak evlendirecekler                                                                                                                                   bizi.

E-Valla babam gilde aynı.Neyse yarın görüşürüz.👋

                                                                       A-Tamam görüşürüz .👋

Biz yazışırken yanımda ikiz abim gilin olduğunu unutmuşum.Ve  bütün yazışmaları gördükleri için emir yüzbaşıya sinirli bakıyolardı.Annem konuştu.

Asya H.-Niye çocuğu yiyecekmiş gibi bakıyosunuz?Hem niye siz burdasınız?

Ceyhun-Anne 1 kardeşimize yürüyo 2 orda sıkıldık da geldik şimdi gidiyorduk.

Asya H.-Ne nasıl yürüyordu? Kızım benim niye haberim yok?

Asena-Anne yürümüyordu öyle şaka yapıyordu sadece. 

Altay-Kesin öyledir haa yürüdü resmen kızım sana .

Asena-Off tamam he yürüdü neyse ben bahçeye çıkıyorum azıcık sıktı bura.

Dedim ve dışarı çıktım.Off hemen eve gitsem nolur ki?Biraz oturup içeri girdim.Ve su almak için mutfağa gittim.Su içtikten sonra anneme  kalkalım artık dedim.O da birazdan kalkarız kızım dedi...

EVET BUKADARDI. NEYSE SİZCE EMİR YÜZBAŞIYLA ASENANIN ARASINDA NOLACK? YILDIZA BASIP YORUM YAPARMISINIZ?519 KELİME.

BİLİNMEYEN ASKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin